M.E.Doc (My Electronic Document) – програма для подачі звітності та потужна система електронного документообігу
Що потрібно для подачі звітності в електронному вигляді:
1. Придбати програму «M.E.Doc». Наші спеціалісти допоможуть встановити та налагодити роботу в системі.
2. Отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП). Компанія “Портфель” надає послуги оформлення КЕП «АЦСК Україна».
3. Відправити з M.E.Doc Заяву про приєднання до Договору про визнання електронних документів або Повідомлення про реєстрацію КЕП в ДПС.
4. Відправити Заявку про реєстрацію КЕП в Державну службу статистики.
Що потрібно для обміну електронними документами з контрагентами:
1. Діючі сертифікати електронного підпису.
2. Модуль “Облік ПДВ” і/або “Електронний документообіг”.
3. Наявність програми M.E.Doc або веб сервісу “СОТА” у Вашого контрагента.
Оновлення програми
Розробник забезпечує своєчасне автоматичне оновлення програми «M.E.Doc» відповідно до змін у законодавстві України. У разі потреби наші спеціалісти допомагають завантажити та встановити оновлення до системи.
Модулі програми
“Звітність” – формування та подання електронної звітності юридичних та фізичних осіб з будь-якою системою оподаткування до контролюючих органів.
“Облік ПДВ” – реєстрація податкових накладних та розрахунків коригувань.
“Електронний документообіг” – обмін електронними документами з контрагентами.
“Акциз та ТТН” – документальний супровід підакцизних товарів.
«Фінансова звітність за МСФЗ» – формування звітності за міжнародними стандартами фінансової звітності.
Компанія “Портфель” – дистриб’ютор програми «M.E.Doc»
Регіон впровадження – м.Чернівці та Чернівецька, Івано-Франківська, Тернопільська області.
Актуальні питання – відповіді
За детальнішою інформацією звертайтесь за тел. (050) 104 99 60 або залиште заявку нижче і ми зателефонуємо