BAS Комплексне управління підприємством

Програмний продукт “BAS Комплексне управління підприємством” – це комплексне рішення для управління та обліку малих і середніх підприємств, що ведуть торговельну та виробничу діяльність.

Рішення дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємств малого і середнього бізнесу.

Програмний продукт дозволяє збільшити продуктивність праці всіх служб підприємства та покращити процеси взаємодії підрозділів.

Функціональні можливості:

Управління фінансами

Реалізовано функціонал для заявок на витрачання коштів, контролюється виконання платежів за заявками.

Розроблено функціонал обліку розрахунків з банком за еквайринговими операціями: реєстрації операцій платежу і повернення за платіжними картками, звітів від банків щодо зарахування платежів, списання повернень, утримання комісії.

Облік фінансових результатів (прибутків, збитків) ведеться в розрізі напрямів діяльності підприємства, які визначаються дуже гнучко – наприклад, напрями можуть відповідати точкам продажів (для роздрібних підприємств), асортименту (для дистриб’юторів), проєктам тощо. Підтримується опис довільних правил розподілу собівартості і виторгу від продажів на напрями діяльності, що спираються на аналітику продажів.

Все це дозволяє детально аналізувати ефективність діяльності підприємства і розвивати бізнес, оптимізуючи склад напрямів діяльності.

Основні інновації рішення:

  • Облік кредитів, депозитів і позик.
  • Еквайринг (платіжні карти).
  • Гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря.
  • Маршрути погодження заявок.
  • Гнучкі інструменти для формування платіжних документів на майбутні дати.
  • Інвентаризація кас та банківських рахунків.
  • Аналітична звітність з руху грошових коштів.

Бюджетування

У продукті BAS КУП використовується інтуїтивно зрозуміле налаштування структури бюджетів. Різноманітні засоби автоматичного розрахунку бюджетних статей дозволяють здійснювати розшифровку до вихідних даних розрахунків. При цьому для кожної статті бюджету використовуються до 6 довільних аналітик.

Розрахунок планових показників здійснюється у формі редагування бюджету і допускає використання розрахунків за формулою для кожного показника одночасно від декількох джерел даних.

Основні інновації рішення:

  • Настроювані види бюджетів і розширена аналітика.
  • Моделювання сценаріїв.
  • Підтримка декількох валют.
  • Табличні форми введення і коригування.
  • Економічний прогноз.
  • Аналіз досягнення планових показників.
  • Розширений фінансовий аналіз.

Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства

У продукті реалізовані можливості для побудови ієрархічної моделі цілей і цільових показників, включені інструменти для їх моніторингу.

Основні інновації рішення:

  • Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників.
  • Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння.
  • Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних.
  • Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності.
  • Різноманіття графічних форм аналітичних звітів.

Регламентований облік

Програма BAS КУП містить все необхідне для автоматизації бухгалтерського та податкового обліку, включаючи підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності в організації. Бухгалтерський та податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України.

Передбачено набір стандартних звітів, які дозволяють аналізувати дані по залишках, оборотах рахунків і по проводках в різних розрізах, при цьому є можливість налаштувати групування, відбір і сортування інформації, що виводиться в звіт.

Основні інновації рішення:

  • Налаштування правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку.
  • Облік фактів господарської діяльності відкладеним проведенням з контролем актуальності відображення.
  • Оперативний контроль формування проводок для довільного документа.
  • Автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них, виходячи з номенклатурного складу документів відвантаження.
  • Контроль повноти та правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання.

Управління персоналом і розрахунок заробітної плати

Функціонал для обліку кадрів та розрахунку заробітної плати:

  • облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій;
  • організація роботи зі штатним розкладом;
  • облік договорів підряду;
  • облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів;
  • розрахунок заробітної плати різними методами: погодинної (у тому числі тарифної), відрядної та їх різновидів;
  • використання показників ефективності діяльності при розрахунку винагород за працю;
  • розрахунок утримань, в тому числі за виконавчими документами;
  • нарахування інших доходів, не пов’язаних з оплатою праці та доходів у натуральній формі;
  • проведення взаєморозрахунків з персоналом у готівковій та безготівковій формі;
  • обчислення регламентованих законодавством податків та відрахувань до фонду оплати праці;
  • формування регламентованої звітності із заробітної плати, як зведеної, так і персоніфікованої.

Основні інновації рішення:

  • Аналіз ефективності управління персоналом.
  • Розрахунок зарплати за даними виробітку співробітників.
  • Гнучкі можливості відображення зарплати у фінансовому та регламентованому обліку.
  • Можливість введення необмеженої кількості показників, довільні формули розрахунку.
  • Аналіз фонду оплати праці.
  • Розрахунок і нарахування резерву відпусток.
  • Розвиток можливостей регламентованого розрахунку зарплати.

Управління виробництвом

Потреба у виробництві відображається планами виробництва, які складаються відповідно до обраного сценарію планування: рік, квартал, місяць, тиждень тощо. Планування напівфабрикатів відбувається з урахуванням загальної виробничої тривалості їх виготовлення. За даними планів виробництва формується потреба на забезпечення та купівлю матеріалів. Підтримується цільове забезпечення і передача матеріалів у виробництво для випуску продукції під конкретне замовлення клієнта.

Підтримується виробничий облік випуску готової продукції, виконання робіт. Нормативна потреба випусків в матеріальних і трудових ресурсах описується ресурсними специфікаціями. Дані специфікацій використовуються при розрахунку собівартості випущеної продукції, виконаних робіт.

Виробничий облік ведеться на рівні підрозділів-виконавців і дозволяє оформити багатопередільні безнапівфабрикатні виробничі процеси, сформувати унікальну собівартість окремих партій випуску.

Управління витратами і розрахунок собівартості

Продукт дозволяє організувати контроль матеріальних потоків і споживання ресурсів, що забезпечують виробничу, управлінську і комерційну діяльність підприємства.

Підсистема управління витратами забезпечує:

  • облік фактичних витрат підприємства за видами діяльності в необхідних розрізах в натуральному і вартісному вимірі;
  • оперативний кількісний облік ресурсів у незавершеному виробництві;
  • облік фактичних залишків незавершеного виробництва на кінець звітного періоду в необхідних розрізах;
  • різні способи розподілу витрат на собівартість продукції та виконуваних робіт, на виробничі витрати, напрямки діяльності, на витрати майбутніх періодів;
  • розрахунок фактичної собівартості випуску за період;
  • надання даних про структуру собівартості випуску.

Розрахована собівартість може бути деталізована до обсягу вихідних витрат незалежно від кількості переділів виробничого процесу. Даний аналіз істотно підвищує наочність і контроль обґрунтованості виконаного розрахунку собівартості.

Основні інновації рішення:

  • Роздільний облік витрат за видами діяльності;
  • Відокремлений облік собівартості за замовленнями;
  • Розподіл витрат за напрямами діяльності;
  • Надання даних про структуру собівартості випуску до первинних витрат;
  • Покращений майстер закриття місяця.

Управління продажами

В програмі BAS КУП реалізовані комерційні пропозиції, що дозволяють фіксувати історію переговорів з клієнтом з визначення складу і умов продажу. Використовується функціональність замовлення як “центру управління” всіма наступними діями з його обробки. Додано статуси замовлення (“не підтверджено”, “до оплати”, “до забезпечення”, “до відвантаження”), що описують етапи проходження замовлення.

Підсистема надає можливість вказати графік оплати на замовлення клієнта (як в частині авансових платежів, так і платежів з погашення дебіторської заборгованості). Графік може формуватися з урахуванням обраного календаря. Це дозволяє планувати надходження виторгу по днях, контролювати дотримання клієнтом обумовлених строків оплати, виділяти прострочену дебіторську заборгованість. Система дозволяє класифікувати прострочену заборгованість по інтервалах глибини прострочки.

Ведеться облік планової і фактичної заборгованості в розрізі замовлень, строків оплати і документів розрахунків. При цьому робота користувачів істотно спрощена: ручне рознесення платежів, що надійшли, виконується тільки за замовленнями, розподіл за іншими аналітичними розрізами виконується автоматично у фоновому режимі.

Аналогічно продажам реалізована робота із замовленнями постачальникам і ведення взаєморозрахунків з закупівель.

Основні інновації рішення:

  • Управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтом.
  • Воронка продажів.
  • Формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів.
  • Використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процеси управління складними продажами.
  • Розширене управління замовленнями клієнтів, типові та індивідуальні правила продажів, оферти.
  • Самообслуговування клієнтів.
  • Управління торговими представниками.
  • Моніторинг стану процесів продажів.
  • Планування використання автотранспорту.
  • Імовірнісна оцінка прогнозу продажів.
  • Роздільний облік по партнерах (управлінський облік) і контрагентах (регламентований облік).
  • Автоматичний контроль ліміту заборгованості.
  • Інвентаризація взаєморозрахунків.
  • Моніторинг та класифікація простроченої заборгованості за набором параметрів.
  • Розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності за станом взаєморозрахунків.

Управління взаємовідносинами з клієнтами

У продукті реалізовано управління процесами продажів: регламентація етапів процесу, контроль виконання процесу, аналіз. З метою управління просецами продажів застосовується механізм бізнес-процесів, який автоматично відстежує маршрут процесу і формує завдання виконавцям. Крім цього, реалізований спрощений режим управління процесом продажу з “ручним” переміщенням по етапах. Допускаються різні види процесів з різним складом етапів. Для них підтримується зберігання допоміжних документів – регламентів, інструкцій, шаблонів документів тощо, необхідних при відпрацюванні процесу. Система накопичує статистику по виконуваних процесах, дозволяє розраховувати ймовірність доведення наявного потенціалу продажів до успішного результату (“воронка продажів”) і проводити аналіз “вузьких місць” процесів.

Всі продажі (“угоди”), що почалися, реєструються в системі. Вони об’єднують в єдине ціле всю інформацію, накопичену в системі в ході підготовки і виконання продажу – електронну пошту, відомості про дзвінки, зустрічі, оформлені замовлення, рахунки, накладні, додаткові файли тощо. Це допомагає максимально зручно організувати роботу менеджерів з продажу. Система дозволяє реєструвати і аналізувати оточення угоди: конкурентів, субпідрядників, впливових осіб, їх зв’язки. На підставі статистики угод система дозволяє оцінити ймовірність її успішного здійснення. Таким чином, система автоматизує і підтримує не тільки стадію продажу, але і підготовку продажів. Крім цього, система дозволяє аналізувати угоди, що не відбулися, що необхідно для вдосконалення роботи відділу продажів.

Розділені списки контрагентів у розумінні регламентованого обліку (юридичних і фізичних осіб) та об’єктів бізнес-взаємодій (клієнтів, постачальників, конкурентів тощо). Це дозволяє вести облік продажів і історії відносин не тільки по “формальних”, юридичних контрагентах, але й по компаніях-групах юридичних осіб, самостійно працюючих підрозділах контрагентів, і т. д. Підтримується ведення інформації про контактних осіб компаній-партнерів, про зв’язки між партнерами.

Основні інновації рішення:

  • Формування стратегії відносин з партнерами.
  • Бізнес-процеси організації взаємодії з клієнтами.
  • Досьє клієнта, партнера.
  • Картки лояльності, аналіз лояльності клієнтів.
  • Претензійна робота.
  • Моніторинг виконання угод.
  • BCG-аналіз.
  • Порівняльний аналіз показників роботи менеджерів.

Управління закупівлями

Продукт забезпечує менеджерів, відповідальних за постачання, інформацією, необхідною для своєчасного ухвалення рішень про поповнення запасів ТМЦ, для зниження витрат на купівлі і чіткої організації взаємодії з постачальниками.

Функціонал підсистеми включає:

  • оперативне планування закупівель на підставі планів продажів, планів виробництва і невиконаних замовлень покупців;
  • оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
  • реєстрація та аналіз виконання додаткових умов за договорами з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і строками поставок;
  • підтримка різних схем приймання товарів від постачальників, у тому числі приймання на комісію;
  • оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів;
  • аналіз потреб складу і виробництва в товарах, готовій продукції і матеріалах;
  • наскрізний аналіз і встановлення взаємозв’язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам;
  • аналіз наслідків, до яких може привести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може привести недопоставка товарів або матеріалів);
  • планування закупівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих ТМЦ на складах;
  • підбір оптимальних постачальників товару за їх надійністю, історією поставок, критеріями терміновості виконання замовлень, пропонованими умовам доставки, територіальним або іншими довільними ознаками і автоматичне формування замовлень для них;
  • складання графіків поставок і графіків платежів.

Основні інновації рішення:

  • Управління купівельною діяльністю.
  • Бізнес-процеси складних купівель.
  • Контроль умов поставок.
  • Розширений аналіз і вибір постачальників за цінами і умовами.
  • Формування повної вартості придбання ТМЦ.
  • Контроль і аналіз забезпечення потреб в номенклатурі.

Управління складом і запасами

Для управління складом може застосовуватися схема ордерного складського обліку. Схема ордерного складу може включатися для операцій відвантаження та надходження незалежно. Складські ордери виписуються строго на підставі документів, розпоряджень, в якості яких можуть виступати замовлення або накладні. Ведеться облік отриманих, але невиконаних розпоряджень; технологія роботи складу може будуватися цілком “від електронних розпоряджень”.

У підсистемі передбачено адресне зберігання товарів, тобто ведення залишків товарів у розрізі “місць зберігання” (комірок, полиць, стелажів), і упаковок товару. Система дозволяє управляти розкладкою товару по місцях зберігання при надходженні, збиранням з місць зберігання при відвантаженні, переміщенням і розукомплектацією товару. Алгоритми, закладені в програму, автоматично підбирають оптимальні місця зберігання при розміщенні і збиранні, стежать за відсутністю колізій при великій інтенсивності складських операцій.

Підсистема дозволяє створювати різні робочі зони для оптимального доступу до складських комірок і визначати порядок обходу складських комірок, наприклад, робочі зони для роботи автонавантажувача і для ручного відбору товарів співробітником складу. При відборі товарів можна задати різні стратегії відбору для оптимізації розміщення товарів в комірках. Наприклад, при відборі товарів звільняти в першу чергу ті комірки, де товар зберігається в мінімально достатньому обсязі. Це дозволить звільнити комірки для розміщення товарів, що щойно надійшли. Механізм попереджуючого підживлення комірок адресного складу (приміщення) дозволяє підвищити швидкість відбору при відвантаженні товарів зі складу. Адресне зберігання товарів можна використовувати опціонально. Крім нього підтримується довідкова прив’язка місць зберігання товару.

Реалізований багатокроковий процес інвентаризації товару, що включає формування наказів на інвентаризацію, видачу розпоряджень на перерахування залишків в місцях зберігання, роздільне відображення надлишків і недостач в оперативному і фінансовому обліку.

Прикладне рішення дозволяє автоматизувати процес доставки товарів клієнтам, а також процес доставки товарів при переміщенні товарів між складськими приміщеннями. Доставка товарів може здійснюватися безпосередньо за адресами клієнтів (складського приміщення) або з допомогою транспортної компанії (перевізника). Завдання на перевезення формуються з урахуванням зони доставки, порядку об’їзду адрес доставки, а також вантажопідйомності транспортного засобу.

Основні інновації рішення:

  • Складна ієрархічна структура складів.
  • Управління адресним складом.
  • Відокремлений облік за замовленнями – резервування потреб.
  • Облік багатооборотної тари.
  • Управління інвентаризацією товарів.
  • Статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC/XYZ аналізу.
  • Розрахунок прогнозованого попиту.
  • Товари на складах за строками придатності.
  • Управління доставкою.
  • Товарний календар.

Технологічні переваги

“BAS Комплексне управління підприємством” розроблена на новітній технологічній платформі Business Automation Framework, яка дозволяє:

  • забезпечити високу надійність, продуктивність і масштабованість системи;
  • організувати роботу з системою через Інтернет, в режимі тонкого клієнта або веб-клієнта (через звичайний інтернет-браузер), в т. ч. в “хмарному” режимі;
  • налаштовувати інтерфейс для конкретного користувача або групи користувачів, з урахуванням ролі користувача, його прав доступу та індивідуальних налаштувань.

Механізм функціональних опцій, реалізований у системі “BAS Комплексне управління підприємством”, дозволяє “вмикати” або “вимикати” різні функціональні частини прикладного рішення без програмування (зміни продукту).

Переглянути демо-версію >

Вартість: згідно прайсу

Запис доповіді “BAS Комплексне управління підприємством – нові можливості автоматизації бізнесу на заміну застарілим рішенням УТП та 7.7”:

Дивіться також: Порівняння конфігурацій УТП та BAS КУП

За детальнішою інформацією звертайтесь за тел. 050 104 99 60 або залиште заявку і ми зателефонуємо