M.E.Doc (My Electronic Document) – програма для подачі звітності та потужна система електронного документообігу

Що потрібно для подачі звітності в електронному вигляді:

1. Придбати програму «M.E.Doc». Наші спеціалісти допоможуть встановити та налагодити роботу в системі.

2. Отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП). Компанія “Портфель” надає послуги оформлення КЕП «АЦСК Україна».

3. Відправити з  M.E.Doc Заяву про приєднання до Договору про визнання електронних документів або Повідомлення про реєстрацію КЕП в ДПС.

4. Відправити Заявку про реєстрацію КЕП в Державну службу статистики.

Що потрібно для обміну електронними документами з контрагентами:

1. Діючі сертифікати електронного підпису.

2. Модуль “Облік ПДВ” і/або “Електронний документообіг”.

3. Наявність програми M.E.Doc або веб сервісу “СОТА” у Вашого контрагента.

Оновлення програми

Розробник забезпечує своєчасне автоматичне оновлення програми «M.E.Doc» відповідно до змін у законодавстві України. У разі потреби наші спеціалісти допомагають завантажити та встановити оновлення до системи.

Модулі програми

“Звітність” – формування та подання електронної звітності юридичних та фізичних осіб з будь-якою системою оподаткування до контролюючих органів.

“Облік ПДВ” –  реєстрація податкових накладних та розрахунків коригувань.

“Електронний документообіг” – обмін електронними документами з контрагентами.

“Акциз та ТТН”  – документальний супровід підакцизних товарів.

«Фінансова звітність за МСФЗ» – формування звітності за міжнародними стандартами фінансової звітності.

Компанія “Портфель” – дистриб’ютор програми «M.E.Doc»

Регіон впровадження – м.Чернівці та Чернівецька, Івано-Франківська, Тернопільська області.

Актуальні питання – відповіді

За детальнішою інформацією звертайтесь за тел. (050) 104 99 60 або залиште заявку нижче і ми зателефонуємо

Замовити дзвінок