Програма для ведення бухгалтерського обліку “Акцент”

Акцент  – програма для ведення бухгалтерського обліку та управління підприємством з можливістю формування регламентної звітності. Акцент побудований на подвійному записі та бухгалтерських принципах, тому легкий у освоєнні.

Можливості:

  1. Облік грошових коштів: каса, розрахункові рахунки.
  2. Рух ТМЦ: прихід, переміщення, реалізація, списання.
  3. Рух необоротних активів: надходження, введення в експлуатацію, списання, розрахунок амортизації.
  4. Облік ПДВ: реєстрація ПН/РК, формування декларації з ПДВ.
  5. Фінансова звітність.
  6. Розрахунок зарплати: табель, нарахування погодинної зарплати, надбавок та доплат, утримання, нарахування на ФОП, звітність ЄСВ, 1ДФ, ФСС ТВП.

tabel

7. Розрахунок за середньою: відпускні, лікарняні, компенсація за відпустку.

narahuvannya-vidpusknih

Переваги:

1.Зручний Windows подібний інтерфейс: з лівого боку розміщена деревовидна структура довідників. В правому вікні можна переглянути документи чи звіти, які містять вибраний елемент довідника.

aktsent-korespondenti

2. Оскільки всі документи повторюють вигляд друкованих форм – освоєння програми не вимагає багато часу та окремих курсів:

aktsent-platizhne-doruchennya

3. Можна створювати свої субрахунки, шаблони операцій з необхідними проводками, які по відповідних формулах формують суми з одних проводок в інші.

aktsent-subrahunki

4. Також легко можна додати довільну аналітику в шаблон господарських операцій.

aktsent-shabloni

5. Зручний механізм побудови власних звітів по кореспонденту чи об’єкту обліку з відображенням необхідної аналітики.

aktsent-nalashtuvannya-zvitiv

aktsent-zvit-po-materialah

6. Для звітів передбачена вигрузка в Excel.

7. Можливість вести кілька підприємств в одній базі, що дозволяє використовувати єдиний довідник товарів, кореспондентів та однакові шаблони господарських операцій.

8. Відкритий код програми, що дозволяє налаштовувати процеси повністю під себе. В якості мови програмування використовується VBScript.

aktsent-konstruktor

9. Налаштування автоматичного резервного копіювання.

Вартість: 1800 грн.

Вартість дод.робочого місця: 1080 грн.

Супровід: від 420 грн. на міс.

Замовити презентацію
2 Коментарів
  1. Олена 30.10.2017 о 16:08

    а як бути для с/г підприємств, розрахунок з пайовиками???

    • AdminpfПортфель 03.11.2017 о 13:47

      Доброго дня! Для с/г підприємств в Акценті потрібно дописувати модуль по розрахунках з пайовиками, або ж робити ручні проводки.
      В 1С є готова конфігурація 1С:Підприємство 8. Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України.