CRM система для партнерів із супроводу M.E.Doc, ПРРО та BAS

Якщо Ваша компанія займається продажем та супроводом бухгалтерського програмного забезпечення, як M.E.Doc, BAS та надає послуги КЕП то Вам знайома проблема систематизації  інформації та взаємодії з клієнтами.

Пропонуємо потужну CRM систему, що дозволяє:

  • зберігати інформацію про клієнта: реєстраційні дані, контакти відповідальних осіб, e-mail, інформацію про послуги, які йому надаються та термін їх дії, відповідального менеджера клієнта в розрізі послуг;
  • вносити переговори з продажу та супроводу клієнтів, з подальшим формуванням звітів ефективності роботи;
  • автоматично формувати задачі для менеджерів у визначений період до закінчення терміну дії послуги, створювати задачі між співробітниками;
  • завантажувати та перевіряти термін дії ліцензій M.E.Doc;
  • завантажувати оплати за сертифікати КЕП, термін дії та власників сертифіката;
  • можливість інтеграції з IP-телефонією.

Розглянемо детальніше роботу з CRM системою різних відділів компанії:

Відділ продажу

1. При зверненні нового клієнта менеджер створює картку клієнта, вносить контактну особу, переговор та закріплює клієнта за собою по відповідній послузі.

2. Дані в картку клієнта можна підтягнути по коду ЄДРПОУ з сертифікатів КЕП клієнта за їх наявності.

3. Вся історія дзвінків менеджерів зберігається, тому керівник чи інший менеджер може переглянути історію переговорів по кожній послузі, яка надається клієнту.

4. По послугах, які мають дату закінчення ліцензії (наприклад модулі програми M.E.Doc, розробки для BAS) автоматично створюються задачі для менеджера, який закріплений за клієнтом,  для нагадування та формування рахунку.

Безпосередньо із переговорів є можливість створити задачу на дату наступного дзвінка клієнту і до задачі прикліплюється останній дзвінок клієнту для перегляду переговорів

Протерміновані, поточні та майбутні задачі виділені кольором, окрім цього в процесі переговорів менеджер змінює статус задачі – новий, комерційна пропозиція, рахунок і т.п. Таким чином менеджер може швидко зорієнтуватись в списку своїх задач та визначити черговість дзвінків.

5. Після оплати послуги менеджер може створити зі свого переговору задачу на відділ супроводу, при цьому в задачу також потрапляє вся інформація по контрагенту. В текст задачі менеджер додає примітки чи коментарі, які стосуються даної задачі.

6. Керівник може детально проаналізувати активність по переговорах по кожному менеджеру та побудувати порівняльну діаграму і графіки по всіх менеджерах.

7. Керівник може сформувати звіт з продажу по кожному менеджеру, для подальшого розрахунку заробітної плати.

Відділ супроводу

Розглянемо роботу відділу супроводу у випадку інтеграції з IP-телефонією.

1. При вхідному дзвінку програма по номеру телефону знаходить клієнта чи перелік клієнтів закріплених за цим номером телефона та відкриває вікно для запису переговору

2. Під час розмови з клієнтом можна переключити дзвінок на інших співробітників

3. Всі пропущені дзвінки відображаються в окремому вікні і після передзвону клієнту зникають з переліку

4. Час дзвінка із спеціалістом з супроводу записується автоматично в переговор . На основі записаного часу формується звіт для клієнта по обслуговуванню.

Нарахований час вноситься після оплати клієнта в документ “Облік часу обслуговування”. Також передбачений звіт “Залишок часу обслуговування“, де можна переглянути залишок по всіх клієнтах в розрізі послуг, при цьому кількість послуг, чи їх деталізація, необмежена.

5. На підставі записаних дзвінків по обслуговуванню та оплат від клієнтів нараховується відрядна заробітна плата для спеціалістів відділу супроводу.

Відділ видачі КЕП

1. В картці клієнта зберігаються всі видані комплекти сертифікатів та додаються нові.

2. При створенні нового комплекту сертифікатів можна обрати необхідний комплект із списку для заповнення суми на оплату.

3. Безспосередньо з цього вікна менеджер може роздрукувати рахунок, акт та договір на оплату клієнту.

Передбачено госпрозрахунковий та бюджетний договір для друку.

4. Після отримання оплати та замовлення сертифікатів, адміністратор реєстрації підтягує дату сертифікатів в картку, вказує хто згенерував та замовив сертифікати та проставляє відмітку наявності документів, обирає місцезнаходження документів – автопродовження чи коробка на відправку.

Якщо відмітка “Наявність всіх документів” не проставлена, цей клієнт потрапляє в звіт “Борги менеджерів”, для подальшої роботи з клієнтом по закриттю документів.

5. На підставі звіту по оплаченим сертифікатам можна нараховувати заробітну плату менеджерам та адміністраторам.

6. Додано детальний звіт по всіх згенерованих КЕП з можливістю будь – яких відборів: по даті оплати, менеджерам, адміністраторам, регіону, боргам по документам, оплаченим та не згенерованим сертифікатам і т.п.

7. Також керівник може сформувати загальну статистику по видачі КЕП: кількість виписаних, оплачених, замовлених та закритих сертифікатів в розрізі менеджерів. Дані відображаються таблицею, діаграмою та воронкою продаж.

Додаткові модулі та звіти

1. В інформаційну базу втягуються ліцензії в розрізі модулей. На підставі цих даних будується звіт по протермінованих ліцензіях.

Ліцензії M.E.Doc також можна переревірити онлайн по окремому клієнту, при цьому ці дані після перевірки ліцензій записуються в базі.

2. Розроблено модуль рознесення щоденних платежів з сайту ЦСК, пошуку оплат в невідомих при помилці в ідентифікаторі, автоматичне підтягування сертифікатів з сайту.

3. Для керівників відділів розроблені зручні звіти для аналізу: статистика по обслуговуванню, звіт по клієнтам за період для аналізу відвалу, звіти по дзвінкам та ін.

Таким чином, дана ЦРМ система може закрити більшість задач обліку роботи всіх відділів партнера із супроводу M.E.Doc, ПРРО чи BAS та зберігати інформацію про клієнтів та переговори з ними в одній інформаційній базі. При цьому інтеграція з IP-телефонією дозволить зекономити затрати на телефонні переговори шляхом оптимізації вихідних дзвінків.

За детальнішою інформацією звертайтеся за тел. (050) 104 99 60 або залиште заявку нижче і ми зателефонуємо