Як почати працювати в 1С:Підприємство

249

Ви стали щасливим власником програми 1С:Підприємство. Вітаємо! Та це тільки перший крок до впровадження обліку у Вашій компанії. Давайте розберемо етапи впровадження на прикладі нової конфігурації Бухгалтерія 2.0:

  1. При першому запуску програми з’явиться помічник, за допомогою якого потрібно внести дані організації, облікову політику та параметри обліку. Детальніше
  2. Для зручності роботи рекомендується виконати стартові налаштування для кожного користувача.
  3. Далі необхідно заповнити основні довідники з ключовими реквізитами :
    • «Контрагенти»: код ЄДРПОУ, адреса, ІПН, керівник , договір. Для уникнення помилок скористайтеся модулем;

  • «Номенклатура»: найменування, одиниця виміру, ставка ПДВ, рахунки обліку ТМЦ, схема реалізації, склад;
  • «Фізичні особи»: ПІБ, ідентифікаційний код, дата народження, дані про дітей, за потреби – документ, що засвідчує особу, телефон, адреса, дані про інвалідність;
  • «Основні засоби» – найменування, інвентарний номер, за потреби – дата випуску, виробник і т.ін.
  • «Специфікації номенклатури» – калькуляційна карта для готової продукції (при умові ведення обліку виробництва).

4. Внести початкові залишки по всім рахункам на початок роботи з базою за допомогою документу «Введення залишків». При цьому інформацію потрібно вносити по субконто (аналітиці) відповідного бухгалтерського рахунку, для прикладу:

  • Заборгованість по рах. 361, 631 потрібно вносити в розрізі «Контрагентів» та «Договорів»;
  • Залишки по товару на 20-х рахунках вносити в розрізі «Складів» та «Номенклатури».

Початком періоду рекомендуємо обрати кінець року, кварталу або місяця.

Примітка. Довідники та залишки можна перенести за допомогою обробки імпорту, якщо до цього облік підприємства вели в екселі чи в іншій програмі.

Після внесення початкових залишків необхідно внести всі документи після дати вступних залишків. Рекомендуємо вносити дані по групам обліку, спочатку банк з дати вступних залишків по сьогоднішнє число, після цього касу, надходження товарів, реалізацію товарів та послуг, виробництво, нарахування та виплата зарплати, основні засоби та ін. Для того, щоб пришвидшити внесення даних по банку, скористайтеся модулем «Клієнт-банк».

Важливо! Для уникнення помилок рекомендуємо паралельно вести облік в старій програмі, для прикладу  місяць, щоб в кінці періоду звірити оборотно-сальдові відомості двох систем. Це потрібно для контролю правильності внесення даних в програму 1С:Підприємство

Якщо Вам потрібна допомога у впровадженні 1C:Підприємство, звертайтесь в компанію “Портфель”

Замовити дзвінок
Немає коментарів