Резервне копіювання та відновлення бази даних в M.E.DOC

5 452

Піcля перевстановлення операційної системи Windows  або при необхідності переносу програми “M.E.Doc” на інший ком’ютер, потрібно відновити базу даних підприємств з резервної копії, яка містить: звіти, електронні документи та квитанції до них, довідники, створені користувачами.

Створення резервної копії в “M.E.Doc”

Для створення резервної копії (бекапу) бази Медок зайдіть в розділ Головне меню – Адміністрування – Резервне копіювання, оберіть каталог, куди буде зберігатися копія бази. Далі відкрийте закладку Файл – Створити резервну копію чи натисніть на ярлик з зеленим плюсом. Відмітьте відповідні підприємства і натисніть ОК.

Screenshot_1

Після завершення резервного копіювання у вказаному розділі відобразяться файли копій обраних підприємств. При цьому по назві файлу можна визначити коли, на якій версії Медок і для якого підприємства була створена копія. Якщо в назві відсутній код ЄДРПОУ, це означає, що файл створений для всіх установ в програмі.

Приклад файлу: 2017-10-24-10-58_10.01.198_2847808590.ZBK Дата_ВерсіяМедка_КодЄДРПОУ.zbk)

Screenshot_2

Після оновлень 11.01.004 розширений функціонал створення резервних копії на бекап:

всієї бази – формує файл з розширенням ZBF та включає всю інформацію: налаштування організацій, документи, користувачів та їх ролі

окремих організацій – формує файл з розиренням ZBK включає налаштування організацій та документи. В даному випадку потрібно вказати підприємства для яких буде створюватися копія

Зверніть увагу! При відновленні даних з файлу із розширенням ZBF вся інформація існуючої версії Медок видалиться і заміниться даними з бекапу.

Відновлення резервної копії  в “M.E.Doc”

Для відновлення інформації з резервної копії запустіть Медок,  у вікні “Вибір установи” натисніть кнопку “Створити підприємство”.

Screenshot_3

Відкриється “Майстер заповнення даних про підприємство”, в якому оберіть пункт “Відновлення резервної копії” та натисніть  Далі.

Screenshot_4

Оберіть каталог резервних копій, по замовчуванню це …Мої документи\ZVIT_ARC.

Screenshot_5

В списку може бути кілька резервних копій. Зазвичай потрібно обрати останню. Оскільки один файл копії може містити кілька організацій, буде запропоновано обрати ті установи, які потрібно відновити. По замовчуванню програма відмітить всі.

Screenshot_6

Натисніть  “Далі” – інформація в програмі відновиться. Перейдіть у вікно  “Вибір установи” та оберіть необхідне підприємство.

Примітка!  Якщо організація вже існує у програмі, відновити копію підприємства з модулю Резервне копіювання неможливо.

Зверніть увагу!  Щоб уникнути втрати звітності та  електронних документів наполегливо рекомендуємо налаштувати автоматичне створення резервної копії.

Для цього в  меню Адміністрування – Параметри системи – Резервне копіювання поставте відмітку Здійснювати резервне копіювання перед закриттям програми.

В полі Розташування резервних копій вказується каталог по замовчуванню, при потребі його можна змінити.

Після збереження налаштувань при закритті Медок за замовчуванням будуть встановлені вказані параметри:

Screenshot_8

Перейти:

Всі статті по роботі з Медок та ЕЦП

Немає коментарів