Комплект документів для отримання підпису співробітника юридичної особи для ПРРО


Для отримання кваліфікованих електронних підписів (КЕП) співробітників юридичної особи для ПРРО необхідні наступні документи:

  1. Копія Виписки з ЄДР або Витягу з ЄДР.
  2. Копія документів про призначення на посаду кожної особи, підпис якої генерується (наприклад: протокол засідання загальних зборів, наказ на призначення, контракт тощо).

Вищевказані документи (п.1-п.2) повинні бути засвідчені на кожній сторінці підписом керівника юридичної особи. Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті.

  1. Копія паспортів громадян України або інших документів, що їх замінює, 1-2 сторінки (3-6 за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат.
  2. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, або картки фізичної особи – платника податків, якщо наданий паспорт підписувача не містить значення ІН.
  3. Довіреність – у випадку, коли співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи.
  4. Платіжне доручення.
  5. USB – накопичувач або захищений носій (для кожного сертифікату використовується окремий захищений носій).

Вищевказані документи (п.3-п.5) засвідчує тільки власник даних документів. Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті.

Приймаються тільки якісні копії документів (чіткі фото та розбірливий текст, без будь – яких виправлень). До розгляду не приймаються документи/копії документів, які мають пошкодження, підчистки, дописки, закреслені слова, інші виправлення.

Важливо! Особа, яка оформлює КЕП, має мати при собі діючий паспорт громадянина України у формі книжечки або ID – карти (оригінал для ознайомлення) або інший документ, що його замінює.