Щоб зрозуміти, яка облікова програма підійде для Вашого бізнесу, потрібно визначитися із задачами компанії, які повинні автоматизуватися.

Основні параметри, які впливають на вибір:

  • Юридична особа чи ФОП.
  • Вид діяльності: послуги, торгівля, виробництво.
  • Система оподаткування: єдиний податок, загальна система, платник ПДВ.
  • Ведення управлінського обліку чи виключно бухгалтерського.
  • Звітність, яка необхідна бухгалтеру та керівнику.

Найпоширеніші конфігурації BAS (Business Automation Software)

BAS Бухгалтерія (БАС БУ) – ключова програма лінійки BAS, що підходить більшості організацій, яких цікавить бухгалтерський облік та регламентована звітність. Забезпечує основні документи та звіти по торгівлі, послугах, простому виробництву. Дозволяє вести складський облік, взаєморозрахунки з контрагентами, нараховувати просту регламентовану зарплату, вести облік ПДВ. Відсутній управлінський облік.

BAS Зарплата та управління персоналом (БАС ЗУП) – рішення для комплексної автоматизації розрахунку заробітної плати персоналу і кадрового обліку. Передбачено ведення кадрового діловодства, зокрема по військовому обліку, штатного розпису, оформлення трудових договорів, наказів і т. п. Для розрахунку заробітної плати реалізовані різні форми оплати праці, способи розрахунку, облік неповного часу, оплати за договорами ЦПХ, гіг-контрактом і т.п. Автоматично розраховуються лікарняні, відпускні та відрядження. Реалізований обмін даними з BAS Бухгалтерія.

BAS Бухгалтерія КОРП – програма містить функціонал BAS Бухгалтерія та розширені розділи Кадри та Зарплата.

BAS Управління торгівлею (БАС УТ) – орієнтована на торгові компанії, ведеться виключно управлінський облік, є модулі CRM та товарного забезпечення.

BAS Комплексне управління підприємством (БАС КУП)– це конфігурація, яка підходить для великих організацій та об’єднує БАС УТ та БАС БУ, включає управлінський облік, фінансову звітність, планування та бюджетування, розширену заробітну плату та виробництво, наявний платіжний календар.

BAS Малий бізнес (БАС МБ)– конфігурація, орієнтована на підприємців, які не ведуть бухгалтерський облік або як управлінська база юридичних організацій з подальшим обміном з БАС Бухгалтерія. Має розширений функціонал, який підійде практично для будь-якого бізнесу (послуги, торгівля, виробництво).

BAS Роздріб – рішення для роздрібних магазинів з можливістю інтегрувати торгівельне обладнання, зручним робочим місцем касира, розширеною системою формування знижок та використанням дисконтних карт, широкою звітністю для аналізу роздрібного продажу, існує вбудована інтеграція з БАС УТ та БУ.

BAS АГРО. Бухгалтерія – рішення, розроблене для агро-компаній, які займаються тваринництвом чи рослинництвом. По суті, це конфігурація БАС БУ, яка доповнена ширшою заробітною платою, обліком транспорту та оренди землі (паїв) та розширеним механізмом розрахунку собівартості продукції.

Які існують версії конфігурацій BAS

  • Базова – це однокористувацька програма, орієнтована на невеликі компанії, яка має ряд обмежень. Ця версія розроблена тільки для конфігурацій BAS Бухгалтерія, BAS Малий бізнес та BAS Зарплата та управління персоналом.
  • ПРОФ – стандартна поставка програми, орієнтована на більшість компаній, що дозволяє працювати кільком користувачам та вносити необхідні зміни у функціонал.

Як розраховується кількість робочих місць

  • При придбанні програми BAS сплачується основна поставка. Зверніть увагу! Такі конфігурації як BAS Бухгалтерія, BAS АГРО. Бухгалтерія та BAS Малий бізнес також постачаються у варіанті «Комплект на 5 користувачів», що дозволить зекономити на вартості одного робочого місця.
  • Кількість додаткових робочих місць довільна. Чим більша кількість клієнтських ліцензій на робочі місця, тим дешевше одне робоче місце.
  • Загальна кількість користувачів розраховується як «Основна поставка» + «Кількість робочих місць».
  • Система ліцензування враховує одночасно працюючих користувачів, тобто якщо двоє людей працюють в різний час на одному сервері, можна користуватися ліцензією на одне робоче місце.

Які можливі інтеграції з BAS

  • Сервіс електронного документообігу.
  • Обмін з планшетами чи телефонами торгових представників.
  • Підключення торгівельного обладнання: сканери штрих-кодів, фіскальні реєстратори, принтери чеків та етикеток.
  • Підключення програмних РРО.
  • Інтеграції з:
    • Сайтом та маркет-плейсами Rozetka, Prom.ua, Hotline
    • Системами доставки: Нова Пошта, Укрпошта, Delivery
    • CRM системами: Creatio
    • Інтернет телефонія: власна на базі Asterisk, чи зовнішня Binotel
    • Чат-бот на базі telegram, viber
    • Відправка SMS

Також можлива будь-яка інша інтеграція з BAS,  якщо існує механізм програмно підключитися до сервісу через АРІ, COM або передати проміжні файли.

Як зробити перехід з іншої облікової системи

Якщо Ви ведете облік в іншій бухгалтерській програмі, яка Вас не влаштовує, можна зробити перехід на програму BAS, для цього потрібно:

  • Описати бізнес-процеси компанії.
  • Вибрати конфігурацію, яка максимально підходить для Вашого бізнесу.
  • Зрозуміти, які критичні бізнес процеси не входять в типовий функціонал та оцінити час та вартість впровадження.
  • Зробити тестовий приклад на новій конфігурації.
  • Перенести довідники та залишки (бажано кінець року, кварталу, місяця).
  • Вести паралельно облік в двох базах, до моменту повної відповідності цифр (два тижні – місяць).

В такому випадку всі документи залишаться в попередній програмі, як архів, всі нові документи будуть відображатися в програмі BAS.

Ознайомитись з детальнішим описом конфігурацій та їх вартістю Ви можете в прайсі BAS.

Якщо Ви досі користуєтесь програмою “Бухгалтерія редакції 7.7”, можна перейти на нову сучасну програму BAS. Детальніше

Якщо у Вас залишилися запитання,  звертайтеся  в компанію «Портфель» за тел. (050) 104 99 60 або залиште заявку і ми зателефонуємо

Немає коментарів

Коментувати