Проста CRM-система
Ринок CRM-систем пропонує велику кількість рішень, при цьому використання інтегрованої CRM дає ряд переваг:
- єдина база контрагентів з телефонами та адресами;
- єдиний довідник товарних позицій з цінами та залишками;
- наявність фінансових документів та переговорів з клієнтом в одній базі;
- відсутність обмінів між обліковою системою та CRM, як наслідок – мінімізація помилок.
Наша CRM-система дає можливість підключення ІР-телефонії на базі Asterisk, сервісів СМС.
CRM дає можливість :
- відкривати дзвінки з історією переговорів по даному клієнту, що підвищує лояльність до компанії та оптимізує роботу операторів;
- вести статистику по опрацьованих дзвінках кожним менеджером;
- налаштувати автоматичне переключення між відділами та голосове меню;
- відслідковувати пропущені дзвінки;
- розділяти кореспондентів по цільовим групам та масово відправляти повідомлення через SMS, e-mail, Viber;
- формувати задачі та нагадування про важливі події;
- записувати переговори операторів для подальшого аналізу;
- зекономити затрати на телефонні переговори шляхом оптимізації вихідних дзвінків.
Детальніше про переваги та впровадження CRM.
**Наші спеціалісти можуть налаштувати ІР – телефонію та надати консультації по вибору обладнання.
Примітка. Зауваження щодо розробки приймаються протягом 2 тижнів після встановлення.
Замовити дзвінок
Немає коментарів