BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях
Програма “BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях” призначена для автоматизації управління і обліку на підприємстві житлово-комунальної сфери будь-якої організаційної форми. Дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами його діяльності.
Програмний продукт дозволяє вести тільки управлінський облік. Для ведення бухгалтерського і податкового обліку рекомендується програма “BAS Бухгалтерія”, з якою реалізований обмін даними на рівні документів, які вивантажуються.
Функціональні можливості програми:
- Обчислення вартості наданих споживачам послуг відповідно до діючих тарифів, норм та умов.
- Коригування вартості послуг за наявності пільг і субсидій у споживача.
- Облік взаєморозрахунків із споживачами послуг в розрізі наданих послуг, з урахуванням пільг і субсидій.
- Визначення сум пільг і субсидій, що підлягають відшкодуванню керуючій організації державними структурами в розрізі наданих послуг.
- Формування друкованих форм квитанцій на оплату споживачам послуг.
- Аналіз стану взаєморозрахунків із споживачами послуг.
- Аналіз стану взаєморозрахунків з відповідальними державними структурами.
Швидкий початок роботи
Для зручного початку роботи створена спеціальна обробка, яка складається з десяти етапів, які потрібно заповнити послідовно:
- Параметри обліку
- Інформація про організацію
- Будівлі
- Об’єкти особових рахунків
- Послуги
- Пільги
- Тарифи
- Список фізичних осіб
- Особові рахунки
- Введення початкових залишків
Особові рахунки
Особовий рахунок в “BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях” – це зведення даних, необхідних для розрахунку вартості ЖКП, які надаються власникам особового рахунку керуючої організацією.
Особовий рахунок має наступні характеристики:
- Об’єкт особового рахунку: квартира, частина квартири, офіс, паркінг тощо;
- Загальна, додаткова, житлова, опалювана площа об’єкту.
- Відповідальний власник, на якого оформлений особовий рахунок.
- Кількість зареєстрованих та проживаючих осіб.
- Список послуг, що надаються керуючою організацією, власникові особового рахунку і членам його сім’ї.
- Спосіб визначення об’єму споживання для кожної послуги: за нормами або за приладами обліку, перелік приладів обліку.
- Інформація за кожним споживачем послуг, з часткою власності та за ступенем спорідненості.
- Перелік приладів обліку споживача.
- Інформація для визначення норм об’ємів споживання послуг.
- Тарифи на послуги, що надаються.
- Пільги, субсидії, регіональні субсидії, що надаються відповідальному власникові особового рахунку і членам його сім’ї.
Прилади обліку
“BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях” забезпечує реєстрацію наступних операцій:
- Ведення списку приладів обліку та їх технічних характеристик.
- Закріплення приладів за особовими рахунками, із внесенням початкових значень.
- Відключення приладів обліку.
- Щомісячна реєстрація показників лічильників.
- Реєстрація демонтажу та монтажу приладів для перевірки.
Нарахування та взаєморозрахунки
В цьому розділі проводиться розрахунок і коригування вартості послуг, наданих споживачам впродовж місяця, формування квитанцій на оплату, облік отримання грошових коштів і аналіз стану взаєморозрахунків із споживачами послуг, постачальниками і фондами, а саме:
- щомісячні нарахування за особовими рахунками;
- перерахунок за попередні місяці;
- разові нарахування за особовими рахунками;
- розподіл додаткових нарахувань;
- нарахування пені за особовими рахунками;
- надходження безготівкових грошових коштів від відповідальних власників особових рахунків і фондів;
- оплату готівковими грошовими коштами постачальникам;
- надходження готівкових грошових коштів від відповідальних власників особових рахунків.
Також є можливість підключення програмного РРО Cashalot для прийому готівки та платіжних карт від мешканців та автоматичної реєстрації і видачі фіскальних чеків платникам.
Запаси
Під запасами мається на увазі витратні матеріали, запасні частини і інструменти, які використовуються при усуненні несправностей на технічному обладнанні споживачів послуг і при проведенні планових ремонтів житлових комплексів.
Розділ дозволяє автоматизувати:
- кількісний облік запасів на різних складах підприємства;
- купівля послуг ЖКГ та інших послуг у постачальників.
Аварійно-диспетчерська служба
“BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях” забезпечує облік взаємодії між споживачами послуг і керуючою організацією:
- Проведення планових ремонтів об’єктів житлового і нежитлового фонду.
- Усунення аварійних ситуацій на технічному обладнанні споживачів.
- Реєстрація виконання ремонтних робіт та усунення несправностей за конкретним особовим рахунком або за будівлею в цілому.
У розділі Аварійно-диспетчерська служба виконується:
- Реєстрація заявки споживача послуг із вказанами потребами заявника.
- Визначення фахівців, які виконуватимуть роботи.
- Узгодження з фахівцями потреби в запасах, необхідних для виконання робіт.
- Визначення наявності потрібних запасів і звернення до служби постачання із заявою про необхідність їх закупівлі.
- Постановка завдання виконавцям на виконання робіт.
- Реєстрація підтвердження виконавця про виконану роботу і використані запаси.
- Реєстрація підтвердження від заявника інформації: про використані матеріали, про час, витрачений фахівцями, а також його оцінка якості виконаних робіт.
- Оформлення документів для служби нарахувань і взаєморозрахунків, що відображають вартість виконаних робіт і витрачених матеріалів у відпускних цінах.
- Аналіз стану заявок.
Паспортний стіл
Розділ призначений для створення робочого середовища фахівця, що виконує функції працівника паспортного столу.
Розділ є автономним: інформація з даного розділу ніяк не використовується в інших розділах обліку.
Автоматизовано наступні операції:
- Ведення списку фізичних осіб, що потребують реєстрації.
- Первинна реєстрація відповідального власника особового рахунку.
- Первинна реєстрація членів сім’ї власника особового рахунку.
- Внесення даних про зміни форми А1.
- Зняття з реєстрації фізичних осіб.
- Для всіх етапів реєстрації передбачено друк облікової форми А1 відповідального власника особового рахунку.
Голосування споживачів послуг
В “BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях” автоматизована підготовка і проведення загальних зборів власників, підрахунок результатів голосувань, зберігання історії зборів і голосувань.
У програмі підготовка до проведення голосування полягає у формуванні списку питань, що виносяться на голосування. Для кожного питання, окрім найменування, призначається його розширений опис, який може включати будь-яку інформацію, наприклад, термін виконання, склад платників, терміни оплати, вартість тощо.
Результатом підготовки до проведення зборів є:
- Друкована форма оголошення, причому з кожного питання, виноситься на голосування, створюється окрема форма. У формі вказується питання, час і місце голосування, склад учасників.
- Друкована форма протоколу голосування, в який заноситься інформація про результати поіменного голосування.
- Друкована форма іменного бюлетеня для голосування.
Управління взаємодіями
У розділі розміщені основні налаштування для таких інструментів:
- Telegram бот;
- Сайт ЖКГ;
- SMS повідомлення.
Telegram бот використовується для зв’язку з відповідальними власниками особових рахунків, які зможуть переглядати інформацію по заборгованості, показаннях приладів обліку та отримувати повідомлення про внесення оплати по особовим рахункам.
Налаштування та адміністрування
У розділі встановлюються основні налаштування системи, зокрема підтримується:
- Реєстрація користувачів, призначення їм ролей і прав.
- Запис дій користувачів до журналу реєстрації.
- Обмін даними.
- Видалення помічених об’єктів
- Встановлення дат заборони зміни даних.
- Резервне копіювання інформаційної бази.
- Оновлення програми.
- Відновлення інформаційної бази.
Вартість: згідно прайсу
Для отримання доступу до демо-версії програми “BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях” звертайтеся за тел. (050) 104 99 60 або заповніть форму нижче і ми Вам зателефонуємо