Як використовувати електронний підпис АЦСК «Україна» на веб-порталі ПФУ

Портал електронних послуг Пенсійного фонду України надає користувачам, що мають кваліфікований електронний підпис (КЕП), зручний сервіс отримання потрібної інформації та довідок. Це дозволяє суттєво зекономити час та не стояти в чергах.

Щоб скористатися можливостями сервісу, необхідно увійти до системи за допомогою ключа Вашого електронного підпису.

Для цього перейдіть за посиланням та натисніть Вхід.

У вікні «Увійти до системи» вкажіть наступні дані:

  1. В полі «Оберіть АЦСК» – вкажіть АЦСК ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна».
  2. В наступному полі оберіть файл ключа – вкажіть місце його зберігання.
  3. Введіть пароль до Вашого ключа.

Вітаю, Ви увійшли в особистий кабінет!

В даному кабінеті є можливість перевірити загальний стаж, чи сплачує за Вас роботодавець податки. Також є можливість, надіславши електронне повідомлення, отримати довідки та звіти різних форм.

В розділі «Електронна трудова книжка» відображені записи про місце роботи за період з 2011 року:

Окремим пунктом виділена інформація щодо перебування на лікарняному – «Тимчасова втрата працездатності». Тут надана інформація щодо виплат, які були здійснені. В розділі «Мої листи непрацездатності» є можливість самостійно сформувати «Листок непрацездатності».

Кнопка «Запис на прийом» дає можливість записатись на зручний для Вас час.

Таким чином, наявність електронного підпису дозволяє скористатись всіма можливостями Порталу електронних послуг ПФУ.

Немає коментарів