Як почати працювати з СДО «Клієнт казначейства-Казначейство»

33 636

Згідно Розпорядження № 816-р від 15.11.2017 р. КМУ визначив пріоритетним казначейське обслуговування через СДО  ПТК “Клієнт казначейства — Казначейство”.

Для  підключення до системи «Клієнт казначейства — Казначейство» потрібно:

  1. Укласти з територіальним органом Казначейства Договір на дистанційне обслуговування.
  2. Заповнити та передати Заяву про підключення клієнта до СДО.
  3. Придбати захищені носії КЕП (токени) – для кожної відповідальної особи по одному токену + один захищений носій для печатки. Згідно технічних вимог до захищених носіїв особистих ключів (ЗНОК) для роботи в програмно-технічному комплексі «Клієнт Казначейства – Казначейство» можна, зокрема, використовувати:
    • Засоби криптографічного захисту інформації виробництва ТОВ «Автор»: серії Secure Token-338
    • Електронний ключ виробництва ПАТ «Інститут інформаційних технологій»: “Алмаз-1К”
  4. Оформити електронні підписи (КЕП) відповідальних осіб установи:
    • рекомендовано отримати 5 ключів (печатка, керівник, бухгалтер, 2 співробітника) в АЦСК ДКСУ, які знаходяться в управлінні Державної казначейської служби України у Вашому регіоні;
    • перелік документів для генерації КЕП можна завантажити на сайті АЦСК ДКСУ в розділі «Регламент роботи».
    • завантажити сертифікати АЦСК ДКСУ можна за посиланням.
  5. Налаштувати робоче місце для роботи СДО згідно вимог.
  6. Надати в територіальний орган Казначейства Заявку про надання доступу користувачу до СДО.
  7. Отримати повідомлення про надання доступу до СДО від ДКСУ та почати працювати на сервісі.

ВАЖЛИВО! Для роботи в системі «Клієнт Казначейства-Казначейство» підходять виключно електронні ключі, видані АЦСК ДКСУ.

Всі зразки документів для роботи з СДО та інформацію для ознайомлення можна переглянути за посиланням.

Документацію для користувача системи дистанційного обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства – Казначейство» можна переглянути та завантажити за посиланням.

Додаткова інформація:

Для комплексної автоматизації бухгалтерського, фінансового та кадрового обліку, розрахунку заробітної плати, включаючи підготовку регламентованої звітності в організаціях, що перебувають на державному фінансуванні розроблена програма “KBS. Облік бюджетної установи”. Детальніше