BAS Малий бізнес

Програмний продукт “BAS Малий бізнес” – це готове рішення для управління та обліку на підприємствах малого бізнесу. У програмі реалізоване усе найнеобхідніше для оперативного обліку, контролю, аналізу і планування на підприємствах з такими напрямами діяльності, як надання послуг (сервіс), підрядні (проектні) роботи, виробництво продукції, торгівля.

“BAS Малий бізнес” допомагає підвищити ефективність роботи компанії, надаючи власникам і керівникам широкий спектр інструментів для управління, а співробітникам – нові можливості для продуктивної роботи. Рішення можна легко налаштувати на особливості організації управління та обліку в компанії – це забезпечує можливість “швидкого старту” та зручність щоденної роботи.

Функціональні можливості

Реєстрація господарських операцій і формування первинних документів господарської діяльності підприємства – торгово-закупівельних, фінансових, складських, виробничих та ін. – виконуються за допомогою зрозумілих екранних форм-аналогів паперових документів з отриманням необхідних друкованих форм.

Широкий спектр звітів забезпечує власникам, керівникам і співробітникам можливість швидко отримувати інформацію – в зручній для роботи та ухвалення рішень формі, з необхідною оперативністю і деталізацією.

Програма не призначена для ведення бухгалтерського і податкового обліку – для цих цілей зручно використати конфігурацію BAS Бухгалтерія, і користуватися вивантаженням даних в це прикладне рішення.

Програму можна використовувати для декількох компаній або приватних підприємців – як незалежних, так і працюючих у рамках одного бізнесу.

Маркетинг і продажі

“BAS Малий бізнес” підтримує ведення товарного асортименту, цін і знижок підприємства, планування продажів, а також роботу з покупцями і замовниками:

  • реєстрація і зберігання номенклатури товарів і послуг підприємства; цін номенклатури, друк прайс-листа
  • реєстрація видів знижок і націнок
  • установка і зміна ціни, розрахунок ціни по базовому виду цін, цінам номенклатури або цінам контрагента, округлення
  • зберігання способу розрахунку ціни (базовий вид цін і відсоток націнки), підтримка динамічних і розрахункових цін
  • зберігання інформації про користувача, що змінив ціну номенклатури

Плани продажів можуть формуватися в натуральному і вартісному вираженні і складатися по підприємству в цілому або по окремих підрозділах. Для аналізу ефективності продажів формується план-фактний аналіз продажів по окремих підрозділах, номенклатурних групах і товарах.

Підготовка продажів і робота з клієнтами здійснюються операціями:

  • внесення контактної інформації клієнтів, договорів з ними, контактних осіб клієнтів та їх контактної інформації;
  • запис вхідних і вихідних дзвінків, листів, зустрічей тощо;
  • реєстрація замовлень покупців  і замовлень-нарядів;
  • об’єднання замовлень покупців в проекти;
  • формування графіку відвантаження товарів, виконання робіт, надання послуг;
  • резервування вільних залишків товарів на складах;
  • відстежування забезпечення замовлення покупця товарами, продукцією, роботами і послугами.

Документальне оформлення продажів продукції, робіт і послуг здійснюється товарними накладними або актами виконаних робіт, а також в заказах-нарядах. На підставі документів продажів формуються податкові документи.

Роздрібні продажі

“BAS Малий бізнес” може використовуватися в автоматизованих і неавтоматизованих роздрібних торгових точках.

Підтримується ведення кількісно-сумового або сумового обліку.

Передбачено формування необхідної звітності. Підтримується формування і друк етикеток та цінників.

Постачання і закупівлі

“BAS Малий бізнес” забезпечує підтримку процесу управління запасами підприємства:

  • реєстрація постачальників і контактної інформації, списку контактних осіб контрагентів і їх контактної інформації
  • зберігання цін постачальників і конкурентів, виду цін, виду знижки, виду цін контрагента за договором, друк прайс-листа контрагента
  •  зберігання інформації про користувача, що змінив ціну номенклатури контрагента
  • реєстрація вхідних і вихідних дзвінків, листів, зустрічей тощо
  • оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання
  • формування графіків постачань
  • розрахунок потреб в запасах, визначення дефіциту запасів, формування рекомендацій на поповнення запасів шляхом формування замовлень на виробництво або замовлень постачальникам

Надходження товарно-матеріальних запасів на підприємство може відображатися за різними схемами:

  • надходження за плату від контрагента
  • придбання підзвітною особою
  • прийом на реалізацію від комісіонера
  • отримання давальницької сировини і матеріалів в переробку

Підтримується функція реєстрації надходження додаткових витрат на придбання товарно-матеріальних запасів.

Запаси і склад

Для ведення обліку запасів підприємства на довільній кількості складів передбачені наступні можливості:

  • роздільний облік запасів власних товарів, матеріалів, продукції, а також товарів, прийнятих і переданих на комісію, і матеріалів, прийнятих і переданих в переробку
  • облік довільних характеристик номенклатури (колір, розмір тощо), а також партій запасів
  • облік в розрізі комірок місць зберігання (зони, стелажі, полиці тощо)
  • переміщення запасів (між місцями зберігання, видача в експлуатацію і повернення з експлуатації, списання на внутрішні потреби)
  • резервування запасів (облік запасів і витрат в розрізі замовлень покупців)
  • використання ордерної схеми обліку запасів (прибуткові складські ордери, видаткові складські ордери)
  • друк етикеток і цінників

Підтримуються функції інвентаризації запасів і відображення результатів інвентаризації – оприбутковування і списання запасів.

Роботи, послуги, виробництво

“BAS Малий бізнес” підтримує управління процесами виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг. Управління даними про склад і технологію виконаних робіт і виготовленої продукції здійснюється за допомогою специфікацій.

План-графік виробництва продукції формується замовленнями на виробництво; план-графік виконання робіт, надання послуг – замовленнями на виробництво і замовлення-нарядами.

Планування завантаження ресурсів підприємства здійснюється замовленнями на виробництво і замовленнями-нарядами.

Конфігурація дозволяє реєструвати факт виготовлення продукції. Випуск може бути оформлений як у виробничому підрозділі, так і на складі (наприклад, фасовка, складання комплектів). Продукція числиться за структурною одиницею, що виготовила її, і може бути переміщена в іншу структурну одиницю – наприклад, на склад для подальшого продажу або в наступний цех за технологічним маршрутом.

Факт виконання роботи (надання послуги) і здача її замовникові відображаються актом виконаних робіт, а також безпосередньо в замовленнях-нарядах.

Для планування робіт співробітників служать дві функції:

  • відрядні наряди – використовуються для видачі завдань на виконання технологічних операцій виробничого циклу виконавцям з відрядною оплатою праці; наряди можуть бути індивідуальними і бригадними
  • завдання на роботу – використовуються для планування завантаження співробітників у рамках внутрішніх або зовнішніх проектів

Передбачається реєстрація фактичних відомостей про виконання робіт за нарядами і завданнями. Ця інформація може бути використана надалі для розрахунку заробітної плати, а також для оцінки ефективності роботи і проведення план-фактного аналізу роботи персоналу.

Для обліку витрат підприємства і розрахунку фактичної собівартості підтримуються наступні функції:

  • облік фактичних витрат ведеться в необхідних розрізах у вартісному і натуральному вимірі
  • розподіл матеріальних і нематеріальних витрат, понесених на випуск, – може бути зроблено як за вказаний період, так і на підставі конкретного документу випуску
  • регламентний розрахунок фактичної собівартості випуску при закритті періоду
  • звіт про собівартість випущеної продукції і виконаних робіт

Реалізований простий механізм виконання робіт і надання послуг з використанням замовлень-нарядів (документів, що поєднують в собі функції замовлення покупця, рахунку на оплату, акту виконаних робіт і витратної накладної для сфери сервісних послуг).

Грошові кошти

Програма дозволяє вести облік грошових коштів, а також формувати оперативний платіжний календар.

Управління грошовими коштами включає:

  • облік руху грошових коштів в касі і на банківських рахунках
  • оформлення первинних документів банку та каси
  • розрахунки з підзвітними особами
  • формування платіжного календаря
  • інтеграція з системою “клієнт-банк”

Зарплата і персонал

“BAS Малий бізнес” підтримує кадровий облік персоналу, включаючи співробітників, працюючих за сумісництвом, облік робочого часу (табель) і розрахунок заробітної плати співробітників підприємства. Кадровий облік включає наступні функції:

  • оформлення прийому на роботу
  • кадрове переміщення
  • звільнення персоналу

Можливості щодо розрахунку заробітної плати:

  • розрахунок заробітної плати, податків (ПДФО) і внесків (ЄСВ) здійснюється в розрізі видів нарахувань і утримань єдиним документом “Нарахування зарплати”
  • формування платіжних відомостей на виплату зарплати і авансу співробітникам
  • облік робочого часу – використовується табель обліку робочого часу, що дозволяє вести облік часу як за днями, так і зведено за період

У розділі передбачена можливість формувати аналітичні звіти за розрахунками з персоналом, нарахуванням та утриманням співробітників.

Майно

“BAS Малий бізнес” забезпечує ведення обліку майна (необоротних активів) основних засобів і нематеріальних активів організації:

  • прийняття до обліку, зміна параметрів
  • розрахунок амортизації
  • продаж і списання

Фінанси

У програмі “BAS Малий бізнес” реалізована можливість ведення управлінського обліку, отримання управлінського балансу, формування і аналізу фінансового результату. Для цих цілей в системі передбачений управлінський план рахунків і механізм формування управлінських проводок документів.

Для обліку доходів і витрат використовується метод нарахування або метод нарахування і касовий метод. Аналітичний облік доходів і витрат методом нарахування ведеться в розрізі напрямів діяльності, підрозділів, замовлень покупців, статей (рахунків) доходів і витрат.

За даними управлінського обліку користувач може формувати основні фінансові звіти:

  • управлінський баланс
  • звіт про прибутки і збитки
  • звіт про рух грошових коштів

У системі існує можливість реєстрації фінансових планів (бюджетів):

  • прогнозний баланс
  • бюджет прибутків і збитків
  • бюджет руху грошових коштів

Також в розділі передбачені засоби для нарахування податків, введення і розподілу інших витрат, виклик процедури закриття місяця.

Для контролю діяльності підприємства з боку керівника призначений “Монітор керівника”, в якому зведені основні показники:

  • залишки грошових коштів на рахунках і в касах підприємства
  • дебіторська заборгованість – загальна, прострочена
  • кредиторська заборгованість – загальна, прострочена
  • прибутки і збитки
  • прострочені зобов’язання перед покупцями і замовниками за відвантаженням товарів і наданню послуг
  • прострочені зобов’язання постачальників і підрядників за постачання товарів і надання послуг

Додатково можна отримати наступну інформацію:

  • загальні показники: продажі, доходи і витрати, стан обігових коштів (грошових коштів, запасів і дебіторської заборгованості)
  • грошові кошти: залишки і рух грошових коштів в розрізі статей, за період
  • дебіторська заборгованість: залишки і динаміка за період, за строками боргу
  • кредиторська заборгованість: залишки і динаміка за період, за строками боргу

Аналітичні звіти

Аналітичні звіти дозволяють отримувати інформацію в усіх розрізах обліку. Користувач може самостійно задавати (налаштовувати) рівень деталізації, параметри групування і критерії відбору даних в звітах відповідно до специфіки вирішуваних завдань, а також зберігати власні налаштування звітів.

Налаштування параметрів обліку

“Помічник початку роботи” спрощує початок роботи з системою. З його допомогою користувач, переходячи від етапу до етапу, може заповнити облікові дані, ввести залишки на початок роботи і виконати основні налаштування програми. Є можливість відключення розділів обліку, які не використовуються на підприємстві, наприклад, облік зарплати або виробництва.

Інтеграція з програмами “BAS Бухгалтерія”, “BAS Роздрібна торгівля”

Обмін даними з програмами “BAS Бухгалтерія” і “BAS Роздрібна торгівля” двосторонній, з можливістю налаштування напрямів. Обмін здійснюється на рівні документів і довідкової інформації.

Демо-версія BAS Малий бізнес

Вартість: згідно прайсу

За детальнішою інформацією звертайтесь за тел. 050 104 99 60 або залиште заявку і ми зателефонуємо