Розрахунок доплат до заробітної плати в UA-Бюджет

206

Програмне забезпечення для бюджетних установ «UA-Бюджет» дозволяє здійснювати різноманітні доплати та розрахувати утримання із заробітної плати співробітників. Для таких цілей реалізовані документи Разове нарахування/утримання і Призначення планових нарахувань/утримань.

Разові нарахування

Розглянемо призначення разових доплат до заробітної плати співробітників документом Разове нарахування. Документ Разові нарахування використовується у випадку, коли сума чи відсоток доплати, премії змінюється кожного місяця або ж доплата нараховується не кожного місяця. Приклади таких нарахувань: разова премія, матеріальна допомога, авторська винагорода та ін.

Для створення документу Разове нарахування відкрийте розділ Зарплата – Разові нарахування/утримання та натисніть Створити – Разове нарахування.

Заповніть обов’язкові реквізити (виділені червоним) та вкажіть дату початку та дату закінчення дії документу. Оберіть Нарахування із довідника. За необхідності передбачена можливість введення власних типів додаткових нарахувань.

Заповніть перелік співробітників, до яких буде застосовано даний тип додаткових нарахувань, кнопкою Підбір. Якщо нарахування застосовується для всіх співробітників, натисніть Заповнити. Для того, щоб вибрати співробітників певного підрозділу, оберіть необхідний підрозділ зі списку та натисність кнопку Заповнити.

Вкажіть показники нарахувань для кожного співробітника. Якщо для усього переліку співробітників необхідно вказати однакові показники, можна скористатися кнопкою Заповнити показники.

Щоб застосувати при розрахунку заробітної плати дані, внесені у даний документ, натисніть Провести та закрити.

В даному прикладі вказаним співробітникам буде нараховано 10% від розрахункової бази у березні 2018 р., при цьому в квітні 2018 р. ця премія нараховуватись вже не буде.

Планові нарахування

Планові нарахування використовуються тоді, коли показник доплати (відсоток від розрахунокової бази, сума чи формула розрахунку) не змінюється протягом певного часу. Приклади планових нарахувань: премія відсотком чи сумою, доплата за ранг, надбавка за вислугу років, доплата за нічні години, доплата до мінімальної ЗП і т.ін. Даний документ використовується і тоді, коли відомо лише дату початку таких нарахувань та не відомо, коли такі доплати будуть припинені чи змінені.

Для створення документу Призначення планових нарахувань відкрийте розділ Зарплата – Планові нарахування/утримання та натисніть кнопку Створити – Призначення планових нарахувань.

Заповніть дату документу та перейдіть на вкладку Нарахування та натисніть Додати. У створеному рядку оберіть співробітника, для якого потрібно встановити доплату та його посаду.

Оберіть потрібне нарахування із довідника. За необхідності в програмі передбачена можливість додавання  власних  нарахувань.

В колонці Вид дії вкажіть Призначити. Дата початку встановиться автоматично з дати документу, поле Дата закінчення залишіть порожнім, оберіть Джерело фінансування і КЕКВ. В колонці показники в залежності від обраного нарахування з’являється поле, яке потрібно заповнити, наприклад відсоток. Такі нарахування як: надбавка за вислугу років, доплата до мінімальної ЗП, доплата за нічні та ін. додаються без показника, так як розраховуються програмою з відповідних довідників чи налаштувань.

Варто зазначити, що в одному документі Призначення планових нарахувань можна додати  будь-яку кількість рядків для призначення співробітникам відповідних нарахувань, що будуть діяти з однієї спільної дати. Натисніть Провести та закрити.

Для припинення дії раніше призначених доплат співробітникам створіть документ Призначення планових нарахувань. На вкладці Співробітники додайте тих співробітників, по яких планується припинити одну або декілька доплат.

Перейдіть на вкладку Нарахування та натисніть кнопку Заповнити постійними нарахуваннями співробітників.

Для нарахувань, які потрібно припинити, оберіть  Вид дії – Завершити та вкажіть Дату закінчення. Натисніть Провести та Закрити.

Планові утримання

У ПЗ «UA Бюджет» передбачена можливість призначити утримання із заробітної плати працівників документом Призначення планових утримань (розділ Зарплата – Планові нарахування/утримання – Створити – Призначення планових утримань). На вкладці Утримання додайте співробітників та оберіть потрібне утримання.

Оберіть Вид дії – Призначити, вкажіть Дату початку, ДФ, КЕКВ. Заповніть показник, наприклад, для профспілкових внесків – вкажіть відсоток утримання. Натисніть Провести та Закрити.

В наступній статті ми розглянемо створення та налаштування власних типів додаткових нарахувань.

Немає коментарів