Запрошуємо на безкоштовний вебінар для бухгалтерів бюджетних установ та комунальних підприємств

Компанія «Комплексні бюджетні системи» запрошує бухгалтерів комунальних підприємств та бюджетних установ на безкоштовний вебінар «Підсумований облік робочого часу: запровадження, графіки роботи й оплата»,  який відбудеться 2 жовтня 2025 року.

Організатори: Компанія «Комплексні бюджетні системи», розробник програм «Бухгалтерія комунального підприємства» та «Облік бюджетної установи»; Uteka; ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб»; Група компаній «Баланс»; редакція порталу «Баланс-Бюджет».

Програма вебінару:

10:30-12:00   Нові Списки персонального військового обліку та оновлені правила

Галина Казначей. Експерт з питань трудового законодавства та оплати праці, автор у фахових виданнях для бухгалтерів та кадровиків 

Нові Списки персонального військового обліку (додаток 5)

  • Перехід на нові Списки: строки, відповідальність за несвоєчасне оновлення
  • Один Список чи окремо за групами
  • Військовий облік жінок: порядок ведення з 31 липня
  • Створення Списків у середині року (початок обліку з нуля? чи продовжувати далі?)
  • Приклади заповнення Списків, перевірка актуальності даних
  • Формування справ до Списків та Відомостей (додаток 12): порядок, строки, приклади
  • Затвердження, реєстрація та зберігання Списків
  • Типові помилки та штрафи за їх наявність
  • Звіряння Списків персонального військового обліку

Списки та копії ВОД у єдиній справі

  • Один чи кілька списків за групами
  • Формування копій ВОД: послідовність та вимоги
  • Додані/виключені графи
  • Як спростилося заповнення та які нюанси залишилися
  • Скасування додатку 6 до Порядку № 1487
  • Чому більше не повідомляємо ТЦК про допризовників

Оновлені Правила військового обліку (додаток 2)

  • Де зберігати та як ознайомлювати працівників
  • Чи обов’язковий стенд з Правилами
  • Оформлення аркушів ознайомлення: приклади та вимоги

Повідомлення про зміну облікових даних (додаток 4)

  • Заповнення та строки подання (7 днів / до 5 числа)
  • Приклади та супровідні документи
  • Реєстрація, зберігання, відмітки у Списках
  • Відповідальність за порушення строків
  • Звірка даних (внутрішня та з ТЦК): порядок, оформлення результатів
  • Формування пакету документів для листування з ТЦК

12:00-12:20   Автоматизація військового обліку та інші кадрові питання в програмних продуктах “Облік бюджетної установи” та “Бухгалтерія комунального підприємства”

Людмила Костюк. Провідний фахівець ТОВ “Комплексні бюджетні системи”      

12:20-13:20   Перелік документів, відповідальні особи та перевірки військового обліку

Галина Казначей. Експерт з питань трудового законодавства та оплати праці, автор у фахових виданнях для бухгалтерів та кадровиків 

Перелік документів з військового обліку та ключові строки для ВО на підприємстві

  • Які документи мають бути на підприємстві з питань військового обліку
  • Ключові строки формування та роботи з документами з ВО

Відповідальні особи з військового обліку на підприємствах

  • Вимоги до відповідальних осіб з питань ВО
  • Скільки осіб мають займатися ВО на підприємствах, в установах організаціях
  • Підвищення кваліфікації та наказ до 1 жовтня 2025 року

Перевірки військового обліку

  • Участь ДПС та Держпраці у перевірках
  • Спільні перевірки ТЦК з Держпрацею та ДПС
  • Проходження звіряння, якщо ТЦК змінили місце прийому чи працюють дистанційно
  • Як пройти перевірку без штрафів: перелік необхідних документів
  • Виїзні перевірки Держпраці та ДПС

Важливо. З технічних причин посилання на онлайн-семінар не надсилаються на адреси @ukr.net, просимо вказувати поштові адреси в інших доменах. Заповніть будь ласка форму реєстрації українською мовою та вкажіть ПІБ. За бажанням можна отримати свідоцтво щодо підвищення кваліфікації шляхом участі у вебінарі, загальним обсягом 3 академічних години.

Участь безкоштовна за умови реєстрації за посиланням:

Реєстрація учасників