CRM системи: інтеграція з IP – телефонією та BAS
3 150Чи знайома Вам ситуація коли контактні дані потенційних клієнтів не завжди під рукою, а історія переговорів з клієнтами втрачена або знаходиться в десятках записів? При цьому незрозуміло хто і про що спілкувався. Як наслідок – втрата доходів компанії.
Або інша ситуація: з’являється акційна пропозиція, потрібно швидко і оперативно повідомити потенційну аудиторію та випередити конкурентів. А чи ефективно ведеться робота по вже існуючим покупцям, адже це найбільш лояльна аудиторія, яка знайома з продуктами та персоналом компанії. Саме для них потрібно розширяти спектр продуктів і пропонувати щось нове. Зокрема це може бути планове обслуговування продукту, як то заміна масла в авто чи чистка оргтехніки.
Для таких потреб існують CRM – системи (customer relationships management), які ефективно відображають роботу з клієнтами, як то дзвінки, зустрічі, повідомлення (SMS, E-mail, чи Viber) та дозволяють вибудувати чітку історію взаємодії. І як наслідок – збільшення продаж та прибутковості підприємства.
Які основні вимоги до CRM:
- Простота та інтуїтивність в роботі.
- Інтеграція з ІР – телефонією, обліковою системою BAS.
- Сегментування кореспондентів по цільовим групам для масової розсилки повідомлень через SMS, E-mail, Viber: акції, планові роботи…
- Детальна історія взаємодії із клієнтом.
- Формування задач співробітникам та отримання нагадувань про важливі події.
Переваги ІР – телефонії:
- Покращення взаємодії з клієнтами: кожен дзвінок відкривається з історією переговорів по даному клієнту, що підвищує лояльність до компанії та оптимізує роботу операторів.
- Економія на телефонних переговорах за рахунок оптимізації дзвінків по мобільним операторам
- Зменшення часу на набір номеру телефону та пошук офісних мобільних телефонів
- Налаштування автоматичного переключення між відділами та голосове меню.
- Усунення залежності від географії розташування офісу.
- Ефективніше відслідковування пропущених дзвінків.
- Детальна статистика по опрацьованих дзвінках кожним оператором.
- Запис переговорів для подальшого аналізу.
Для впровадження ІР – телефонії необхідно:
- Системний блок з не надто потужними параметрами, для прикладу:
- Processor information Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2220 @ 2.40GHz, 2 cores
- Real memory 1.97 GB
- Local disk space 86.40 G
- Встановити і налаштувати цифрову АТС Asterisk
- Підключити SIP-лінії Укртелекому (орієнтовні тарифи).
- GSM – шлюз, один з недорогих варіантів на 4 SIM карти – VoIP GSM шлюз GoIP 4
- Гарнітура, для прикладу може бути Logiteh 960 USB, яка гарно себе зарекомендувала в роботі.
Важливим моментом в роботі CRM є інтеграція з обліковою системою. Найбільш птимальним є єдина база даних BAS, коли вся історія роботи по клієнту від дзвінків до первинних документів ведеться в єдиній картці клієнта. Зокрема, наша розробка CRM-система на базі BAS працює по такому принципу.
Сьогодні існують багато сервісів, які дозволять використовувати CRM та ІР – телефонію в хмарі. Зазвичай, при запуску це дешевше, але вимагає суттєвої абонентської плати. Також при роботі в хмарі Ви будете обмежені тарифними планами мобільних операторів, що теж приведе до збільшення поточних витрат на розмови. А при відсутності інтернету не зможете отримувати дзвінки через мобільні номери компанії оскільки хмарний сервіс буде недоступним. Отже розгортання своєї CRM системи буде коштувати дорожче, але швидко окупить вкладені інвестиції.
Якщо у Вас залишилися запитання з приводу впровадження CRM та ІР – телефонії, звертайтеся в компанію «Портфель».