CRM система для партнерів із супроводу M.E.Doc, ПРРО та BAS

Якщо Ваша компанія займається продажем, впровадженням та супроводом бухгалтерського програмного забезпечення, зокрема M.E.Doc, BAS/1С:Підприємство, надає послуги видачі КЕП, Ви знаєте наскільки важливо зберігати та систематизувати всю інформацію про клієнтів і всі взаємодії з ними в одній інформаційній базі.

Пропонуємо потужну CRM систему на базі 1С:Підприємство, що дозволяє:

  • вносити, частково заповнювати автоматично та зберігати інформацію про клієнта: реєстраційні дані, контакти відповідальних осіб, e-mail, інформацію про послуги, які йому надаються та термін їх дії, відповідального менеджера клієнта в розрізі послуг;
  • вносити переговори з продажу та супроводу клієнтів, з можливістю їх подальшого використання для формування звітів з аналізу ефективності роботи;
  • автоматично формувати задачі для менеджерів у визначений період до закінчення терміну дії послуги, створювати задачі між співробітниками;
  • завантажувати та перевіряти термін дії ліцензій M.E.Doc;
  • завантажувати оплати за сертифікати КЕП, термін дії та власників сертифіката;
  • можливість інтеграції з IP-телефонією.

Розглянемо детальніше роботу з CRM системою різних відділів компанії:

Відділ продажу

1. При зверненні нового клієнта менеджер створює картку клієнта та вносить контактну особу, вносить переговор по певній послузі та закріплює клієнта за собою по даній послузі.

2. Дані в картку клієнта можна підтягнути по коду ЄДРПОУ з сертифікатів клієнта за їх наявності.

3. Вся історія дзвінків менеджерів зберігається, тому керівник чи інший менеджер може переглянути історію переговорів по кожній послузі, яка надається клієнту.

4. По послугах, які мають термін дії або дату закінчення ліцензії (наприклад модулі програми M.E.Doc, розробки для BAS/1C) автоматично створюються задачі для менеджерів, закріплених за цих клієнтом,  для нагадування про закінчення терміну дії послуги та формування рахунку.

Для клієнтів, з якими ще ведуться переговори, менеджери можуть створити задачу зі свого переговору на дату наступного запланованого дзвінка даному клієнту. При формуванні такої задачі автоматично прикліплюється останній дзвінок клієнту по даній послузі, який можна зручно переглянути безпосередньо із задачі.

Протерміновані, поточні та майбутні задачі виділені кольором, окрім цього в процесі переговорів менеджер змінює статус задачі – новий, комерційна пропозиція, рахунок і т.п. Таким чином менеджер може швидко зорієнтуватись в списку своїх задач та визначити черговість дзвінків.

5. Після оплати послуги менеджер може створити зі свого переговору задачу на відділ супроводу, при цьому в задачу також потрапляють контрагент, контактна особа та її номер телефону, останній дзвінок по даній послузі. В текст задачі менеджер додає примітки чи коментарі, які стосуються даної задачі.

6. Керівник може детально проаналізувати активність по переговорах по кожному менеджеру та побудувати порівняльну діаграму і графіки по всіх менеджерах.

7. Керівник може сформувати звіт з продажу по кожному менеджеру, для подальшого розрахунку заробітної плати.

Відділ супроводу

Розглянемо роботу відділу супроводу у випадку інтеграції з IP-телефонією.

1. При вхідному дзвінку програма по номеру телефону шукає клієнта та відкриває вікно для запису переговору, або список клієнтів, якщо цей контакт задіяний в кількох контрагентів.

2. Під час розмови з клієнтом можна переключити дзвінок на іншого колегу.

3. Пропущені дзвінки відображаються в окремому вікні, при цьому після набору номера клієнта із списку пропущених, ставиться відповідна відмітка про опрацювання.

4. Час дзвінка із спеціалістом з супроводу записується автоматично в переговор із супроводу та зберігається в базі. На базі цього записаного часу формується звіт для клієнта по обслуговуванню.

Нарахований час формується шляхом внесення оплаченого часу клієнтами в документ “Облік часу обслуговування”. Також передбачений звіт “Залишок часу обслуговування”, де можна переглянути залишок по всіх клієнтах в розрізі послуг, при цьому кількість послуг, чи їх деталізація, необмежена.

5. На підставі записаних дзвінків по обслуговуванню та оплат від клієнтів нараховується відрядна заробітна плата для спеціалістів відділу супроводу.

Відділ видачі КЕП

1. В картці клієнта зберігаються всі видані комплекти сертифікатів та додаються нові.

2. При створенні нового комплекту сертифікатів можна обрати необхідний комплект із списку для заповнення суми на оплату.

3. Безспосередньо з цього вікна менеджер може роздрукувати рахунок, акт та договір на оплату клієнту.

Передбачено госпрозрахунковий та бюджетний договір для друку.

4. Після отримання оплати та замовлення сертифікатів, адміністратор реєстрації підтягує дату сертифікатів в картку, вказує хто згенерував та замовив сертифікати та проставляє відмітку наявності документів, обирає місцезнаходження документів – автопродовження чи коробка на відправку.

Якщо відмітка “Наявність всіх документів” не проставлена, цей клієнт потрапляє в звіт “Борги менеджерів”, для подальшої роботи з клієнтом по закриттю документів.

5. На підставі звіту по оплаченим сертифікатам можна нараховувати заробітну плату менеджерам та адміністраторам.

6. Додано детальний звіт по всіх згенерованих КЕП з можливістю будь – яких відборів: по даті оплати, менеджерам, адміністраторам, регіону, боргам по документам, оплаченим та не згенерованим сертифікатам і т.п.

7. Також керівник може сформувати загальну статистику по видачі КЕП: кількість виписаних, оплачених, замовлених та закритих сертифікатів в розрізі менеджерів. Дані відображаються таблицею, діаграмою та воронкою продаж.

Додаткові модулі та звіти

1. В інформаційну базу втягуються ліцензії в розрізі модулей. На підставі цих даних будується звіт по протермінованих ліцензіях.

Ліцензії M.E.Doc також можна переревірити онлайн по окремому клієнту, при цьому ці дані після перевірки ліцензій записуються в базі.

2. Розроблено модуль рознесення щоденних платежів з сайту АЦСК, пошуку оплат в невідомих при помилці в ідентифікаторі, автоматичне підтягування сертифікатів з сайту.

3. Для керівників відділів розроблені зручні звіти для аналізу: статистика по обслуговуванню, звіт по клієнтам за період для аналізу відвалу, звіти по дзвінкам та ін.

Таким чином, дана ЦРМ система може закрити більшість задач обліку роботи всіх відділів партнера із супроводу M.E.Doc, ПРРО чи BAS та зберігати інформацію про клієнтів та переговори з ними в одній інформаційній базі. При цьому інтеграція з IP-телефонією дозволить зекономити затрати на телефонні переговори шляхом оптимізації вихідних дзвінків.

За детальнішою інформацією звертайтеся за тел. (050) 104 99 60 або залиште заявку нижче і ми зателефонуємо