Статуси первинних документів та звітів в M.E.Doc
17 307В системі документообігу M.E.Doc змінено формулювання статусів первинних документів та звітів в оновленні 11.00.026.
Статуси змінено для кращого розуміння стану звіту чи первинного документу, відправленого користувачем Медок.
В таблиці наведено які статуси змінились в розділі Первинні документи – Реєстр первинних документів.
Важливо! Статус документа не впливає на його цілісність!
Зміни також відбулись в розділі Звітність – модулях Реєстр звітності та Єдиний внесок.
Примітка. Нові формулювання статусів стосуються тих документів, які відправляються до ДФС. Статуси документів до відправки залишились незмінними.
* документ має позитивну, але не фінальну, Квитанцію №1.
Зверніть увагу! Для повного відображення статусу необхідно розширити колонку Стану.
Раніше ми писали:
Структура квитанцій до звітів ДФС та налаштування Медок для їх отримання
отправил додаток 4 и статус ”В дороге” висит уже две недели,подскажите в чем дело?
Доброго дня. В такому випадку потрібно відправити Додаток 4 ще раз
Дуже не зручне формулювання до податкових накладних: “Очікується доставка”. Наступний статус реєстрація, або відхилення податкової. Статус “Очікується доставка” висить дуже довго. Може висіти і цілий день. А бухгалтеру не зрозуміло дойшла податкова до податкової чи ні.
Через подібний статус наше підприємство ось уже більше як пів року судиться з податковою. Податкові накладні відправили зранку до 11-00, до вечора статус не змінився. Це був останній день звітності – 30 квітня. До того ж вихідний день. 0800 також не працювало. На наступний день вияснилось, що документи взагалі не дійшли до податкової. Повинен бути проміжний статус – документи отримані податковою.
Доброго дня!
Проміжний статус відображається у вкладці Повідомлення
“…Звiт доставлено в поштову скриньку ДПC України (дата/час)…”. Для того, щоб отримати повідомлення, потрібно час від часу робити прийом повідомлень в M.E.Doc.
Ми рекомендуємо наступне: якщо після надсилання ПН/РК через 2 години немає квитанції і в Електронному кабінеті відсутні дані про реєстрацію, то необхідно надіслати ПН/РК на реєстрацію повторно.