Статуси первинних документів та звітів в M.E.Doc

1 603

В системі документообігу M.E.Doc змінено формулювання статусів первинних документів та звітів в оновленні 11.00.026.

Статуси змінено для кращого розуміння стану звіту чи первинного документу, відправленого користувачем Медок.

В таблиці наведено які статуси змінились в  розділі Первинні документи – Реєстр первинних документів.

Важливо! Статус документа не впливає на його цілісність!

Нові статуси первинних документів в Медок

Зміни також відбулись в розділі Звітність – модулях Реєстр звітності та Єдиний внесок.

Примітка. Нові формулювання статусів стосуються тих документів, які відправляються до ДФС. Статуси документів до відправки залишились незмінними.

Нові статуси звітів в Медок

* документ має позитивну, але не фінальну, Квитанцію №1.

Зверніть увагу! Для повного відображення статусу необхідно розширити колонку Стану.

Раніше ми писали:

Структура квитанцій до звітів ДФС та налаштування Медок для їх отримання

2 Коментарів
  1. Богдан 23.12.2019 о 16:10

    Дуже не зручне формулювання до податкових накладних: “Очікується доставка”. Наступний статус реєстрація, або відхилення податкової. Статус “Очікується доставка” висить дуже довго. Може висіти і цілий день. А бухгалтеру не зрозуміло дойшла податкова до податкової чи ні.
    Через подібний статус наше підприємство ось уже більше як пів року судиться з податковою. Податкові накладні відправили зранку до 11-00, до вечора статус не змінився. Це був останній день звітності – 30 квітня. До того ж вихідний день. 0800 також не працювало. На наступний день вияснилось, що документи взагалі не дійшли до податкової. Повинен бути проміжний статус – документи отримані податковою.

    • ПортфельПортфель 23.12.2019 о 17:17

      Доброго дня!
      Проміжний статус відображається у вкладці Повідомлення
      “…Звiт доставлено в поштову скриньку ДПC України (дата/час)…”. Для того, щоб отримати повідомлення, потрібно час від часу робити прийом повідомлень в M.E.Doc.
      Ми рекомендуємо наступне: якщо після надсилання ПН/РК через 2 години немає квитанції і в Електронному кабінеті відсутні дані про реєстрацію, то необхідно надіслати ПН/РК на реєстрацію повторно.