Як подати повідомлення про прийняття працівника на роботу

1 030

Згідно чинного законодавства роботодавці подають повідомлення про прийняття працівника на роботу до початку роботи працівника. Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та подання повідомлення Державної фіскальної служби про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Зауважимо, що таке повідомлення подається роботодавцем до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем їх обліку засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб.

Програмне забезпечення “1С:Підприємство. Бухгалтерія” редакція 2.0 дозволяє автоматично сформувати таке повідомлення та вивантажити його в електронній формі для подальшого подання до ДФС.

Порядок дій:

Спочатку перевіряємо проведення необхідних прийомів на роботу та за необхідності створюємо і проводимо нові документи.

На другому етапі переходимо у Звіти – Регламентовані звіти вбудовані та знаходимо «Повідомлення про прийняття працівника на роботу»

Далі вказуємо необхідний період та автоматично заповнюємо форму кнопкою Заповнити. Для вивантаження повідомлення у електронному форматі з “1С:Підприємство. Бухгалтерія” ред. 2.0 натискаємо Вивантаження – Вивантажити в XML.

На четвертому етапі завантажуємо збережений файл у програму для подачі електронної звітності. У нашому випадку це ПЗ «M.E.DOC».

Відкриваємо Звітність – Реєстр звітів,  далі Файл – Імпорт – Імпорт звітів та вибираємо наш файл з розширенням XML.

На останньому етапі накладаємо підписи і відправляємо звіт до ДФС.

Після отримання другої квитанції з позначкою «Прийнято пакет» для Повідомлення про прийняття працівника на роботу воно вважається поданим.

Раніше ми писали:

Прийом працівників на роботу в “1С:Підприємство. Бухгалтерія” редакція 2.0

Немає коментарів