Проста CRM-система

Ринок CRM-систем пропонує велику кількість рішень, при цьому використання інтегрованої CRM дає ряд переваг:

  • єдина база контрагентів з телефонами та адресами;
  • єдиний довідник товарних позицій з цінами та залишками;
  • наявність фінансових документів та переговорів з клієнтом в одній базі;
  • відсутність обмінів між обліковою системою та CRM, як наслідок – мінімізація помилок.

Наша CRM-система дає можливість підключення ІР-телефонії на базі Asterisk, сервісів СМС.

CRM дає можливість :

  • відкривати дзвінки з історією переговорів по даному клієнту, що підвищує лояльність до компанії та оптимізує роботу операторів;
  • вести статистику по опрацьованих дзвінках кожним менеджером;

ЦРМ Графік час дзвінків

  • налаштувати автоматичне переключення між відділами та голосове меню;

ЦРМ телефон

  • відслідковувати пропущені дзвінки;
  • розділяти кореспондентів по цільовим групам та масово відправляти повідомлення через SMS, e-mail, Viber;
  • формувати задачі та нагадування про важливі події;

ЦРМ Задачі користувача

  • записувати переговори операторів для подальшого аналізу;
  • зекономити затрати на телефонні переговори шляхом оптимізації вихідних дзвінків.

Детальніше про переваги та впровадження CRM.

**Наші спеціалісти можуть налаштувати ІР – телефонію та надати консультації по вибору обладнання.

Примітка. Зауваження щодо розробки приймаються протягом 2 тижнів після встановлення.

Замовити дзвінок
Немає коментарів

Коментувати