В яких випадках необхідно подавати Повідомлення про реєстрацію КЕП в ДПС?


 Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису (J/F1391103) потрібно подавати у таких випадках:

  1. У разі продовження (заміни) сертифікату керівника організації (ФОП).
  2. У разі продовження (заміни) сертифікату співробітника (головний бухгалтер, співробітник, що підписує ПН та ін.).

Для обох випадків виконайте наступні дії:

В Головному  меню оберіть «Звітність» – «Реєстр звітів» – період створення звіту та пункт меню Файл – Створити звіт.

Якщо Ваша організація є:

  • юридичною особою – із розділу Державна фіскальна служба – Інше у переліку бланків оберіть документ J1391103 «Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису»
  • ФОП – із розділу Державна фіскальна служба – Звітність фізичних осіб у переліку бланків оберіть документ F1391103 «Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису».

Повідомлення про реєстрацію ЕЦП

У першому випадку в табличній частині в колонці «Прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) відповідальної особи» виберіть сертифікат співробітника (повідомлення потрібно подавати навіть у тому випадку, якщо сертифікат був сформований раніше і ним уже користувалися) та заповніть поле «Посада».

Якщо Вам необхідно додати рядок, оберіть відповідну кнопку у лівій частині таблиці. У полі «Виконавець» вкажіть посаду керівника організації та його ПІБ (для підприємця впишіть посада «ФОП» та ПІБ підприємця), а також заповніть поле «Контактний телефон». Перевірте звіт та передайте на підпис.

Зверніть увагу! Спершу Повідомлення підписуєте ключем співробітника, сертифікат якого вказаний в табличній частині Повідомлення. Після цього підпишіть документ новим сертифікатом керівника (ФОПа) та печаткою за наявності. Після отримання звіту про доставку документа та квитанції №2, Ви можете користуватись новими сертифікатами.

У другому випадку в табличній частині в колонці «Прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) відповідальної особи» виберіть новий сертифікат співробітника та заповніть поле «Посада». Якщо Вам необхідно додати рядок, оберіть відповідну кнопку у лівій частині таблиці. У полі «Виконавець» вкажіть посаду керівника організації та його ПІБ (для підприємця впишіть посада «ФОП» та ПІБ підприємця), а також заповніть поле «Контактний телефон». Перевірте звіт та передайте на підпис.

Зверніть увагу! Спершу Повідомлення підписуєте новим ключем співробітника, сертифікат якого вказаний в табличній частині Повідомлення. Після цього підпишіть документ сертифікатом керівника (ФОПа) та печаткою за наявності. Після отримання звіту про доставку документа та квитанції №2, Ви можете користуватись новими сертифікатами.

Інші питання по КЕП:

Питання-відповіді: розділ Сертифікати кваліфікованого електронного підпису (КЕП).