Припинення підтримки 1С:Підприємство. Бухгалтерія редакції 1.2

У жовтні 2016 року була випущена нова редакція 2.0 програми “Бухгалтерія”, яка є розвитком редакції 1.2, розроблена на сучасному інтерфейсі “Таксі” та містить низку нововведень практично у всіх підсистемах обліку. Насьогодні функціонал редакції 1.2 не розвивається, підтримуються тільки зміни в формах та звітах.

Тому заздалегідь повідомляємо Вас про припинення підтримки редакції 1.2 програми “Бухгалтерія” після закінчення здачі звітності за 2018 рік (з травня 2019 року).

Якщо Ви досі працюєте в редакції 1.2, рекомендуємо Вам перейти на сучасну та зручну “Бухгалтерію” 2.0.

Основні переваги редакції 2.0

1.Сучасний інтерфейс “Таксі” – нове меню розділів, панель інструментів, крупний шрифт, зручний пошук в списках, можливість налаштовувати інтерфейс під свої потреби.

2.Функціональні опції – можливість налаштовувати інтерфейс в залежності від потреб обліку. Відключення функціональної опції виключає документи, звіти та довідники, пов’язані з цією опцією. Приклад функціональної опції – галочка “Ведеться виробнича діяльність в параметрах обліку”.

3.Банківські документи – новий журнал “Банківські виписки”, документи з редакції 1.2 “Платіжне доручення вхідне та вихідне” переформовані в Надходження на банківський рахунок та списання з банківського рахунку. Додано документ “Платіжне доручення для надання організацією банку” на перерахунок грошових коштів, проводок цей документ не формує.

4.Кадрові документи – вид зайнятості співробітника вказується безпосередньо в документі “Прийом на роботу”, також його можна змінити документом Кадрове переведення, тому немає необхідності звільняти і повторно приймати на роботу співробітника для зміни основного місця роботи.

5.Облік заробітної плати – ширші можливості обліку часу, пришвидшена робота документу “Нарахування заробітної плати”, облік витрат фіксується безпосередньо в картці співробітника. Створені окремі документи на виплату : “Відомість в банк” і “Відомість в касу”. Додана можливість роботи із зарплатними проектами.

6.Версіонування об’єктів – додана можливість вести історію зміни об’єктів (хто, що і коли змінив).

Перехід з редакції 1.2 програми “Бухгалтерія” на 2.0

Перехід на редакцію 2.0 здійснюється оновленням актуальної версії програми редакції 1.2, при цьому зберігаються накопичені облікові дані. У випадку зміненої конфігурації редакції 1.2 “Бухгалтерія ПРОФ” для здійснення переходу на нову редакцію необхідна допомога програміста.

По питаннях переходу звертайтесь в офіс за телефонами (0372) 509 609, (097, 095) 33 33 923 або заповніть форму нижче і ми Вам зателефонуємо

Замовити консультацію
Немає коментарів