Як почати працювати в АС «Є-Звітність»

69 217

Згідно листа Казначейства №14-08/94-1951 від 31.01.2018 р. АС “Є-Звітність” передбачає створення особистого електронного кабінету розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів та фондами загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування (далі – клієнти ДКУ), які складають та подають фінансову та/або бюджетну звітність до органу Казначейства за місцем обслуговування.

АС “Є-Звітність” надає можливість:

  • заповнити в електронному вигляді затверджені форми фінансової звітності, перевірити, підписати КЕП кожну форму фінансової звітності та подати до органу Казначейства за місцем обслуговування;
  • на підставі даних бухобліку, що формуються в інформаційній системі Казначейства, скласти бюджетну звітність, перевірити її, заповнити форми щодо розкриття елементів бюджетної звітності, підписати КЕП кожну форму бюджетної звітності та подати до органу ДКУ за місцем обслуговування;
  • здійснювати автоматизовану консолідацію усіх форм фінансової та бюджетної звітності на кожному рівні консолідації;
  • прискорити перевірку ДКУ звітності, в тому числі на відповідність даним бухобліку органів Казначейства, що формуються в інформаційній системі Казначейства.

Щоб почати працювати з АС «Є-Звітність» потрібно:

  1. Придбати захищений носій КЕП (токен). Згідно технічних вимог до захищених носіїв особистих ключів (ЗНОК) для роботи в програмно-технічному комплексі «Клієнт Казначейства – Казначейство» можна, зокрема, використовувати:
    • Засоби криптографічного захисту інформації виробництва ТОВ «Автор»: серії Secure Token-338
    • Електронний ключ виробництва ПАТ «Інститут інформаційних технологій»: “Алмаз-1К”
  2. Отримати КЕП на посадових осіб: обов’язково – керівника та бухгалтера.
  3. Заповнити заявку на надання доступу до АС «Є-Звітність». Зверніть увагу: при заповненні заявки потрібно вказати серійний номер діючого сертифікату.
  4. Заявку потрібно подати в Казначейство по місцю обслуговування та очікувати надання доступу до АС «Є-Звітність» від Казначейства.
  5. Інсталювати ПЗ BarsCryptor. Переглянути інструкцію з авторизації у “Є-Звітність” з КЕП від АЦСК “Україна”.
  6. Почати працювати на сервісі «Є-звітність».

Раніше ми писали: Як почати працювати з ПТК «Клієнт казначейства — Казначейство»

Примітка. Для комплексної автоматизації бухгалтерського, фінансового та кадрового обліку, розрахунку заробітної плати, включаючи підготовку регламентованої звітності в організаціях, що перебувають на державному фінансуванні розроблена програма “KBS. Облік бюджетної установи”. Детальніше