Структура квитанцій до звітів ДФС та налаштування Медок для їх отримання
5 332Ви сформували, перевірили звіт, підписали його в Медок та надіслали в ДФС. Фіскальна служба опрацювала документи та відправила квитанції чи повідомлення про прийняття або не прийняття звіту. При чому:
Повідомлення – документ, що свідчить про отримання звіту шлюзом ДФС.
Квитанція №1 – документ, який показує чи прийнятий звіт на центральному шлюзі ДФС. Якщо документ не прийнятий, вказується причина.
Зверніть увагу. З 16 квітня 2019 року сервер ДФС на звіти, які підписані електронними ключами, розміщеними не на захищених носіях інформації (токенах), надсилає Квитанцію №1 з попередженням.
. Квитанція №2 – це ключове підтвердженням прийняття документу на районному рівні. Квитанція №2 містить інформацію: про час отримання документу, підписантів, спосіб відправки (через E-mail, пряме з’єднання) прийнятий чи не прийнятий звіт та причина не прийняття.
Приклад тексту квитанції №2 прийнятого звіту
- Отримано: 16.08.2018 11:34
- Одержувач: 00000000
Квитанція №2
Підприємство: 00000000 ДОБРО ДМИТРО СТАНІСЛАВОВИЧ
Документ: F0200120 Податкова декларацiя з податку на додану вартiсть
Файл: 241100000000F0200120100000000110720182411.XML
Реєстраційний номер документу: 9172206161
За період: Липень,2018 р.
Документ доставлено до районного рівня 2411 НОВОСЕЛИЦЬКА ОДПI ГУ ДФС (ХОТИНСЬКЕ ВIДДIЛЕННЯ) 15.08.2018 в 12:01:39
Підписи документа:- перший – печатка, 00000000 ДОБРО ДМИТРО СТАНІСЛАВОВИЧ
– другий – директор, 00000000 ФОП Добро Дмитро Станіславович,
– третій – бухгалтер, 00000000 ФОП Добро Дмитро Станіславович
Прийнято пакет.На момент прийняття декларації Sнакл складає 81.69 грн.
Державна фіскальна служба України
- Підписи: Печатка 39292197 Державна фіскальна служба України. ОТРИМАНО
- Ім’я файла: 241100000000F0200120100000000110720182411.XML
- Спосіб прийому: З використанням прямого з’єднання
Самі ж квитанції відображаються в відправленому документі внизу, а приходять вони при натисканні конверта на панелі інструментів (або натисканні F9)
Важливо!
Медок ніколи не реєстрував і не реєструє звіти, податкові накладні чи розрахунки коригування. Цією задачею займаються контролюючі органи: Фіскальна служба, ПФУ, Управління статистики, Фонд соціального страхування та ін..
Цей процес схожий на відправку звичайного поштового листа з повідомленням, коли адресат прочитав лист і по якійсь причині не відповів. То не можна вимагати від поштового відділення листа, який не був надісланий.
Для коректної роботи у Медку потрібно провести наступні налаштування:
- Перевірити налаштування пошти – перевірити зв’язок з поштовим сервером.
- Перевірити розділ Адміністрування – Параметри системи – Звітність. Галочки повинні бути проставлені навпроти Пряме з’єднання та Електронну пошту. По замовчуванню відправлення звітів відбувається через пряме з’єднання. Якщо є збої з прямим з’єднанням, то відправлення звітності буде відбуватися через електронну пошту.
3. Перевірити з’єднанняможна в розділі Адміністрування – Параметри системи – Документообіг
Отже, якщо після відправки звіту Ви отримали Повідомлення та Квитанцію №1, після чого перевірка з’єднання з сервером ДФС пройшла успішно, а квитанція №2 так і не надійшла – це означає, що вона знаходиться в процесі обробки на серверах ДФС.
Зверніть увагу! В оновленнях 11.00.026 програми M.E.Doc змінено формулювання статусів первинних документів та звітів