Перевірка КЕП електронного документу за допомогою ПЗ M.E.Doc

26 067

Електронним підписом, виданим ЦСК «Україна», можна підписувати довільні електронні документи: pdf, word, excel та інші.

Сучасні програми M.E.Doc, FREDO ДокМен, браузерне рішення від ЦЗО та інші, дозволяють зберігати підписані документи у декількох форматах.

На даний момент в Україні поширені такі формати:

  1. XAdES. Дані та підпис зберігаються в XML файлі (*.xml).
  2. PAdES. Дані та підпис зберігаються в PDF файлі (*.pdf).
  3. CAdES. Дані та підпис зберігаються в CMS файлі (*.p7s).
  4. ASIC. Дані та підпис зберігаються в архіві:
    • ASIC-E. Дані та підпис зберігаються в архіві (розширений формат .asice).
    • ASIC-S. Дані та підпис зберігаються в архіві (простий формат .asics).

В програмі M.E.Doc є можливість зберегти і перевірити документи в наступних форматах:

1. Документ із підписом може бути збережений у форматі оригіналу (pdf, docx та інші), підпис записаний в структуру файлу, перевірку проходить успішно.

2. Документ з підписами в одному файлі. У цьому випадку документ буде збережений із накладеними підписами, файл у форматі .P7S

3. Документ та підписи окремими файлами. Зазвичай, файли збережені в архіві або в окремій папці, де будуть окремо знаходитись: сам документ з можливістю його перегляду, та окремо файли-підписи. Якщо накладених підписів декілька, то таких файлів теж може бути теж декілька.

Назва файлів-підписів, зазвичай, ідентична назві електронного документу, що підписується, має розширення .p7s і наступну структуру: <ім’я  файлу документу>.<розширення  файлу документу>.(N).p7s, де N – номер підпису.

Ці файли тісно пов’язані із самим документом, що підписується, та унеможливлює зміни документу (навіть якщо хтось змінить документ, то при перевірці буде помилка).

Для перевірки КЕП електронного документу можна використати ПЗ “M.E.Doc”.

Для того, щоб перевірити КЕП електронного документу за допомогою ПЗ “M.E.Doc”, необхідно зробити наступні налаштування: у вкладці Адміністрування – Параметри системи – Перевірка підписів поставити відмітку «Використовувати OCSP сервер».

1

Цей розділ дає можливість ввімкнути перевірку актуальності сертифікатів КЕП (для всіх ЦСК, які підтримуються у програмі) при обміні електронними документами. Перевіряється статус сертифікатів – дійсний, відкликаний, заблокований через підключення до сервера сертифікаційного центру.

Цей спосіб перевірки актуальності сертифікатів є швидшим, тому рекомендуємо застосовувати саме його.

Далі в розділі Первинні документи – Реєстр документів довільних форматів імпортуємо файл електронного документу.

Стан документа буде Підписаний.

Натискаємо правою клавішою мишки на назві документу і вибираємо пункт «Властивості».

Далі  натискаємо кнопку «Перевірка».

У новому вікні відобразиться результат перевірки:

Для перевірки КЕП електронного документу можна використати Сайт Центрального засвідчувального  органу:

  1. Відкрийте сторінку перевірки КЕП.
  2. Перетягніть файли: електронний документ та КЕП документу у вікно «Онлайн сервісу перевірки електронного підпису».

3. Після цього з’явиться повідомлення про результат перевірки документу. При потребі, протокол перевірки можна завантажити.

Ось таким чином здійснюється перевірка КЕП електронного документу при використанні програми M.E.Doc та сайту Центрального засвідчувального органу.

Для того, щоб користуватись функціоналом відправки документів довільних форматів, потрібна наявність електронних підписів (КЕП) відповідальних осіб та ліцензія на модуль M.E.Doc «Електронний документообіг».  В демоверсії модуля можна відправляти до 10 документів на місяць.

Для отримання консультації з приводу електронного документообігу, звертайтеся за тел. (050) 104 99 60 або залиште заявку нижче і ми зателефонуємо

Немає коментарів

Коментувати