Програма для підприємців – “Підприємець 4”

З огляду на обов’язковість застосування касових апаратів чи програмних РРО в торгових точках багатьох підприємців цікавить питання як вести облік товару в маленькому магазині.

Пропонуємо просту програму, яка дозволить швидко ввести товарні позиції, провести інвентаризацію, автоматизувати роздрібні продажі, контролювати щоденну виручку та легко отримати розуміння залишків товару, руху грошей та заробітку по точкам чи товарним групам.

Програма «Підприємець 4.2» («Предприниматель 4.2»), розроблена українською компанією “Автоматика” в м. Дніпро, призначена для обліку в оптовій та роздрібної торгівлі та підійде як для магазинів на базі ФОП на єдиному податку, так і для юридичних організацій з ПДВ, а також для компаній, які надають послуги та мають дрібне виробництво.

Можливості програми «Підприємець 4.2»

  • облік товару по кільком складам;
  • необмежена кількість одиниць об’єктів обліку з ріними типами номенклатури: товар, послуга, продукція, основні засоби, інше, вироби в ремонті;
  • можливість виставляти максимальний та мінімальний запас об’єкту обліку, а також максимальну знижку;
  • швидке відображення всіх документів, в яких згадується цей товар, з можливістю перейти у відповідний документ;

  • облік товару за додатковою аналітикою, для прикладу «Адреса доставки», «Вага товару», «Фото виробу» і т.д.;
  • необмежена кількість номенклатури та цін на товари;
  • швидка та проста зміна цін, аналіз зміни цін по позиціях;

  • контроль заборгованості покупців та постачальників;

  • контроль націнки та заробітку по конкретним контрагентам та товарам;
  • облік оборотів по касі та товарам, прибутку, рентабельності;
  • ведення витрат по різним напрямкам діяльності;
  • розрахунок управлінської та регламентної зарплати з врахуванням всіх податків;
  • формування регламентної звітності ФОП: Декларація по єдиному податку, Об’єднана звітність з ПДФО та ЄСВ та ін.

Робота з первинними документами

  • Можливість заповнення документів переліком товару або шляхом імпорту файлу від постачальника.
  • Створення нових документів на підставі існуючих документів, наприклад видаткової накладної на підставі рахунку та ведення взаємозв’язків між документами.
  • Наявність різних друкованих форм з можливістю редагування цих бланків.

  • Наскрізний пошук товару по будь-яким співпадінням в накладній, з відображенням ціни та залишку.

  • Швидкий пошук документів по контрагенту та можливість відмічати прайс-лист, по якому працює покупець, знижку на певну групу товарів.
  • Інформація про борг клієнта та загальну суму придбань в картці покупця.

  • Можливість відправки документів у viber чи на електронну пошту безпосередньо після редагування.

Формування звітів

  • По руху товару в табличному варіанті.

  • По руху товару у візуальному варіанті.

  • Розрахунок прибутковості по позиціях.

  • Формування діаграм прибутковості по товарам чи контрагентам.

Роздрібна торгівля

  • Можливість друку цінників на товар. Для друку цінників у розділі Довідники / Прайс-листи є кнопка “Цінники”. Зовнішній вигляд цінника можна змінити, якщо у вікні попереднього перегляду натиснути “Змінити бланк”. На друк буде виведено товари обраної групи або ті, у яких у таблиці стоїть позначка “Друк”.
  • Також передбачений друк прайсів з фото товару.
  • Можливість ведення дисконтних карт через знижки. Знижки можуть розраховуватися залежно від суми продажу або у вигляді бонусів, які можна зарахувати на карту та пізніше використати на покупку.

Зручне робоче місце касира при роздрібній торгівлі, що дозволяє:

  • швидко вносити товари або додавати їх за допомогою сканера штрих-кодів;
  • робити повернення товару;
  • швидко обирати дисконтні картки по штрих-коду чи номеру телефону покупця;
  • проводити різні види оплат – готівка, карта, кредит, сертифікат чи комбінована;
  • підключення програмного РРО Cashalot (Кашалот);
  • фіксувати оборот готівки по касі, проводити внесення готівки та винесення коштів;
  • фіксувати продажі по касирам;
  • формувати зведений документ по продажам за день.

  • вести реєстр всіх чеків з деталізацією: по продавцям, дисконтним картам, сумам;
  • формувати статистику продаж по годинам протягом дня та дням тижня.

Робота користувачів та доступ до даних

  • в програмі передбачений чіткий розподіл прав та доступу користувачів до довідників, документів та звітів, який налаштовується інтуітивно. Таким чином кожен користувач працює тільки з своїми даними, інша інформація закрита для перегляду та редагування;

  • ведеться статистика та  детальний протокол (лог) роботи користувачів.

Інтеграція з ПРРО “Cashalot”

В розділі “Роздріб/Продажі” можна також використовувати ПРРО “Cashalot”.

Для використання ПРРО зареєструйтесь на сайті Сashalot. Там же за посиланням “Завантажити робоче місце касира” потрібно завантажити та встановити відповідну програму. Для її встановлення краще вказати шлях C:Program FilesCashalot.

Далі у програмі “Підприємець” у розділі “Роздріб / Продажі” потрібно натиснути внизу “Настройка”, на вкладці “ПРРО” встановити відмітку “Використовувати програмне РРО” та вибрати Cashalot. Ввести фіскальний номер ПРРО та вказати папку із встановленою програмою Cashalot.

Інтеграція з “Нова Пошта”

У програмі “Підприємець” можна настроїти інтеграцію із сервісом доставки “Нова Пошта”.

Для цього в бізнес-кабінеті “Нова Пошта” у розділі “Налаштування-Безпека” потрібно скопіювати ключ. У програмі “Підприємець” у розділі “Сервіс – Налаштування – Різне – Нова Пошта” вставити ключ та заповнити дані про відправника. Також зазначити, у яких документах буде використовуватись інтеграція.

У накладній вгорі з’явиться кнопка “Накладна НП”.

При отриманні замовлень з Prom.ua також буде заповнюватися служба доставки та спосіб оплати.

Переваги програми «Підприємець 4.2»

  • імпорт товару чи документів безспосередньо з Excel;
  • зручний інтерфейс для роздрібної торгівлі;
  • використання торгівельного обладнання: сканеру штрих-кодів, принтеру чеків та ін.
  • імпорт виписки банку із зовнішніх файлів;
  • обмін даними між інтернет-магазином або між віддаленими базами;
  • можливість відслідкувати зміни в документах всіх користувачів, що мінімізує зловживання;
  • можливість збільшувати кількість станцій та переходити на потужніші СУБД (для прикладу SQL Server);
  • функціонал обрізання великих баз даних внутрішніми механізмами.

Реєстрація ПЗ «Підприємець» здійснюється:

  • по коду активації з прив’язкою до конкретного комп’ютера, перенесення програми платне;
  • через USB ключ – можна переносити на різні комп’ютери, при цьому сплачується одноразова вартість ключа.

Поставляється програма в декількох режимах:

  • «Документи» – виключно для виписки первинних документів. Вартість: 1500 грн.
  • «Товари» – тільки для ведення обліку товарів без додаткової аналітики, звітності, виробництва та розрахунку заробітної плати. Вартість: 1800 грн.
  • «Стандарт» – повнофункціональна робота без обмежень. Вартість: 2 400 грн при реєстрації по коду активації, або 4800 грн при реєстрації через USB ключ.

На наступні робочі станції надається знижка 25%.

Оновлення до програми – безкоштовні.

Отже програма «Підприємець 4» – це готове рішення для ведення обліку, контролю та звітності для ФОП.

Для отримання демо-версії звертайтеся за тел. (050) 104 99 60 або залиште заявку нижче і ми зателефонуємо

Немає коментарів

Коментувати