BAS Управління торговим підприємством

“BAS Управління торговим підприємством” – це готове рішення для управління та обліку в комерційних підприємствах. У програмі реалізоване усе найнеобхідніше для оперативного, бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, а також аналізу і планування продажів та закупівель на підприємствах торгової та виробничої діяльності.

Програмний продукт “BAS Управління торговим підприємством” призначений для автоматизації оперативного обліку та управління діяльністю підприємства, а також відображення господарської діяльності в бухгалтерському та податковому обліку у відповідності до чинного законодавства України для будь-яких видів комерційної діяльності, включаючи підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності.

Можливості “BAS Управління торговим підприємством”

Управління торгівельною діяльністю:

  • Визначення правил призначення цін і знижок на товари і послуги.
  • Гуртова торгівля: приймання і виконання замовлень покупців, торгівля без замовлень.
  • Роздрібна торгівля в режимах online і offline.
  • Приймання і передача товарів на комісію
  • Приймання і передача зворотної тари
  • Оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання
  • Оформлення невідфактурованих поставок постачальників з використанням складських ордерів.
  • Підбір оптимальних постачальників товарів.
  • Планування і план-фактний аналіз продажів і купівель.
  • Аналіз торговельної діяльності та товарообігу підприємства.
  • Управління взаємовідносинами з постачальниками і покупцями.

Складський облік:

  • Ордерний і неордерний склад.
  • Облік товарів в розрізі серій (серійні номери, партії, терміни придатності) та характеристик.
  • Статистичний аналіз запасів, ABC/XYZ-аналіз.
  • Товарний календар.

Управління грошовими коштами:

  • Облік банківських і касових операцій.
  • Еквайрингові операції.
  • План руху грошових коштів.
  • Аналітична звітність про рух грошових коштів.

Робота з підзвітними особами

Облік необоротних активів:

основних засобів, нематеріальних активів, малоцінних необоротних активів.

Кадровий облік:

  • Ведення штатного розкладу: затвердження та зміна штатного розкладу, надбавки до оплати за штатними позиціями, розрахунок планового фонду оплати праці.
  • Управління персоналом: облік особистих даних; прийом, переведення, звільнення; документальне оформлення кадрових подій; атестація робочих місць та облік спеціального стажу.
  • Військовий облік: облік даних працівників, формування звітності з військового обліку

Розрахунок заробітної плати:

  • різні форми оплати праці, робота за окладами та тарифами; оплата за середнім заробітком у випадках, передбачених законодавством, премії та доплати, оплата за договорами ЦПХ
  • Податки та внески із заробітної плати: ЄСВ для різних категорій застрахованих осіб; ПДФО та податкові соціальні пільги, військовий збір.
  • Облік робочого часу: загальні та індивідуальні графіки роботи; облік роботи у вечірні, нічні та понаднормові години; облік відсутності на роботі, формування табелю робочого часу.

Облік виробництва і витрат:

  • Облік основного і допоміжного виробництва: виробничі витрати у розрізі об’єктів виробництва; багатопередільне виробництво; облік незавершеного виробництва на кінець звітного періоду; розподіл непрямих витрат за період; розрахунок фактичної собівартості випуску за період.
  • Робота за давальницькими схемами: переробка давальницької сировини: передача сировини в переробку.

Бухгалтерський облік господарської діяльності підприємства:

  • Визначення рахунків обліку по замовчуванню
  • Формування бухгалтерських проводок
  • Аналіз бухгалтерських звітів

Податковий облік (підтримка різних схем оподаткування):

  • Податок на прибуток: податковий облік необоротних активів, нарахування різниць при формуванні звітності.
  • ПДВ: Автоматизоване формування вихідних податкових накладних та додатків до них; імпорт вхідних податкових документів, контроль повноти та правильності їх реєстрації постачальниками.
  • Єдиний податок юридичних і фізичних осіб.

Формування регламентованої звітності:

  • Відправка до контролюючих органів звітності, податкових накладних за допомогою сервісу “FREDO Звіт”.
  • Вивантаження деяких видів звітності в форматі ДПСУ (*.xml).

Вартість: згідно прайсу

За детальнішою інформацією звертайтесь за тел. 050 104 99 60 або залиште заявку і ми зателефонуємо

Немає коментарів

Коментувати