Запрошуємо на безкоштовний вебінар для бухгалтерів бюджетних установ та комунальних підприємств

Компанія «Комплексні бюджетні системи» запрошує бухгалтерів комунальних підприємств та бюджетних установ на безкоштовний вебінар Благодійна і гуманітарна допомога-2024&Деталі військового обліку, який відбудеться 8 лютого 2024 року.

Організатори: Компанія «Комплексні бюджетні системи», розробник програм «Бухгалтерія комунального підприємства» та «Облік бюджетної установи»; Uteka; ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб»; Група компаній «Баланс»; редакція порталу «Баланс-Бюджет».

Програма вебінару:

10:30-12:00 Благодійна і гуманітарна допомога у 2024 р. Правові аспекти та відмінності щодо їх оформлення і використання, ведення обліку та звітності

Питання благодійної і гуманітарної допомоги у вкрай складних умовах триваючої війни продовжують бути актуальними як з точки зору її отримання, так і використання. Тим більше, що відбулися зміни законодавства у цій сфері, які зачіпають діяльність бюджетних установ. Зміни стосуються порядку оформлення гуманітарної допомоги, розподілу і передачі, обліку та звітності, а також розширення прав набуття статусу отримувача та/або набувача гуманітарної допомоги бюджетними установами та його представниками.
Під час заходу можна отримати інформацію та відповіді по темі вебінару по наступних питаннях :
• Законодавча база, що регулює оформлення і використання благодійної і гуманітарної допомоги, обліку та звітності у 2024 р.
• Типові порушення законодавства у сфері благодійництва, встановлені під час воєнного стану
• Правовий аспект благодійництва: цілі, структура, суб’єкти, механізми
• Правове регулювання гуманітарної допомоги: нюанси оформлення і використання, обліку та звітності під час воєнного стану (останні зміни)
• Бухгалтерський облік та звітність благодійної і гуманітарної допомоги

Лектор: Олена Чечуліна. Незалежний експерт з питань управління державними фінансами, бухгалтерського обліку, фінансового контролю; к.е.н., доцент.

12:00-12:30 Відображення благодійної допомоги в програмному продукті “Облік бюджетної установи”

Лектор: Людмила Костюк. Провідний фахівець ТОВ «Комплексні бюджетні системи»

12:30-14:00 Військовий облік 2024 та як організувати військовий облік з нуля

• Організація військового обліку з нуля: покроковий алгоритм
• Відповідальні особи за ведення військового обліку та вимоги до них;
• Документи для ведення військового обліку на підприємствах;
• Ключові строки для військового обліку
• Стенд на підприємстві: які документи там розмістити ?
• Як скласти списки військовозобов’язаних офіцерського складу, рядових та призовників: в чому різниці і які графи будуть порожні
• Де реєструються списки персонального обліку?
• Оповіщення працівників про виклик до ТЦК та вручення повісток на робочих місцях. Що робити, якщо працівник відмовляється брати повістку?
• В які ТЦК і яку інформацію подавати : в ТЦК за місцезнаходженням підприємства чи за місцем реєстрації працівника.
• Чи включаються до списків персонального обліку мобілізовані ?
• Працівнику виповнилося 60 років: що робити роботодавцю?
• Планування роботи із військового обліку на підприємстві 2024
• Відповідальність за не ведення військового обліку. Як штрафують і коли? Чи можуть оштрафувати без перевірки?
• Чи обов’язково у 2024 році проходити підвищення кваліфікації: позиція спікера? В яких навчальних закладах відбувається підвищення кваліфікації?
• Що робити, якщо працевлаштовується не громадянин України? Чи вести військовий облік по ньому?
• Що з сумісниками? Яких змін очікувати в Порядку 1487?
• Зміни в законодавстві та перспективи Військового обліку в 2024 році

Лектор: Галина Казначей. Експерт з питань трудового законодавства та оплати праці, автор у фахових виданнях для бухгалтерів та кадровиків.

Важливо. З технічних причин посилання на онлайн-семінар не надсилаються на адреси @ukr.net, просимо вказувати поштові адреси в інших доменах. Заповніть будь ласка форму реєстрації українською мовою та вкажіть ПІБ. За бажанням можна отримати свідоцтво щодо підвищення кваліфікації шляхом участі у вебінарі, загальним обсягом 5 академічних годин.

Реєстрація учасників