Проста CRM-система на базі 1С

Наша CRM-система інтуїтивна в роботі та просто підключається в основні конфігурації 1С. Можлива інтеграція з ІР-телефонією на базі Asterisk.

CRM дозволяє:

  • покращити взаємодію з клієнтами: кожен дзвінок відкривається з історією переговорів по даному клієнту, що підвищує лояльність до компанії та оптимізує роботу операторів;
  • вести статистику по опрацьованих дзвінках кожним менеджером;

ЦРМ Графік час дзвінків

  • налаштувати автоматичне переключення між відділами та голосове меню;

ЦРМ телефон

  • відслідковувати пропущені дзвінки;
  • розділяти кореспондентів по цільовим групам та масово відправляти повідомлення черз SMS, e-mail, Viber;
  • формувати задачі та нагадування про важливі події;

ЦРМ Задачі користувача

  • записувати переговори операторів для подальшого аналізу;
  • зекономити затрати на телефонні переговори шляхом оптимізації вихідних дзвінків.

Вартість:

Основне робоче місце – 2 800 грн

Дод. робоче місце – 1900 грн

Необхідна наявність платформи 1С. Детальніше про переваги та впровадження CRM.

Наші спеціалісти можуть налаштувати ІР – телефонію та надати консультації по вибору обладнання.

Замовити

Залишити коментар

avatar
wpDiscuz