Проста CRM-система на базі 1С:Підприємство

Ринок CRM-систем пропонує велику кількість рішень, але якщо облік ведеться в 1С:Підприємство, використання інтегрованої CRM дає ряд переваг:

  • єдина база контрагентів з телефонами та адресами;
  • єдиний довідник товарних позицій з цінами та залишками;
  • наявність фінансових документів та переговорів з клієнтом в одній базі;
  • відсутність обмінів між 1С:Підприємство та CRM, як наслідок – мінімізація помилок.

Наша CRM-система інтегрується в основні конфігурації 1С:Підприємство та дає можливість підключення ІР-телефонії на базі Asterisk, сервісів СМС.

CRM дає можливість :

  • відкривати дзвінки з історією переговорів по даному клієнту, що підвищує лояльність до компанії та оптимізує роботу операторів;
  • вести статистику по опрацьованих дзвінках кожним менеджером;

ЦРМ Графік час дзвінків

  • налаштувати автоматичне переключення між відділами та голосове меню;

ЦРМ телефон

  • відслідковувати пропущені дзвінки;
  • розділяти кореспондентів по цільовим групам та масово відправляти повідомлення через SMS, e-mail, Viber;
  • формувати задачі та нагадування про важливі події;

ЦРМ Задачі користувача

  • записувати переговори операторів для подальшого аналізу;
  • зекономити затрати на телефонні переговори шляхом оптимізації вихідних дзвінків.

Вартість:

Основне робоче місце – 2 800 грн

Дод. робоче місце – 1900 грн

*Необхідна наявність встановленої програми 1С:Підприємство. Детальніше про переваги та впровадження CRM.

**Наші спеціалісти можуть налаштувати ІР – телефонію та надати консультації по вибору обладнання.

Замовити дзвінок
Немає коментарів