Автоматичне продовження сертифікатів ЦСК «Україна» у програмі «M.E.Doc»
10 219Автоматичне продовження дії сертифікатів відбувається на основі інформації з Ваших дійсних сертифікатів за умови, що дані установи (зокрема назва організації, юридична адреса, реєстраційні дані, П.І.Б. директора, головного бухгалтера, чи співробітника) не змінювались.
Якщо до завершення терміну дії Вашого сертифіката залишилося 45 днів або менше, у програмі «M.E.Doc» з’явиться повідомлення Оновлення сертифіката. Натисніть кнопку Відправте заявку:
Крок 1. Оберіть сертифікати, які потрібно продовжити
Вкажіть П.І.Б. особи, відповідальної за підтримку сертифікатів підприємства та її номер телефону. Ця інформація додається в електронну заявку на сертифікати КЕП.
Впишіть діалог-пароль в полі Парольний діалог – довільне слово або словосполучення, яке буде підтвердженням, якщо виникне необхідність заблокувати КЕП у телефонному режимі.
Вкажіть, які сертифікати потрібно продовжити, відмітивши відповідне поле. Перевірте та при потребі вкажіть вірну адресу електронної пошти. Некоректна електронна адреса відобразиться червоним.
По замовчуванню встановлена позначка Надаю згоду на публікацію сертифікатів на загальнодоступному ресурсі АЦСК. Якщо зняти цю відмітку, Ваші контрагенти не зможуть автоматично завантажувати Ваші сертифікати, Вам доведеться передавати їх самостійно.
Дати початку та закінчення терміну дії сертифікатів програма автоматично проставить в заявці на формування сертифікатів. По замовчуваню встановлюється термін дії нових сертифікатів 2 роки.
Крок 2. Згенеруйте новий секретний ключ та відправте заявку на формування сертифікату
1. З’явиться вікно Генерація секретного ключа. Оберіть шлях для збереження секретних ключів, вкажіть пароль та натисніть кнопку ОК.
Пароль повинен містити мінімум три символи – це будь-які комбінації букв, цифр, інших символів.
Кожен користувач повинен зберігати секретний ключ у таємниці та вживати заходи щодо запобігання його втрати, розкриттю та несанкціонованому використанню.
2.Результат генерації – це створення файлу секретного ключа та збереження його в обраному каталозі:
3.Відкриється вікно з діючим сертифікатом КЕП, яким Ви підписуєте Вашу заявку.
Дії, окреслені у п.п 1 ,2 «Кроку 2», будуть автоматично повторені для всіх обраних сертифікатів.
4. Надішліть заявку на адресу АЦСК Україна, яка відобразиться у вікні.
Крок 3. Здійсніть оплату за послугу
1. Якщо оплата не здійснювалась або кошти ще не надійшли до ЦСК, відкриється вікно Форма оплати, у якому Ви можете обрати:
- Онлайн-оплата – оплатити послуги за допомогою платіжної системи онлайн, відкриється вікно платіжної системи, у якому вкажіть необхідні реквізити та виконайте оплату, слідуючи вказівкам платіжної системи;
- Сформувати рахунок – M.E.Doc сформує рахунок PD010120, який можна оплатити в довільному банку;
- Оплату вже здійснено – якщо кошти не надійшли до АЦСК, після їх надходження заявка буде опрацьована .
Після цього натисніть ОК.
2. За умови заздалегідь оплачених сертифікатів та надходження коштів до ЦСК, з’явиться повідомлення про відправлення заявки.
Згодом перевірте наявність нових повідомлень, натиснувши на панелі інструментів кнопку .
Вам надійде квитанція №1 та квитанція №2, у яких вказано результат обробки заявки.
Крок 4. Завантажте нові сертифікати
1. У разі позитивної відповіді в квитанції №2, Ви зможете завантажити новий сертифікат у програму.
Для цього відкрийте Адміністрування – Сертифікати – Заявки на сертифікат та натисніть правою кнопкою миші на відправлену заявку та Запит сертифікату.
З’явиться повідомлення про успішне отримання сертифікату.
Через деякий час програма проінформує Вас про нові сертифікати:
Завантажені сертифікати можна побачити у вкладці Встановлені сертифікати.
Таким чином Ви можете автоматично продовжити сертифікати в програмі M.E.Doc без відвідування офісу ЦСК “Україна”
Якщо Ви працюєте у веб-сервісі «СОТА» – інструкція як автоматично продовжити сертифікати ЦСК “Україна”.
Нагадуємо, що після отримання сертифікатів необхідно надіслати Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису з програми M.E.Doc.