BAS Малий бізнес
Програмний продукт “BAS Малий бізнес” – це готове рішення для управління та обліку на підприємствах малого бізнесу. У програмі реалізоване усе найнеобхідніше для оперативного обліку, контролю, аналізу і планування на підприємствах з такими напрямами діяльності, як надання послуг (сервіс), підрядні (проектні) роботи, виробництво продукції, торгівля.
“BAS Малий бізнес” допомагає підвищити ефективність роботи компанії, надаючи власникам і керівникам широкий спектр інструментів для управління, а співробітникам – нові можливості для продуктивної роботи. Рішення можна легко налаштувати на особливості організації управління та обліку в компанії – це забезпечує можливість “швидкого старту” та зручність щоденної роботи.
Функціональні можливості
Реєстрація господарських операцій і формування первинних документів господарської діяльності підприємства – торгово-закупівельних, фінансових, складських, виробничих та ін. – виконуються за допомогою зрозумілих екранних форм-аналогів паперових документів з отриманням необхідних друкованих форм.
Широкий спектр звітів забезпечує власникам, керівникам і співробітникам можливість швидко отримувати інформацію – в зручній для роботи та ухвалення рішень формі, з необхідною оперативністю і деталізацією.
Програма не призначена для ведення бухгалтерського і податкового обліку – для цих цілей зручно використати конфігурацію “BAS Бухгалтерія”, і користуватися вивантаженням даних в це прикладне рішення.
Програму можна використовувати для декількох компаній або приватних підприємців – як незалежних, так і працюючих у рамках одного бізнесу.
Маркетинг і продажі
“BAS Малий бізнес” підтримує ведення товарного асортименту, цін і знижок підприємства, планування продажів, а також роботу з покупцями і замовниками:
- реєстрація і зберігання номенклатури товарів і послуг підприємства; цін номенклатури, друк прайс-листа
- реєстрація видів знижок і націнок
- установка і зміна ціни, розрахунок ціни по базовому виду цін, цінам номенклатури або цінам контрагента, округлення
- зберігання способу розрахунку ціни (базовий вид цін і відсоток націнки), підтримка динамічних і розрахункових цін
- зберігання інформації про користувача, що змінив ціну номенклатури
Плани продажів можуть формуватися в натуральному і вартісному вираженні і складатися по підприємству в цілому або по окремих підрозділах. Для аналізу ефективності продажів формується план-фактний аналіз продажів по окремих підрозділах, номенклатурних групах і товарах.
Підготовка продажів і робота з клієнтами здійснюються операціями:
- внесення контактної інформації клієнтів, договорів з ними, контактних осіб клієнтів та їх контактної інформації;
- запис вхідних і вихідних дзвінків, листів, зустрічей тощо;
- реєстрація замовлень покупців і замовлень-нарядів;
- об’єднання замовлень покупців в проекти;
- формування графіку відвантаження товарів, виконання робіт, надання послуг;
- резервування вільних залишків товарів на складах;
- відстежування забезпечення замовлення покупця товарами, продукцією, роботами і послугами.
Документальне оформлення продажів продукції, робіт і послуг здійснюється товарними накладними або актами виконаних робіт, а також в заказах-нарядах. На підставі документів продажів формуються податкові документи.
Роздрібні продажі
“BAS Малий бізнес” може використовуватися в автоматизованих і неавтоматизованих роздрібних торгових точках.
Підтримується ведення кількісно-сумового або сумового обліку.
Передбачено формування необхідної звітності. Підтримується формування і друк етикеток та цінників.
Постачання і закупівлі
“BAS Малий бізнес” забезпечує підтримку процесу управління запасами підприємства:
- реєстрація постачальників і контактної інформації, списку контактних осіб контрагентів і їх контактної інформації
- зберігання цін постачальників і конкурентів, виду цін, виду знижки, виду цін контрагента за договором, друк прайс-листа контрагента
- зберігання інформації про користувача, що змінив ціну номенклатури контрагента
- реєстрація вхідних і вихідних дзвінків, листів, зустрічей тощо
- оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання
- формування графіків постачань
- розрахунок потреб в запасах, визначення дефіциту запасів, формування рекомендацій на поповнення запасів шляхом формування замовлень на виробництво або замовлень постачальникам
Надходження товарно-матеріальних запасів на підприємство може відображатися за різними схемами:
- надходження за плату від контрагента
- придбання підзвітною особою
- прийом на реалізацію від комісіонера
- отримання давальницької сировини і матеріалів в переробку
Підтримується функція реєстрації надходження додаткових витрат на придбання товарно-матеріальних запасів.
Запаси і склад
Для ведення обліку запасів підприємства на довільній кількості складів передбачені наступні можливості:
- роздільний облік запасів власних товарів, матеріалів, продукції, а також товарів, прийнятих і переданих на комісію, і матеріалів, прийнятих і переданих в переробку
- облік довільних характеристик номенклатури (колір, розмір тощо), а також партій запасів
- облік в розрізі комірок місць зберігання (зони, стелажі, полиці тощо)
- переміщення запасів (між місцями зберігання, видача в експлуатацію і повернення з експлуатації, списання на внутрішні потреби)
- резервування запасів (облік запасів і витрат в розрізі замовлень покупців)
- використання ордерної схеми обліку запасів (прибуткові складські ордери, видаткові складські ордери)
- друк етикеток і цінників
Підтримуються функції інвентаризації запасів і відображення результатів інвентаризації – оприбутковування і списання запасів.
Роботи, послуги, виробництво
“BAS Малий бізнес” підтримує управління процесами виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг. Управління даними про склад і технологію виконаних робіт і виготовленої продукції здійснюється за допомогою специфікацій.
План-графік виробництва продукції формується замовленнями на виробництво; план-графік виконання робіт, надання послуг – замовленнями на виробництво і замовлення-нарядами.
Планування завантаження ресурсів підприємства здійснюється замовленнями на виробництво і замовленнями-нарядами.
Конфігурація дозволяє реєструвати факт виготовлення продукції. Випуск може бути оформлений як у виробничому підрозділі, так і на складі (наприклад, фасовка, складання комплектів). Продукція числиться за структурною одиницею, що виготовила її, і може бути переміщена в іншу структурну одиницю – наприклад, на склад для подальшого продажу або в наступний цех за технологічним маршрутом.
Факт виконання роботи (надання послуги) і здача її замовникові відображаються актом виконаних робіт, а також безпосередньо в замовленнях-нарядах.
Для планування робіт співробітників служать дві функції:
- відрядні наряди – використовуються для видачі завдань на виконання технологічних операцій виробничого циклу виконавцям з відрядною оплатою праці; наряди можуть бути індивідуальними і бригадними
- завдання на роботу – використовуються для планування завантаження співробітників у рамках внутрішніх або зовнішніх проектів
Передбачається реєстрація фактичних відомостей про виконання робіт за нарядами і завданнями. Ця інформація може бути використана надалі для розрахунку заробітної плати, а також для оцінки ефективності роботи і проведення план-фактного аналізу роботи персоналу.
Для обліку витрат підприємства і розрахунку фактичної собівартості підтримуються наступні функції:
- облік фактичних витрат ведеться в необхідних розрізах у вартісному і натуральному вимірі
- розподіл матеріальних і нематеріальних витрат, понесених на випуск, – може бути зроблено як за вказаний період, так і на підставі конкретного документу випуску
- регламентний розрахунок фактичної собівартості випуску при закритті періоду
- звіт про собівартість випущеної продукції і виконаних робіт
Реалізований простий механізм виконання робіт і надання послуг з використанням замовлень-нарядів (документів, що поєднують в собі функції замовлення покупця, рахунку на оплату, акту виконаних робіт і витратної накладної для сфери сервісних послуг).
Грошові кошти
Програма дозволяє вести облік грошових коштів, а також формувати оперативний платіжний календар.
Управління грошовими коштами включає:
- облік руху грошових коштів в касі і на банківських рахунках
- оформлення первинних документів банку та каси
- розрахунки з підзвітними особами
- формування платіжного календаря
- інтеграція з системою “клієнт-банк”
Зарплата і персонал
“BAS Малий бізнес” підтримує кадровий облік персоналу, включаючи співробітників, працюючих за сумісництвом, облік робочого часу (табель) і розрахунок заробітної плати співробітників підприємства. Кадровий облік включає наступні функції:
- оформлення прийому на роботу
- кадрове переміщення
- звільнення персоналу
Можливості щодо розрахунку заробітної плати:
- розрахунок заробітної плати, податків (ПДФО) і внесків (ЄСВ) здійснюється в розрізі видів нарахувань і утримань єдиним документом “Нарахування зарплати”
- формування платіжних відомостей на виплату зарплати і авансу співробітникам
- облік робочого часу – використовується табель обліку робочого часу, що дозволяє вести облік часу як за днями, так і зведено за період
У розділі передбачена можливість формувати аналітичні звіти за розрахунками з персоналом, нарахуванням та утриманням співробітників.
Майно
“BAS Малий бізнес” забезпечує ведення обліку майна (необоротних активів) основних засобів і нематеріальних активів організації:
- прийняття до обліку, зміна параметрів
- розрахунок амортизації
- продаж і списання
Фінанси
У програмі “BAS Малий бізнес” реалізована можливість ведення управлінського обліку, отримання управлінського балансу, формування і аналізу фінансового результату. Для цих цілей в системі передбачений управлінський план рахунків і механізм формування управлінських проводок документів.
Для обліку доходів і витрат використовується метод нарахування або метод нарахування і касовий метод. Аналітичний облік доходів і витрат методом нарахування ведеться в розрізі напрямів діяльності, підрозділів, замовлень покупців, статей (рахунків) доходів і витрат.
За даними управлінського обліку користувач може формувати основні фінансові звіти:
- управлінський баланс
- звіт про прибутки і збитки
- звіт про рух грошових коштів
У системі існує можливість реєстрації фінансових планів (бюджетів):
- прогнозний баланс
- бюджет прибутків і збитків
- бюджет руху грошових коштів
Також в розділі передбачені засоби для нарахування податків, введення і розподілу інших витрат, виклик процедури закриття місяця.
Для контролю діяльності підприємства з боку керівника призначений “Монітор керівника”, в якому зведені основні показники:
- залишки грошових коштів на рахунках і в касах підприємства
- дебіторська заборгованість – загальна, прострочена
- кредиторська заборгованість – загальна, прострочена
- прибутки і збитки
- прострочені зобов’язання перед покупцями і замовниками за відвантаженням товарів і наданню послуг
- прострочені зобов’язання постачальників і підрядників за постачання товарів і надання послуг
Додатково можна отримати наступну інформацію:
- загальні показники: продажі, доходи і витрати, стан обігових коштів (грошових коштів, запасів і дебіторської заборгованості)
- грошові кошти: залишки і рух грошових коштів в розрізі статей, за період
- дебіторська заборгованість: залишки і динаміка за період, за строками боргу
- кредиторська заборгованість: залишки і динаміка за період, за строками боргу
Аналітичні звіти
Аналітичні звіти дозволяють отримувати інформацію в усіх розрізах обліку. Користувач може самостійно задавати (налаштовувати) рівень деталізації, параметри групування і критерії відбору даних в звітах відповідно до специфіки вирішуваних завдань, а також зберігати власні налаштування звітів.
Налаштування параметрів обліку
“Помічник початку роботи” спрощує початок роботи з системою. З його допомогою користувач, переходячи від етапу до етапу, може заповнити облікові дані, ввести залишки на початок роботи і виконати основні налаштування програми. Є можливість відключення розділів обліку, які не використовуються на підприємстві, наприклад, облік зарплати або виробництва.
Інтеграція з програмами “BAS Бухгалтерія”, “BAS Роздрібна торгівля”
Обмін даними з програмами “BAS Бухгалтерія” і “BAS Роздрібна торгівля” двосторонній, з можливістю налаштування напрямів.
Обмін здійснюється на рівні документів і довідкової інформації.
Вартість: згідно прайсу
За детальнішою інформацією звертайтесь за тел. 050 104 99 60 або залиште заявку і ми зателефонуємо