Що таке платформа BAF

Платформа BAF (Business Automation Framework) – це предметно-орієнтоване середовище розробки для вирішення завдань, пов’язаних з процесом автоматизації підприємства. Платформа BAF призначена для розробки прикладних рішень з ведення бухгалтерського, управлінського, фінансового обліку на підприємстві та управління всіма аспектами його діяльності.

Платформу можна назвати основою програми, оскільки спочатку встановлюється платформа, і вже на ній запускаються конфігурації. Таким чином програмний продукт BAS складається із двох частин – платформи BAF та власне конфігурації.

Переваги платформи BAF

До основних переваг платформи можна віднести:

  • гнучкість платформи і простоту налаштування;
  • масштабованість і продуктивність системи;
  • просту інтеграцію з зовнішніми програмами;
  • підтримка роботи з торговим обладнанням: фіскальними реєстраторами, вагами, pos терміналами, сканерами штрих-кодів та ін.
  • зручний інтерфейс;
  • засоби швидкої розробки додатків;
  • гнучкість розробки – завдяки використанню бібліотеки стандартних підсистем (БСП) можна створити власну конфігурацію;
  • можливість налаштування прав доступу до даних різним групам користувачів та ведення протоколу роботи користувачів;
  • можливість роботи через інтернет.

Програма BAF може працювати як у файловому режимі, так і клієнт-серверному варіанті. Для компаній, де працює 10 і більше користувачів, краще використовувати Клієнт-серверний варіант програми.

Для роботи програми в клієнт-серверному варіанті, окрім ліцензій на основну програму і додаткові робочі місця, необхідно придбати ліцензію на сервер BAS і вибрати один з декількох варіантів платних або безкоштовних SQL серверів.

Платні SQL сервери це: Microsoft SQL Server, Oracle Database, безкоштовні: PostgreSQL, IBM DB2. Робота в Клієнт-серверному варіанті забезпечує значно швидший доступ до даних і кращий захист інформації в порівнянні з файловим варіантом.

Які інструменти платформи BAF

Платформа містить зручні інструменти для адміністрування:

  • конфігуратор – особливий режим запуску системи;
  • журнал реєстрації – записи дій користувачів (логи) ;
  • списки інформаційних баз і користувачів;
  • робота з інформаційними базами: налаштування параметрів, тестування, виправлення помилок;
  • оновлення, вивантаження та завантаження конфігурації.

Завдяки конфігуратору можна доопрацьовувати функціонал програми і адмініструвати інформаційну базу.

Системні вимоги для роботи платформи BAF

Вимоги до системного оточення (операційної системи, браузера, СУБД) для роботи BAS (клієнтської програми та сервера) можна переглянути за посиланням.

Встановлення та ліцензування програми BAS

Після завантаження електронної поставки спочатку встановлюється платформа BAF, потім придбана конфігурація BAS, та ліцензія на програму.

Детальніше про встановлення та ліцензування BAS можна дізнатися в статті.

Оновлення платформи BAF

Оновлення платформи містять нові функціональні можливості для середовища розробника та коректної роботи нових версій конфігурацій. Це досить складний процес, тому його варто доручити програмісту або організації, яка здійснює супровід по договору ІТС. Як дізнатися версію платформи та конфігурації можете переглянути в статті.

Для прикладу на зображеному нижче скриншоті встановлена платформа версії BAF 8.3.19.1529 та конфігурація BAS Бухгалтерія версії 2.1.27.3.

Якщо Вас цікавить програма BAS чи потрібна допомога в оновленні, звертайтеся за тел. (050) 104 99 60 або залиште заявку і ми Вам зателефонуємо

Немає коментарів

Коментувати