Механізм резервування в Управління торговим підприємством
Багато компаній використовують резервування товарів для конкретного клієнта. В Управління торговим підприємством реалізований відповідний механізм через документ “Заказ покупателя”. Схема резервування наступна:
1. В документі «Заказ покупателя», який резервує товар для швидкого вибору місця резервування натискається кнопка «Заполнить и провести».
2. В подальшому при формуванні документу «Реалізація товарів» реальні та зарезервовані залишки можна побачити через кнопку «Подбор».
3. В конфігурації «Управління торговим підприємством» розроблено звіти, які дозволяють відслідковувати ситуацію по заказам (броні):
4. При відмові від броні на підставі документу «Заказа покупателя» створюється «Закрытие заказов от покупателей», в якому вказується причина відмови.
5. В подальшому відмови від броні аналізуються спеціальним звітом «Анализ причин закрытия заказов»:
Таким чином, в конфігурації Управління торговим підприємством можна забронювати товар за допомогою документу «Заказ покупателя» та зняти товар з резерву при відмові покупця.