Огляд 1С:Управління невеликою фірмою для України 1.6 (частина 1)

Конфігурація 1С:Управління невеликою фірмою для України – один з найоптимальніших варіантів для здійснення управлінського обліку на малих та середніх підприємствах. У програмі є все необхідне для оперативного контролю, планування та аналізу підприємств, які займаються виробництвом, наданням послуг, торгівлею тощо.

Функціональні можливості

Створення первинних документів і документів, що стосуються господарської діяльності підприємства: купівля-продаж, складські і виробничі документи та багато інших.

В одній інформаційній базі вся необхідна інформація:

  • клієнтська база
  • каса і банківські операції, клієнт-банк
  • розрахунки з покупцями/постачальниками, працівниками;
  • облік товарів , продукції, матеріалів
  • клієнтські замовлення
  • торговельні операції
  • облік кадрів, розрахунок зарплати (управлінський облік);
  • собівартість продукції/послуг
  • витрати, доходи
  • регламентовані звіти

В 1С:УНФ не ведеться бухгалтерський облік – для цього краще користуватися 1С: Бухгалтерія для України. В даному релізі є вбудований обмін даними між цими конфігураціями.

Торгівля

У програмі є можливість здійснювати такі операції з товарами:

  • збереження в інформаційній базі переліку товарів та послуг організації (номенклатура)
  • встановлення цін номенклатури, друк прайсів
  • знижки і націнки

Щоб проаналізувати ефективність продажів програмою передбачено формування аналітичного звіту по продажах, з можливістю деталізації по підрозділах, групах номенклатури і навіть по окремих товарах.

В 1С:УНФ реалізовано такі схеми продажів:

  • зі складу чи під замовлення
  • передоплата або післяплата
  • прийом товарів на комісію
  • передача комісіонеру на реалізацію

Факт продажу продукції чи надання послуг оформляється видатковими накладними або актами виконаних робіт / наданих послуг. Також можна формувати рахунок на оплату.

Роздрібні продажі 

Конфігурація 1С:УНФ універсальна і її можливо використовувати як в автоматизованих так і неавтоматизованих торгових точках.

Облік товарів ведеться кількісно-сумовий або тільки сумовий.

Функціоналом передбачено створення звітів:

  • звіт про рух і залишки товарів
  • звіт по продажах

Є функція друку етикеток і цінників.

Робота з постачальниками

  • ведення довідника постачальників з контактною інформацією
  • ціни постачальників
  • визначення потреб у запасах

Поступлення товарів можна оформити різними способами:

  • від контрагента по передоплаті чи післяплаті
  • придбання підзвітною особою
  • взяття на комісію для подальшої реалізації

Одночасно з придбанням товарів можна відобразити додаткові витрати, що виникли в процесі даної операції.

Складський облік

Облік запасів на підприємстві ведеться по складах і передбачає такі можливості:

  • облік власних товарів, продукції чи матеріалів, а також прийнятих чи переданих на комісію, переданих чи прийнятих в переробку
  • облік по характеристиках (по кольорах, розмірах і т. д.), а також партійний облік
  • є можливість переміщати запаси (між складами, здійснювати видачу в експлуатацію і повернення з експлуатації, списувати на внутрішні потреби)
  • резервування товарів
  • ордерна схема обліку запасів (прибутковий складський ордер, видатковий складський ордер)

Реалізовано можливість проводити інвентаризацію запасів з відображенням результатів інвентаризації – списання чи оприбуткування запасів.

Виробництво, послуги.

В 1С:УНФ випуск продукції можна відобразити як на підрозділі виробництва, так і на складі (фасування, комплектація). Продукцію, яка закріплена за структурним підрозділом, що її випустив, можна переміщати в інші підрозділи, такі як склад, з метою продажу, або в інший цех для подальшої обробки, в залежності від технології виробництва на підприємстві.

Факт виконаної роботи (наданої послуги) і її передача замовнику реєструються актом виконаних робіт, а також в замовленні-наряді.

Для планування роботи працівників можна використовувати такі функції:

  • відрядний наряд – застосовують для надання завдань на здійснення конкретних операцій виробничого процесу працівникам, у яких відрядна оплата праці (наряди бувають індивідуальні і бригадні)
  • завдання на роботу – застосовують при плануванні завантаженості працівників.

Фактичні відомості про виконані роботи за нарядами і завданнями реєструються в системі. Вищезазначену інформацію можна використати під час розрахунку зарплати, а також для визначення ефективності виконаної роботи та здійснення аналізу (план-факт) роботи працівників.

Облік витрат організації та розрахунок собівартості виготовленої продукції здійснюється такими методами:

  • фактичний облік виробничих витрат
  • розподіл на матеріальні і нематеріальні витрати
  • визначення собівартості виробленої продукції при закритті місяця
  • формування звіту про собівартість виготовленої продукції та виконаних робіт / наданих послуг

Реалізована спрощена схема виконання робіт і надання послуг за допомогою документу замовлення-наряд (включає в себе замовлення покупця, рахунок, акт виконаних робіт та видаткову накладну).

Фактичні відомості про виконані роботи за нарядами і завданнями реєструються в системі. Вищезазначену інформацію можна використати під час розрахунку зарплати, а також для визначення ефективності виконаної роботи та здійснення аналізу (план-факт) роботи працівників.

Облік витрат організації та розрахунок собівартості виготовленої продукції здійснюється такими методами:

  • фактичний облік виробничих витрат
  • розподіл на матеріальні і нематеріальні витрати
  • визначення собівартості виробленої продукції при закритті місяця
  • формування звіту про собівартість виготовленої продукції та виконаних робіт / наданих послуг

Реалізована спрощена схема виконання робіт і надання послуг за допомогою документу замовлення-наряд (включає в себе замовлення покупця, рахунок, акт виконаних робіт та видаткову накладну).

Продовження огляду – незабаром в частині 2.

Залишити коментар

avatar
wpDiscuz