M.E.Doc (My Electronic Document) – програма для подачі звітності та потужна система електронного документообігу
Що потрібно для подачі звітності в електронному вигляді:
1. Придбати програму M.E.Doc. Наші спеціалісти допоможуть встановити та налагодити роботу в системі.
2. Отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП). Компанія “Портфель” надає послуги оформлення КЕП «ЦСК Україна».
3. Відправити з M.E.Doc Повідомлення про реєстрацію КЕП в ДПС.
4. Відправити Заявку про реєстрацію КЕП в Державну службу статистики.
Що потрібно для обміну електронними документами з контрагентами:
1. Діючі сертифікати електронного підпису.
2. Модуль “Облік ПДВ” і/або “Електронний документообіг”.
3. Наявність програми M.E.Doc або веб сервісу “СОТА” у Вашого контрагента.
Оновлення програми
Розробник забезпечує своєчасне автоматичне оновлення програми M.E.Doc відповідно до змін у законодавстві України. У разі потреби наші спеціалісти допомагають завантажити та встановити оновлення до системи.
Модулі програми
“Звітність” – формування та подання електронної звітності юридичних та фізичних осіб з будь-якою системою оподаткування до контролюючих органів.
“Облік ПДВ” – реєстрація податкових накладних та розрахунків коригувань.
“Електронний документообіг” – обмін електронними документами з контрагентами.
“Акциз та ТТН” – документальний супровід підакцизних товарів.
“Фінансова звітність за МСФЗ” – формування звітності за міжнародними стандартами фінансової звітності.
Технічний захист програми M.E.Doc
Технічний захист програми M.E.Doc визнано на державному рівні, що підтверджено експертизою Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, рівня гарантій Г-3.
Компанія “Портфель” – дистриб’ютор програми M.E.Doc
Регіон впровадження – м.Чернівці та Чернівецька, Івано-Франківська, Тернопільська області.
Статті по роботі з програмою M.E.Doc можна переглянути в розділі Питання-відповіді.
За детальнішою інформацією звертайтесь за тел. (050) 104 99 60 або залиште заявку нижче і ми зателефонуємо