Кваліфікований електронний підпис (КЕП)

__ACSK_blue

Електронний підпис – дані в електронній формі, які додаються до інших електронних даних та призначені для ідентифікації підписувача цих даних.

Кваліфікований електронний підпис (далі КЕП/ЕЦП) – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа

КЕП/ЕЦП може використовуватись юридичними та фізичними особами. Ви надаєте своєму електронному документу такої ж юридичної сили, як і паперовому, згідно Закону України від 05.10.2017 № 2155-VIII “Про електронні довірчі послуги”

Програма «M.E.Doc» та сертифікати КЕП забезпечують вчасну подачу звітів в контролюючі органи, а також обмін електронними первинними документами з Вашими контрагентами.


Порядок отримання КЕП


Зібрати комплект документів

Оплатити рахунок (який Ви можете отримати за телефоном (0372) 509 609)

Відвідати наш офіс для генерації ЕЦП

Комплект документів для отримання КЕП

Звертаємо Вашу увагу на те, що наведений нижче перелік документів є ОБОВ’ЯЗКОВИМ для отримання сертифікатів ключів електронного цифрового підпису згідно діючого законодавства України.

Будь ласка, уважно ознайомтеся з переліком документів для генерації КЕП/ЕЦП, щоб уникнути необхідності декілька разів відвідувати центр сертифікації!

Зверніть увагу! Користувачі дійсних електронних підписів можуть автоматично продовжити сертифікати ЕП безпосередньо з програми «M.E.Doc» чи веб-сервісу «СОТА» при умові сплати та відсутності змін в сертифікатах. В такому випадку збирати пакет документів НЕ ПОТРІБНО!

Вартість послуг видачі КЕП, грн.

ПослугаТермін дії сертифікату
1 рік2 роки
Обробка даних та видача сертифіката ключа КЕП або печатки для юридичної особи (вартість вказана за один сертифікат)166331
Обробка даних та видача сертифіката ключа КЕП з печаткою для ФОП122243
Обробка даних та видача сертифіката ключа КЕП без печатки для ФОП104207

*Прайс актуальний на 1 липня 2019 р.

Замовити рахунок