Огляд “BAS Малий бізнес” (ч. 2)

6 665

З першої частини статті огляду “BAS Малий бізнес” Ви вже дізнались про деякі основні функціональні можливості програми. Продовжуємо огляд.

В конфігурації є можливість ведення грошового обліку, який включає:

  • облік касових і банківських операцій;
  • первинні банківські і касові документи;
  • авансові звіти;
  • за допомогою додаткової обробки – можливість імпорту/експорту виписок та документів з клієнт-банку.

Зарплата і кадри

В “BAS Малий бізнес” передбачений облік працівників по трудовому договору, а також тих, хто працює по сумісництву. Є можливість «табелювання» працівників та нарахування зарплати (управлінський облік). Для здійснення нарахувань зарплати та розрахунку всіх необхідних податків і внесків рекомендуємо користуватися конфігурацією “BAS Бухгалтерія”.

Для управління кадрами доступні такі опції:

  • прийом на роботу;
  • кадрове переміщення;
  • звільнення.

Розрахунок зарплати:

  • ведення табелю обліку робочого часу;
  • розрахунок по типах нарахувань та утримань;
  • відрядний наряд;
  • створення відомості на виплату заробітної плати та авансу працівникам.

Є можливість будувати звіти, що відображають стан розрахунків з працівниками, нарахування і утримання працівників.

Майно підприємства

В “BAS Малий бізнес” передбачені наступні механізми щодо основних засобів (ОЗ) та нематеріальних активів (НМА) організації:

  • взяття на баланс;
  • розрахунок амортизації;
  • списання;
  • продаж.

Фінанси

У даній програмі ведеться управлінський облік. Є можливість сформувати управлінський баланс, фінансовий результат. Для цього в даній конфігурації використовується управлінський план рахунків.

Присутні такі звіти як оборотно-сальдова відомість, доходи та витрати і завдяки цьому є можливість створювати фінансову звітність за потрібний період.

Доходи і витрати ведуться по:

  • підрозділах;
  • напрямах діяльності;
  • статтях доходів/витрат;
  • замовленнях покупців.

В “BAS Малий бізнес” присутні наступні управлінські звіти:

  • звіт про прибутки та збитки;
  • звіт про рух грошових коштів;
  • управлінський баланс.

Є можливість розраховувати податки, вводити і розподіляти інші витрати, наявна процедура закриття місяця.

Для керівників підприємств розроблено модуль “Монітор керівника”, який дає швидкий доступ до звітів:

  • по залишку грошей в касі та на рахунках організації;
  • інформацію про дебіторів / кредиторів;
  • про прибутки та збитки та ін.

Аналітичні звіти

За допомогою аналітичних звітів є можливість отримати деталізовані дані в розрізі бухгалтерського обліку. Деталізація та групування налаштовуються користувачем під свої потреби.

Звіти для підприємців на спрощеній схемі оподаткування:

  • Декларація платника єдиного податку ФОП;
  • Об’єднана звітність з ПДФО та ЄСВ
  • Книга доходів і витрат.

Взаємодія з “BAS Бухгалтерія”

З “BAS Малий бізнес” в “BAS Бухгалтерія” можна передавати майже всі документи. У зворотному напрямку тільки банківські і касові документи.

Переваги для користувачів

Більше немає потреби вести записи в декількох журналах чи зошитах, або вносити інформацію в безліч електронних  таблиць. Вся необхідна інформація зберігається в одному місці: всі покупці, постачальники, договора, товари, продукція, ціни, замовлення і т.п.

Управлінська інформація– за одним кліком мишки:

  • Залишок коштів в касі та на рахунках.
  • Доходи і витрати.
  • Збитки та прибутки.
  • Взаєморозрахунки з покупцями / постачальниками.
  • Аналіз продаж.

Сучасний, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс дозволяє легко засвоїти роботу в програмі новачкам і забезпечує велику продуктивність для тих, хто вже знайомий з “BAS”.

Щоб користуватися програмою, не обов’язково мати знання з бухгалтерського обліку. Вона не перенасичена зайвими можливостями, тут все найбільш необхідне для здійснення обліку, аналізу, планування та контролю в господарській діяльності підприємства.

Якщо Вам потрібна допомога у впровадженні конфігурації “BAS Малий бізнес”, телефонуйте в ПП “Портфель” або залиште заявку і ми Вам зателефонуємо