Прийом на роботу в UA-Бюджет

387

Програма для бюджетних установUA Бюджет дозволяє автоматизувати облік кадрів. На підставі документів прийому на роботу та інших кадрових документів (відпустки, лікарняні, невиходи, відрядження та ін.), а також планових та разових нарахувань формується власне розрахунок заробітної плати, тому коректне внесення цих даних грає важливу роль в подальшій роботі бухгалтера по зарплаті.

В цій і наступних статтях розглянемо послідовність дій, які потрібно виконати для того, щоб нарахувати і виплатити заробітну плату співробітнику, починаючи з внесення його даних в базу до відображення в регламентованому обліку.

Раніше ми детально розглянули початкові налаштування розрахунку заробітної плати та заповнення графіків роботи.

Розглянемо внесення даних співробітників. В програмі “UA Бюджет” багато інформації міститься в довіднику Фізичні особи, тому спочатку рекомендуємо його заповнити. Зверніть увагу, довідники Фізичні особи та Співробітники відрізняються, при цьому співробітник створюється на основі фізичної особи. Якщо особа працює на кількох посадах, створюється кілька співробітників з різними параметрами оплати, при цьому в довіднику фізичні особи даний працівник записується лише один раз.

Фізичні особи

Відкрийте розділ Кадри – Фізичні особи. Внесіть обов’язкові поля П.І.Б. та ідентифікаційний код співробітника. Якщо особа має інвалідність, пройдіть за посиланням Інвалідність, пільги, проставте галочку Є довідка про інвалідність та вкажіть дані посвідчення. В подальшому ця відмітка вплине на нарахування ЄСВ.

Фізичні особи

Якщо особа має двох і більше дітей, пройдіть за посиланням Сім’я, натисніть кнопку Додати, внесіть в нове поле Дитина за потреби її П.І.Б, та обов’язково дату народження дітей. Ця інформація потрібна для застосуванння відповідної пільги ПДФО.

Діти

Для того, щоб внести стаж для сплати лікарняних, надбавки за вислугу років та ін. потрібно пройти за посиланням Трудова діяльність. В поле Дата відліку потрібно внести дату прийому на роботу, якщо ж у працівника є стаж з попередніх місць роботи, вказати кількість років та місяців, відпрацьованих раніше. Загальний стаж буде додаватись.

Стаж роботи

Тепер у нас є всі необхідні дані для створення документу Прийом на роботу співробітника.

Відкрийте розділ Кадри – Прийом співробітника та натисніть Створити. В полі Співробітник натисніть Створити та виберіть фізичну особу – потрібного нам працівника. Натисність Записати та закрити.

Створення співробітника

Потім внесіть обов’язкові поля у вкладці Посада. Зверніть увагу на поле Вид зайнятості. Якщо у співробітника це основна посада, оберіть Основне місце праці. Якщо людина працює на двох посадах на підприємстві, створіть ще один прийом на роботу, нового співробітника на підставі тієї ж фізичної особи та вкажіть у цьому полі Внутрішнє сумісництво. При роботі на умовах зовнінього сумісництва або договору ЦПХ оберіть відповідний Вид зайнятості.

Прийом на роботу

У вкладці Оплата вкажіть Вид тарифного розряду (оплата рахується по відпрацьованим годинам, дням чи по тарифу), суму окладу. В полі Графік оберіть графік, який ми створювали раніше. Внесіть КЕКВ, оберіть джерело фінансування та вкажіть кількість ставок. В полі спосіб виплати оберіть Через касу або Через банк. У випадку виплати на банківські картки, вкажіть банк, номер картки та строк дії зарплатної картки. Для того, щоб роздрукувати наказ про прийом на роботу, натисніть кнопку Наказ на прийом.

Прийом на роботу Оплата

Таким чином, можна зареєструвати наказ про прийом на роботу в програмі для бюджетних установ UA Бюджет та роздрукувати його.

В наступній статті ми розглянемо як налаштувати в програмі планові та одноразові надбавки та доплати (нічні, надбавку за вислугу років, премії, допомоги і т.ін.).

 

Немає коментарів