BAS Управління торговим підприємством
“BAS Управління торговим підприємством” – це готове рішення для управління та обліку в комерційних підприємствах. У програмі реалізоване усе найнеобхідніше для оперативного, бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, а також аналізу і планування продажів та закупівель на підприємствах торгової та виробничої діяльності.
Програмний продукт “BAS Управління торговим підприємством” призначений для автоматизації оперативного обліку та управління діяльністю підприємства, а також відображення господарської діяльності в бухгалтерському та податковому обліку у відповідності до чинного законодавства України для будь-яких видів комерційної діяльності, включаючи підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності.
Можливості “BAS Управління торговим підприємством”
Управління торгівельною діяльністю:
- Визначення правил призначення цін і знижок на товари і послуги.
- Гуртова торгівля: приймання і виконання замовлень покупців, торгівля без замовлень.
- Роздрібна торгівля в режимах online і offline.
- Приймання і передача товарів на комісію
- Приймання і передача зворотної тари
- Оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання
- Оформлення невідфактурованих поставок постачальників з використанням складських ордерів.
- Підбір оптимальних постачальників товарів.
- Планування і план-фактний аналіз продажів і купівель.
- Аналіз торговельної діяльності та товарообігу підприємства.
- Управління взаємовідносинами з постачальниками і покупцями.
Складський облік:
- Ордерний і неордерний склад.
- Облік товарів в розрізі серій (серійні номери, партії, терміни придатності) та характеристик.
- Статистичний аналіз запасів, ABC/XYZ-аналіз.
- Товарний календар.
Управління грошовими коштами:
- Облік банківських і касових операцій.
- Еквайрингові операції.
- План руху грошових коштів.
- Аналітична звітність про рух грошових коштів.
Робота з підзвітними особами
Облік необоротних активів:
основних засобів, нематеріальних активів, малоцінних необоротних активів.
Кадровий облік:
- Ведення штатного розкладу: затвердження та зміна штатного розкладу, надбавки до оплати за штатними позиціями, розрахунок планового фонду оплати праці.
- Управління персоналом: облік особистих даних; прийом, переведення, звільнення; документальне оформлення кадрових подій; атестація робочих місць та облік спеціального стажу.
- Військовий облік: облік даних працівників, формування звітності з військового обліку
Розрахунок заробітної плати:
- різні форми оплати праці, робота за окладами та тарифами; оплата за середнім заробітком у випадках, передбачених законодавством, премії та доплати, оплата за договорами ЦПХ
- Податки та внески із заробітної плати: ЄСВ для різних категорій застрахованих осіб; ПДФО та податкові соціальні пільги, військовий збір.
- Облік робочого часу: загальні та індивідуальні графіки роботи; облік роботи у вечірні, нічні та понаднормові години; облік відсутності на роботі, формування табелю робочого часу.
Облік виробництва і витрат:
- Облік основного і допоміжного виробництва: виробничі витрати у розрізі об’єктів виробництва; багатопередільне виробництво; облік незавершеного виробництва на кінець звітного періоду; розподіл непрямих витрат за період; розрахунок фактичної собівартості випуску за період.
- Робота за давальницькими схемами: переробка давальницької сировини: передача сировини в переробку.
Бухгалтерський облік господарської діяльності підприємства:
- Визначення рахунків обліку по замовчуванню
- Формування бухгалтерських проводок
- Аналіз бухгалтерських звітів
Податковий облік (підтримка різних схем оподаткування):
- Податок на прибуток: податковий облік необоротних активів, нарахування різниць при формуванні звітності.
- ПДВ: Автоматизоване формування вихідних податкових накладних та додатків до них; імпорт вхідних податкових документів, контроль повноти та правильності їх реєстрації постачальниками.
- Єдиний податок юридичних і фізичних осіб.
Формування регламентованої звітності:
- Відправка до контролюючих органів звітності, податкових накладних за допомогою сервісу “FREDO Звіт”.
- Вивантаження деяких видів звітності в форматі ДПСУ (*.xml).
Вартість: згідно прайсу
За детальнішою інформацією звертайтесь за тел. 050 104 99 60 або залиште заявку і ми зателефонуємо