«M.E.Doc» (My Electronic Document) – програма для подачі звітності  та потужна система електронного документообігу

Медок

Що потрібно для подачі звітності в електронному вигляді:

1. Придбати програму «M.E.Doc». Наші спеціалісти допоможуть встановити та налагодити роботу в системі.

2. Отримати електронно-цифровий підпис. Компанія “Портфель” надає послуги оформлення електронного підпису КЕП/ЕЦП «АЦСК Україна».

3. Відправити з Медок Заяву про приєднання до Договору про визнання електронних документів або Повідомлення про реєстрацію КЕП/ЕЦП в ДФС.

4. Відправити Заявку про реєстрацію КЕП/ЕЦП в Державну службу статистики.

Що потрібно для обміну податковими накладними з контрагентами:

1. Діючі сертифікати електронного підпису.

2. Модуль “Облік ПДВ” (Рішення M.E.Doc «Держава»)

3. Наявність програми M.E.Doc або веб сервісу “СОТА” у Вашого контрагента.

Оновлення програми

Розробник забезпечує своєчасне автоматичне оновлення програми «M.E.Doc» відповідно до змін у законодавстві України. У разі потреби наші спеціалісти допомагають завантажити та встановити оновлення до системи.

Модулі програми

“Звітність” – формування та подання електронної звітності юридичних та фізичних осіб з будь-якою системою оподаткування до контролюючих органів.

“Облік ПДВ” –  реєстрація податкових накладних та розрахунків коригувань.

“Документообіг” – обмін електронними документами з контрагентами.

“Акциз та ТТН”  – документальний супровід підакцизних товарів.

Компанія “Портфель” – дистриб’ютор програми «M.E.Doc»

Регіон впровадження – м.Чернівці та Чернівецька, Івано-Франківська, Тернопільська області.

Завантажити демо-версію

Актуальні питання – відповіді