Як почати працювати з ПТК «Клієнт казначейства — Казначейство»
21 459Згідно Розпорядження № 816-р від 15 листопада 2017 р. Уряд визначив пріоритетним казначейське обслуговування через СДО “Клієнт казначейства — Казначейство” та рекомендував наступні строки підключення:
- з 01.04.2018 р. — розпорядники коштів обласних, районних бюджетів, міст (у тому числі районів у містах), бюджетів об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад;
- з 01.07.2018 р. — розпорядники коштів бюджетів територіальних громад сіл,їх об’єднань, селищ.
Для підключення до системи «Клієнт Казначейства — Казначейство» потрібно:
- Придбати захищені носії ЕЦП (токени), для кожної відповідальної особи по одному токену + один захищений носій для печатки;
- Оформити електронні підписи відповідальних осіб установи:
- рекомендовано отримати 5 ключів (печатка-керівник-бухгалтер-2 співробітника) в АЦСК ДКСУ;
- в м.Чернівці ключі можна отримати лише в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Чернівецькій області (м. Чернівці, вул.Аксенина 2Е, каб. 39);
- перелік документів для генерації ЕЦП можна переглянути на сайті АЦСК ДКСУ.
- Подати заповнені заявки (завантажити бланк заявки).
- Надати в місцевий орган Казначейства анкету клієнта для підключення до системи дистанційного обслуговування з відомостями про установу. Завантажити зразок анкети.
- Отримати доступ від ДКСУ та почати працювати на сервісі.
ВАЖЛИВО! Для роботи в системі «Клієнт Казначейства — Казначейство» підходять виключно електронні ключі, видані АЦСК ДКСУ.
Додаткова інформація:
Інструкція по роботі з ПТК “Клієнт казначейства – Казначейство”.
Вимоги до робочого місця.
Пошук сертифікатів АЦСК ДКСУ.
Нагадаємо, нещодавно була випущена програма для бюджетних установ “UA-Бюджет”. Детальніше
Для користувачів “UA-Бюджет” пропонуємо Обмін даними між ПТК “Клієнт Казначейства-Казначейство”та “UA-Бюджет”.