Чим відрізняється BAS від інших облікових систем

Останнім часом все більше користувачів облікових програм на звичайних формах приймають рішення про перехід на відповідний аналог нових програмних продуктів BAS.

Розглянемо основні відмінності між попередніми редакціями облікових систем на звичайних формах (зокрема Бухгалтерія 1.2, Управління торговим підприємством, Управління торгівлею, Управління виробничим підприємством) та конфігураціями BAS на керованих формах (наприклад Бухгалтерія, Комплексне управління підприємством, Управління торгівлею та ін.).

Облікові системи (звичайні форми) BAS (Керовані форми)
Пункти меню відкриваються зверху:

Розділи меню знаходяться зліва:

Зміна інтерфейсу можлива тільки стандартними засобами «Переключити інтерфейс» або за допомогою програміста

Інтерфейс (зовнішній вигляд), налаштовується для конкретного користувача в кілька кліків через Настройки – Настройка навігації та Настройка дій

Спрощене налаштування зовнішнього вигляду журналів

Розширене налаштування зовнішнього вигляду журналів: відбори, сортування, умовне форматування (по кольорам) та групування (через «Ще» – «Налаштувати список»). Можливість групового вибору документів через клавішу Shift або Ctrl.

Зовнішній вигляд документів на звичайних формах

Зовнішній вигляд документів BAS

Налаштування прав доступу обмежені

Права доступу по користувачам розширені по групам доступу та ролям на окремі розділи (підсистеми)

У випадку клієнт-серверного варіанту роботи запити обробляються на стороні користувача, що зменшує швидкість передачі та обробки даних У випадку клієнт-серверного варіанту роботи запити обробляються на сервері, клієнту передається тільки результат
Відсутні нові можливості → Нові можливості:

  • Вбудований механізм резервного копіювання даних.
  • Можливість публікації бази даних та роботи через браузер.
  • Наявні звіти адміністратора: «Аналіз активності користувачів», «Відомості про користувачів», «Контроль журналу реєстрації».
  • Можливість налаштувати початкову сторінку через «Настройки» – «Настройки початкової сторінки»
  • Можливість переглянути Історію останніх документів.
  • Можливість додати об’єкти (довідники, документи, звіти), що часто використовуються, у «Вибране».
  • В торгових конфігураціях з’явилися нові довідники, такі як «Ліди», «Партнери» – що розширяє можливості обліку.
  • Для пришвидшення проведення документів при розрахунку собівартості відмовились від схеми FIFO, використовується ФІФО ковзне та розрахунок за середньою вартістю.
Можливість вибору ІТС для конфігурацій УТП та УВП відсутня – можна замовити лише ІТС Ретро 1-ої категорії для УТП та ІТС Ретро 2-ої категорії для УВП.

В оновленнях розробник підтримує тільки зміни в законодавстві та регламентованій звітності, зміни функціоналу не передбачені

Можна обрати пакет ІТС для BAS – ІТС Техно, ІТС ПРОФ та інші.

В оновленнях розробник постійно розширює функціонал існуючих рішень.

Можливість придбання програми відсутня Як обрати конфігурацію BAS можна прочитати тут

З питань переходу на сучасні програми BAS звертайтесь за тел. (050) 104 99 60 або залиште заявку нижче і ми зателефонуємо