Запрошуємо на безкоштовний вебінар для бухгалтерів бюджетних установ та комунальних підприємств
Компанія «Комплексні бюджетні системи» запрошує бухгалтерів комунальних підприємств та бюджетних установ на безкоштовний вебінар «Підсумований облік робочого часу: запровадження, графіки роботи й оплата», який відбудеться 2 жовтня 2025 року.
Організатори: Компанія «Комплексні бюджетні системи», розробник програм «Бухгалтерія комунального підприємства» та «Облік бюджетної установи»; Uteka; ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб»; Група компаній «Баланс»; редакція порталу «Баланс-Бюджет».
Програма вебінару:
10:30-12:00 Нові Списки персонального військового обліку та оновлені правила
Галина Казначей. Експерт з питань трудового законодавства та оплати праці, автор у фахових виданнях для бухгалтерів та кадровиків
Нові Списки персонального військового обліку (додаток 5)
- Перехід на нові Списки: строки, відповідальність за несвоєчасне оновлення
- Один Список чи окремо за групами
- Військовий облік жінок: порядок ведення з 31 липня
- Створення Списків у середині року (початок обліку з нуля? чи продовжувати далі?)
- Приклади заповнення Списків, перевірка актуальності даних
- Формування справ до Списків та Відомостей (додаток 12): порядок, строки, приклади
- Затвердження, реєстрація та зберігання Списків
- Типові помилки та штрафи за їх наявність
- Звіряння Списків персонального військового обліку
Списки та копії ВОД у єдиній справі
- Один чи кілька списків за групами
- Формування копій ВОД: послідовність та вимоги
- Додані/виключені графи
- Як спростилося заповнення та які нюанси залишилися
- Скасування додатку 6 до Порядку № 1487
- Чому більше не повідомляємо ТЦК про допризовників
Оновлені Правила військового обліку (додаток 2)
- Де зберігати та як ознайомлювати працівників
- Чи обов’язковий стенд з Правилами
- Оформлення аркушів ознайомлення: приклади та вимоги
Повідомлення про зміну облікових даних (додаток 4)
- Заповнення та строки подання (7 днів / до 5 числа)
- Приклади та супровідні документи
- Реєстрація, зберігання, відмітки у Списках
- Відповідальність за порушення строків
- Звірка даних (внутрішня та з ТЦК): порядок, оформлення результатів
- Формування пакету документів для листування з ТЦК
12:00-12:20 Автоматизація військового обліку та інші кадрові питання в програмних продуктах “Облік бюджетної установи” та “Бухгалтерія комунального підприємства”
Людмила Костюк. Провідний фахівець ТОВ “Комплексні бюджетні системи”
12:20-13:20 Перелік документів, відповідальні особи та перевірки військового обліку
Галина Казначей. Експерт з питань трудового законодавства та оплати праці, автор у фахових виданнях для бухгалтерів та кадровиків
Перелік документів з військового обліку та ключові строки для ВО на підприємстві
- Які документи мають бути на підприємстві з питань військового обліку
- Ключові строки формування та роботи з документами з ВО
Відповідальні особи з військового обліку на підприємствах
- Вимоги до відповідальних осіб з питань ВО
- Скільки осіб мають займатися ВО на підприємствах, в установах організаціях
- Підвищення кваліфікації та наказ до 1 жовтня 2025 року
Перевірки військового обліку
- Участь ДПС та Держпраці у перевірках
- Спільні перевірки ТЦК з Держпрацею та ДПС
- Проходження звіряння, якщо ТЦК змінили місце прийому чи працюють дистанційно
- Як пройти перевірку без штрафів: перелік необхідних документів
- Виїзні перевірки Держпраці та ДПС
Важливо. З технічних причин посилання на онлайн-семінар не надсилаються на адреси @ukr.net, просимо вказувати поштові адреси в інших доменах. Заповніть будь ласка форму реєстрації українською мовою та вкажіть ПІБ. За бажанням можна отримати свідоцтво щодо підвищення кваліфікації шляхом участі у вебінарі, загальним обсягом 3 академічних години.
Участь безкоштовна за умови реєстрації за посиланням: