«M.E.Doc» (My Electronic Document) – програма для подачі звітності  та потужна система електронного документообігу.

Медок

Що потрібно для подачі звітності в електронному вигляді:

  1. Придбати програму «M.E.Doc». Наші спеціалісти допоможуть встановити та налагодити роботу в системі.
  2. Отримати електронно-цифровий підпис. Компанія “Портфель” надає послуги ЕЦП «АЦСК Україна».
  3. Відправити з Медок Заяву про приєднання до Договору про визнання електронних документів або Повідомлення про реєстрацію ЕЦП в ДФС.
  4. Відправити Заявку про реєстрацію ЕЦП в Державну службу статистики.

Що потрібно для обміну електронними документами з контрагентами:

  1. Діючі сертифікати ЕЦП.
  2. Модуль “ЕДО” (Електронний документообіг)
  3. Наявність програми Медок у Вашого контрагента.

Оновлення програми

Розробник забезпечує своєчасне автоматичне оновлення програми «M.E.Doc» відповідно до змін у законодавстві України. У разі потреби наші спеціалісти допомагають завантажити та встановити оновлення до системи.

Модулі програми

Модуль “Звітність” – формування та подання електронної звітності юридичних та фізичних осіб з будь-якою системою оподаткування до контролюючих органів.

Модуль “ЕДО” –  реєстрація податкових накладних/розрахунків коригувань та електронний документообіг з контрагентами

Компанія “Портфель” – дистриб’ютор програми «M.E.Doc»

Регіон впровадження – м.Чернівці та Чернівецька, Франківська, Тернопільська області.

Завантажити демо-версію

Актуальні питання – відповіді