Структура квитанцій до звітів ДФС та налаштування Медок для їх отримання

106

Ви сформували, перевірили звіт, підписали його в Медок та надіслали в ДФС. Фіскальна служба опрацювала документи та відправила квитанції  чи повідомлення про прийняття або не прийняття звіту. При чому:

Повідомлення – документ, що свідчить про отримання звіту шлюзом ДФС.

Квитанція №1 – документ, який показує чи прийнятий звіт на центральному шлюзі ДФС. Якщо документ не прийнятий, вказується причина.

Квитанція №2 це ключове підтвердженням прийняття документу на районному рівні. Квитанція №2 містить інформацію:  про час отримання документу, підписантів,  спосіб відправки (через E-mail, пряме з’єднання)  прийнятий чи не прийнятий звіт та причина не прийняття.

Приклад тексту квитанції №2 прийнятого звіту

  • Отримано: 16.08.2018 11:34
  • Одержувач: 00000000

Квитанція №2

Підприємство: 00000000 ДОБРО ДМИТРО СТАНІСЛАВОВИЧ

Документ: F0200120 Податкова декларацiя з податку на додану вартiсть

Файл: 241100000000F0200120100000000110720182411.XML

Реєстраційний номер документу: 9172206161

 За період: Липень,2018 р.

Документ доставлено до районного рівня 2411 НОВОСЕЛИЦЬКА ОДПI ГУ ДФС (ХОТИНСЬКЕ ВIДДIЛЕННЯ) 15.08.2018 в 12:01:39

 Підписи документа:- перший – печатка, 00000000 ДОБРО ДМИТРО СТАНІСЛАВОВИЧ

– другий – директор, 00000000 ФОП Добро Дмитро Станіславович,

– третій – бухгалтер, 00000000 ФОП Добро Дмитро Станіславович

Прийнято пакет.На момент прийняття декларації Sнакл складає 81.69 грн.

Державна фіскальна служба України

  • Підписи: Печатка 39292197 Державна фіскальна служба України.  ОТРИМАНО
  • Ім’я файла: 241100000000F0200120100000000110720182411.XML
  • Спосіб прийому: З використанням прямого з’єднання

Самі ж квитанції відображаються в відправленому документі внизу, а приходять вони при натисканні конверта на панелі інструментів (або натисканні F9)

Розміщення квитанцій по звіту

Важливо!
Медок ніколи не реєстрував і не реєструє звіти, податкові накладні чи розрахунки коригування. Цією задачею займаються контролюючі органи: Фіскальна служба, ПФУ, Управління статистики, Фонд соціального страхування та ін..

Цей процес схожий на відправку звичайного поштового листа з повідомленням, коли адресат прочитав лист і по якійсь причині не відповів. То не можна вимагати від поштового відділення листа, який не був надісланий.

Для коректної роботи у Медку потрібно провести наступні налаштування:

  1. Перевірити налаштування пошти – перевірити зв’язок з поштовим сервером.
  2. Перевірити розділ Адміністрування – Параметри системи – Звітність. Галочки повинні бути проставлені навпроти Пряме з’єднаня та Електронну пошту. По замовчуванню відправлення звітів відбувається через пряме з’єднання. Якщо є збої з прямим з’єднанням,  то відправлення звітності буде відбуватися через електронну пошту.

3. Перевірити з’єднання розділі Адміністрування – Параметри системи – Документообіг

Перевірка з’єднання

Протокол перевірки

Отже, якщо після відправки звіту Ви отримали Повідомлення та Квитанцію №1, після чого перевірка з’єднання з сервером ДФС  пройшла успішно, а квитанції №2  так і не надійшли – це означає, що вона знаходиться в процесі обробки на серверах ДФС.

Немає коментарів