CRM системи: інтеграція з IP – телефонією та 1С

для чого потрібна ЦРМ

Чи знайома Вам ситуація коли контактні дані потенційних клієнтів не завжди під рукою, а історія переговорів з клієнтами втрачена або знаходиться в десятках записів? При цьому незрозуміло хто і про що спілкувався. Як наслідок – втрата доходів компанії.

Або інша ситуація: з’являється акційна пропозиція, потрібно швидко і оперативно повідомити потенційну аудиторію та випередити конкурентів. А чи ефективно ведеться робота по вже існуючим покупцям, адже це найбільш лояльна аудиторія, яка знайома з продуктами та персоналом компанії. Саме для них потрібно розширяти спектр продуктів і пропонувати щось нове. Зокрема це може бути планове обслуговування продукту, як то заміна масла в авто чи чистка оргтехніки.

Для таких потреб існують CRM – системи (customer relationships management), які ефективно відображають роботу з клієнтами, як то дзвінки, зустрічі, повідомлення (SMS, E-mail, чи Viber) та дозволяють вибудувати чітку історію взаємодії. І як наслідок – збільшення продаж та прибутковості підприємства.

Які основні вимоги до CRM:

  • Простота та інтуїтивність в роботі.
  • Інтеграція з ІР – телефонією, обліковою системою 1С.
  • Сегментування кореспондентів по цільовим групам для масової розсилки повідомлень через SMS, E-mail, Viber: акції, планові роботи …
  • Детальна історія взаємодії із клієнтом.
  • Формування задач співробітникам та отримання нагадувань про важливі події.

Переваги ІР – телефонії:

  • Покращення взаємодії з клієнтами: кожен дзвінок відкривається з історією переговорів по даному клієнту, що підвищує лояльність до компанії та оптимізує роботу операторів.
  • Економія на телефонних переговорах за рахунок оптимізації дзвінків по мобільним операторам
  • Зменшення часу на набір номеру телефону та пошук офісних мобільних телефонів
  • Налаштування автоматичного переключення між відділами та голосове меню.
  • Усунення залежності від географії розташування офісу.
  • Ефективніше відслідковування пропущених дзвінків.
  • Детальна статистика по опрацьованих дзвінках кожним оператором.
  • Запис переговорів для подальшого аналізу.

Для впровадження ІР – телефонії необхідно:

  • Системний блок з не надто потужними параметрами, для прикладу:
    • Processor information Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2220 @ 2.40GHz, 2 cores
    • Real memory 1.97 GB
    • Local disk space 86.40 G
  • Встановити і налаштувати цифрову АТС Asterisk
  • Підключити SIP-лінії Укртелекому  (орієнтовні тарифи).
  • GSM – шлюз, один з недорогих варіантів на 4 SIM карти –  VoIP GSM шлюз GoIP 4
  • Гарнітура, для прикладу може бути Logiteh 960 USB, яка гарно себе зарекомендувала в роботі.

Важливим моментом в роботі CRM є інтеграція з обліковою системою. Найбільш птимальним є єдина база даних 1С, коли вся історія роботи по клієнту від дзвінків до первинних документів ведеться в єдиній картці клієнта. Зокрема, наша розробка CRM-система на базі 1С працює по такому принципу.

Сьогодні існують багато сервісів, які дозволять використовувати CRM та ІР – телефонію в хмарі. Зазвичай, при запуску це дешевше, але вимагає суттєвої абонентської плати. Також при роботі в хмарі Ви будете обмежені тарифними планами мобільних операторів, що теж приведе до збільшення поточних витрат на розмови. А при відсутності інтернету не зможете отримувати дзвінки через мобільні номери компанії оскільки хмарний сервіс буде недоступним. Отже розгортання своєї  CRM системи буде коштувати дорожче, але швидко окупить вкладені інвестиції.

Якщо у Вас залишилися запитання з приводу впровадження CRM та ІР – телефонії, звертайтеся в компанію «Портфель».

Залишити коментар

avatar
wpDiscuz