Огляд “BAS Малий бізнес” (ч. 2)
6 714З першої частини статті огляду “BAS Малий бізнес” Ви вже дізнались про деякі основні функціональні можливості програми. Продовжуємо огляд.
В конфігурації є можливість ведення грошового обліку, який включає:
- облік касових і банківських операцій;
- первинні банківські і касові документи;
- авансові звіти;
- за допомогою додаткової обробки – можливість імпорту/експорту виписок та документів з клієнт-банку.
Зарплата і кадри
В “BAS Малий бізнес” передбачений облік працівників по трудовому договору, а також тих, хто працює по сумісництву. Є можливість «табелювання» працівників та нарахування зарплати (управлінський облік). Для здійснення нарахувань зарплати та розрахунку всіх необхідних податків і внесків рекомендуємо користуватися конфігурацією “BAS Бухгалтерія”.
Для управління кадрами доступні такі опції:
- прийом на роботу;
- кадрове переміщення;
- звільнення.
Розрахунок зарплати:
- ведення табелю обліку робочого часу;
- розрахунок по типах нарахувань та утримань;
- відрядний наряд;
- створення відомості на виплату заробітної плати та авансу працівникам.
Є можливість будувати звіти, що відображають стан розрахунків з працівниками, нарахування і утримання працівників.
Майно підприємства
В “BAS Малий бізнес” передбачені наступні механізми щодо основних засобів (ОЗ) та нематеріальних активів (НМА) організації:
- взяття на баланс;
- розрахунок амортизації;
- списання;
- продаж.
Фінанси
У даній програмі ведеться управлінський облік. Є можливість сформувати управлінський баланс, фінансовий результат. Для цього в даній конфігурації використовується управлінський план рахунків.
Присутні такі звіти як оборотно-сальдова відомість, доходи та витрати і завдяки цьому є можливість створювати фінансову звітність за потрібний період.
Доходи і витрати ведуться по:
- підрозділах;
- напрямах діяльності;
- статтях доходів/витрат;
- замовленнях покупців.
В “BAS Малий бізнес” присутні наступні управлінські звіти:
- звіт про прибутки та збитки;
- звіт про рух грошових коштів;
- управлінський баланс.
Є можливість розраховувати податки, вводити і розподіляти інші витрати, наявна процедура закриття місяця.
Для керівників підприємств розроблено модуль “Монітор керівника”, який дає швидкий доступ до звітів:
- по залишку грошей в касі та на рахунках організації;
- інформацію про дебіторів / кредиторів;
- про прибутки та збитки та ін.
Аналітичні звіти
За допомогою аналітичних звітів є можливість отримати деталізовані дані в розрізі бухгалтерського обліку. Деталізація та групування налаштовуються користувачем під свої потреби.
Звіти для підприємців на спрощеній схемі оподаткування:
- Декларація платника єдиного податку ФОП;
- Об’єднана звітність з ПДФО та ЄСВ
- Книга доходів і витрат.
Взаємодія з “BAS Бухгалтерія”
З “BAS Малий бізнес” в “BAS Бухгалтерія” можна передавати майже всі документи. У зворотному напрямку тільки банківські і касові документи.
Переваги для користувачів
Більше немає потреби вести записи в декількох журналах чи зошитах, або вносити інформацію в безліч електронних таблиць. Вся необхідна інформація зберігається в одному місці: всі покупці, постачальники, договора, товари, продукція, ціни, замовлення і т.п.
Управлінська інформація– за одним кліком мишки:
- Залишок коштів в касі та на рахунках.
- Доходи і витрати.
- Збитки та прибутки.
- Взаєморозрахунки з покупцями / постачальниками.
- Аналіз продаж.
Сучасний, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс дозволяє легко засвоїти роботу в програмі новачкам і забезпечує велику продуктивність для тих, хто вже знайомий з “BAS”.
Щоб користуватися програмою, не обов’язково мати знання з бухгалтерського обліку. Вона не перенасичена зайвими можливостями, тут все найбільш необхідне для здійснення обліку, аналізу, планування та контролю в господарській діяльності підприємства.
Якщо Вам потрібна допомога у впровадженні конфігурації “BAS Малий бізнес”, телефонуйте в ПП “Портфель” або залиште заявку і ми Вам зателефонуємо