Використання ЕП в Кабінеті електронних сервісів (Державні реєстри)
Скориставшись посиланням або увівши в пошуковику «Кабінет електронних сервісів», переходимо на сайт:
Обираємо першу вкладку «Державний реєстр речових прав на нерухоме майно». У підменю «Отримати інформаційну довідку» виконуємо вхід: обираємо АЦСК ТОВ «Центр сертифікації ключів Україна», вказуємо особистий ключ та вводимо пароль.
Наступне вікно – це ідентифікація сертифіката та ключа – Ваше ПІБ та дані ідентифікаційного коду (позначка «1»).
Далі заповнюємо таблицю особистих даних (позначки «2») та зберігаємо дані (позначка «3»).
Функції Електронного кабінету сервісів:
1. Реєстрація юридичної особи, громадської організації або приватного підприємця, без відвідування Департаменту державної реєстрації. Обираєте меню «Подати заявку».
В новому меню обираєте вид послуги – кого реєструємо:
2. Надання відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Для отримання інформації потрібно створити запит:
3. Підписка на SMS – інформування щодо поданих заяв. Вказуєте номер заяви, створеної раніше, номер Вашого телефону та натискаєте відслідковувати. Очікуєте повідомлення на вказаний номер.