Використання ЕП в Кабінеті електронних сервісів (Державні реєстри)

Скориставшись посиланням або увівши в пошуковику «Кабінет електронних сервісів»,  переходимо на сайт:

Обираємо першу вкладку «Державний реєстр речових прав на нерухоме майно». У підменю «Отримати інформаційну довідку» виконуємо вхід: обираємо АЦСК ТОВ «Центр сертифікації ключів Україна», вказуємо особистий ключ та вводимо пароль.

 

Наступне вікно – це ідентифікація сертифіката та ключа – Ваше ПІБ та дані ідентифікаційного коду (позначка «1»).

Далі заповнюємо таблицю особистих даних (позначки «2») та зберігаємо дані (позначка «3»).

Функції Електронного кабінету сервісів:

1. Реєстрація юридичної особи, громадської організації або приватного підприємця, без відвідування Департаменту державної реєстрації. Обираєте меню «Подати заявку».

В новому меню обираєте вид послуги – кого реєструємо:

2. Надання відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Для отримання інформації потрібно створити запит:

3. Підписка на SMS – інформування щодо поданих заяв. Вказуєте номер заяви, створеної раніше, номер Вашого телефону та натискаєте відслідковувати. Очікуєте повідомлення на вказаний номер.

Немає коментарів

Коментувати