Як створити податкову накладну контрагенту-філії в M.E.Doc


Організації, що здійснюють постачання товарів чи послуг філії, в податковій накладній у графі “Покупець”, разом із найменуванням головного підприємства – платника ПДВ зазначають найменування відповідної філії, її цифровий код та код ЄДРПОУ.

Для того, щоб створити та відправити податкову накладну філії в програмі M.E.Doc потрібно:

1. Перед створенням ПН вказати в картці контрагента код філії. При цьому, контрагент-філія також повинен вказати код філії у власній картці підприємства.

2. Щоб вказати код філії, перейдіть в розділ Довідники → Контрагенти та відкрийте картку потрібного контрагента. Внесіть код філії у відповідне поле.

3. Для створення податкової накладної відкрийте розділ Первинні документи → Реєстр первинних документів та вкажіть період створення документу. Натисніть меню Файл → Створити та створіть податкову накладну. Шапка документу матиме наступний вигляд.

Заповніть податкову накладну та натисніть Відправити контрагенту.