CRM система для партнерів із супроводу M.E.Doc, ПРРО та BAS
Якщо Ваша компанія займається продажем та супроводом бухгалтерського програмного забезпечення, зокрема M.E.Doc, BAS та надає послуги КЕП, Вам знайома потреба систематизації інформації та взаємодії з клієнтами.
Пропонуємо потужну CRM систему, що дозволяє:
- зберігати інформацію про клієнта: реєстраційні дані, контакти відповідальних осіб, e-mail, інформацію про послуги, які йому надаються, та термін їх дії;
- реєструвати відповідального менеджера клієнта в розрізі послуг;
- вносити переговори з продажу та супроводу клієнтів, з подальшим формуванням звітів ефективності роботи;
- автоматично формувати задачі для менеджерів у визначений період до закінчення терміну дії послуги, створювати задачі між співробітниками;
- завантажувати та перевіряти термін дії ліцензій M.E.Doc;
- друкувати документи на оплату клієнту за сертифікати КЕП;
- завантажувати оплати за сертифікати КЕП, термін дії та власників сертифіката;
Розглянемо детальніше роботу з CRM системою різних відділів компанії.
Відділ продажу
1. При зверненні нового клієнта менеджер створює картку клієнта, вносить контактну особу, переговор та закріплює клієнта за собою по відповідній послузі. Для цього потрібно зайти в розділ «Головне» – «Контрагенти» та натиснути кнопку «Створити».
В картці контрагента є можливість внести основний контакт, електронну пошту, оцінку контрагента та інші дані в доступних вікнах для зручної подальшої роботи із клієнтом.
2. Дані в картку клієнта можна підтягнути по коду ЄДРПОУ з сертифікатів КЕП клієнта за їх наявності.
3. Вся історія дзвінків менеджерів зберігається, тому керівник чи інший менеджер може переглянути історію переговорів по кожній послузі, яка надається клієнту. В цьому вікні за потреби також можна додати нового контрагента в полі «Контрагент».
4. По послугах, які мають дату закінчення ліцензії (наприклад модулі програми M.E.Doc) автоматично створюються задачі для менеджера, який закріплений за клієнтом, для нагадування та формування рахунку.
Для інших послуг передбачено вікно «Термін послуг», яке можна використовувати для будь-яких послуг, які надаються клієнту на періодичній основі.
В розділі «Адміністрування» – «Керування» – «Налаштування автозадач» можна налаштувати період, коли потрібно повідомляти про дату закінчення ліцензії чи термін послуг.
Безпосередньо із переговорів є можливість створити задачу на дату наступного дзвінка клієнту і до задачі прикріплюється останній дзвінок клієнту для перегляду переговорів
Протерміновані, поточні та майбутні задачі виділені кольором. Окрім цього, в процесі переговорів менеджер змінює статус задачі – новий, комерційна пропозиція, рахунок і т.п. Таким чином менеджер може швидко зорієнтуватись в списку своїх задач та визначити черговість дзвінків.
5. Після оплати послуги менеджер може створити зі свого переговору задачу на відділ супроводу, при цьому в задачу також потрапляє вся інформація по контрагенту. В текст задачі менеджер додає примітки чи коментарі, які стосуються даної задачі.
6. В розділі «Продаж» – «Статистика (переговори продаж)» керівник може детально проаналізувати активність по переговорах по кожному менеджеру та побудувати порівняльну діаграму і графіки по всіх менеджерах.
7. Також в розділі «Продаж» керівник може сформувати «Звіт продажі за період» по кожному менеджеру, для подальшого розрахунку заробітної плати.
Відділ супроводу
Розглянемо роботу відділу супроводу у випадку інтеграції з IP-телефонією.
1. При вхідному дзвінку програма по номеру телефону знаходить клієнта чи перелік клієнтів, у яких є контактна особа з цим номером телефону та відкриває вікно для запису переговору.
2. Під час розмови з клієнтом можна переключити дзвінок на інших співробітників.
3. Всі пропущені дзвінки відображаються в окремому вікні і після передзвону клієнту зникають з переліку
4. Час дзвінка із спеціалістом з супроводу записується автоматично в переговор.
Нарахований час можна внести після оплати клієнта в документ «Облік часу обслуговування» в розділі «Обслуговування»-«Час обслуговування».
На основі записаного часу, та за потреби оплати, формується звіт для клієнта по обслуговуванню (розділ «Обслуговування»-«Час обслуговування»).
Також передбачений звіт “Звіт Обороти часу обслуговування“, де можна переглянути залишок по всіх клієнтах в розрізі послуг, при цьому кількість послуг, чи їх деталізація, необмежена.
5. На підставі записаних дзвінків по обслуговуванню та оплат від клієнтів можна нараховувати відрядну заробітну плату для спеціалістів відділу супроводу.
Відділ видачі КЕП
1. У вкладці «Комплекти сертифікатів» у розділі «Робота з клієнтом» зберігаються всі видані комплекти сертифікатів та додаються нові.
2. При створенні нового комплекту сертифікатів можна заповнити необхідний комплект із списку для заповнення суми на оплату.
3. Безпосередньо з цього вікна менеджер може роздрукувати рахунок, акт та договір на оплату клієнту.
Передбачено госпрозрахунковий та бюджетний договір для друку.
4. Після отримання оплати та замовлення сертифікатів, адміністратор реєстрації підтягує дату сертифікатів в картку, вказує хто згенерував та замовив сертифікати та проставляє відмітку наявності документів, обирає місцезнаходження документів – автопродовження чи коробка на відправку.
Якщо відмітка “Наявність всіх документів” не проставлена, цей клієнт потрапляє в звіт “Борги менеджерів”, для подальшої роботи з клієнтом по закриттю документів.
5. На підставі звіту по оплаченим сертифікатам можна нараховувати заробітну плату менеджерам та адміністраторам (в розділі «КЕП»-«Звіти»-«Звіт оплати за КЕП»).
6. Також в розділі «КЕП» – «Універсальний звіт (КЕП)» додано детальний звіт по всіх згенерованих КЕП з можливістю будь – яких відборів: по даті оплати, менеджерам, адміністраторам, регіону, боргам по документам, оплаченим та не згенерованим сертифікатам і т.п.
7. Також керівник може сформувати загальну статистику по видачі КЕП: кількість виписаних, оплачених, замовлених та закритих сертифікатів в розрізі менеджерів. Дані відображаються таблицею, діаграмою та воронкою продаж (розділ «КЕП» – «Звіт Статистика по КЕП»)
Додаткові модулі та звіти
1. В інформаційну базу втягуються ліцензії в розрізі модулей. На підставі цих даних будується звіт по протермінованих ліцензіях, або тих які будуть закінчуватись до певної дати (розділ «Обслуговування»-«Ліцензії»-«Звіт по ліцензіям (Медок)»).
В розділі «Робота з клієнтом» ліцензії M.E.Doc також можна перевірити онлайн по окремому клієнту, при цьому ці дані після перевірки ліцензій записуються в базі.
2. Розроблено модуль рознесення щоденних платежів з сайту ЦСК, пошуку оплат в невідомих при помилці в ідентифікаторі, автоматичне підтягування сертифікатів з сайту.
3. Для керівників відділів розроблені зручні звіти для аналізу: статистика по обслуговуванню, звіт по клієнтам за період для аналізу відвалу, звіти по дзвінкам та ін.
Таким чином, дана ЦРМ система може закрити більшість задач обліку роботи всіх відділів партнера із супроводу M.E.Doc, ПРРО чи BAS та зберігати інформацію про клієнтів та переговори з ними в одній інформаційній базі. При цьому інтеграція з IP-телефонією дозволить зекономити затрати на телефонні переговори шляхом оптимізації вихідних дзвінків.
За детальнішою інформацією звертайтеся за тел. (050) 104 99 60 або залиште заявку нижче і ми зателефонуємо