Початкові налаштування 1С:Підприємство. Бухгалтерія 2.0

2 070

При першому запуску 1С:Підприємство. Бухгалтерія 2.0 виконується початкове заповнення інформаційної бази.

Загальна інформація

Загальна інформація про організацію вказується в меню «Головне» – «Настройки» – «Організації».

В даному довіднику потрібно заповнити скорочене і повне найменування організації, вказати вид організації: юридична чи фізична особа, коди реєстрації в контролюючих органах, адресу і т.п. В подальшому вищезазначена інформація автоматично заноситиметься в документи та форми звітів.

1

Також тут вводиться інформація про розрахункові рахунки організації, відкриті в банківських установах.

Облікова політика організації

До моменту створення документів, що відображають зміст господарських операцій, потрібно заповнити Облікову політику організації (меню «Головне» – «Настройки»).

Тут вибирається:

-схема оподаткування;

-спосіб оцінки запасів: за ФІФО або за середньою вартістю;

-спосіб обліку товарів в роздрібі: за вартістю придбання або по продажній вартості;

-які класи рахунків використовувати для витрат: клас 8, клас 9 чи клас 8 і 9;

-спосіб розрахунку витрат виробництва: за плановими цінами, по обсягу випуску/по виторгу, за плановими цінами і виторгом, за плановими цінами і обсягом випуску;

-переділи: автоматично чи задати вручну;

-загальновиробничі витрати: вказуються методи розподілу непрямих витрат.

Приклад налаштування облікової політики:

Параметри обліку

Для здійснення налаштувань аналітичного обліку та загальних налаштувань, відкрийте меню «Головне» – «Настройки» – «Параметри обліку».

В даному розділі налаштовується:

– банк і каса: облік розрахунків у валюті, облік руху коштів за відокремленими підрозділами;

– облік розрахунків з контрагентами: по розрахункових документах чи по договору в цілому;

– облік запасів: за партіями, по складах (за кількістю чи за кількістю і сумою), вести облік зворотної тари, дозвіл списання матеріалів за відсутності залишків за даними обліку і т.п.);

– торгівля: використання знижок, чи здійснюється комісійна торгівля, чи ведеться роздрібна торгівля тощо;

– тип планових цін: роздрібна, гуртова, планова та ін.

3

Крім цього потрібно заповнити інформацію про Підрозділи організації (з картки Організації перейти на вкладку Підрозділи) і Склади (меню Довідники – Товари і послуги).

4

Ці дані в подальшому будуть використовуватися для фіксації місцезнаходження ТМЦ, а інформація по підрозділах необхідна, наприклад, при заповненні даних по співробітниках організації.

Ще необхідно заповнити дані про відповідальних осіб організації, які будуть задіяні в документах по здійсненню господарської діяльності та в друкованих формах. Інформація про керівника, головного бухгалтера, касира заповнюється із картки Організації на вкладці Відповідальні особи.

5

До початку нарахування зарплати потрібно заповнити кадрові дані по співробітниках організації.

Для цього в довідник Співробітники (меню Зарплата і кадри – Кадровий облік) вносимо ПІБ співробітника, дату народження. Якщо в 1С:Підприємство будемо формувати регламентовану звітність, таку як звіт по ЄСВ чи 1ДФ, то додатково заповнюємо паспортні дані, адресу проживання, код за ДРФО співробітника.

6

Якщо програма 1С:Підприємство була придбана на підприємство, яке вже працює певний час, то інформаційну базу необхідно наповнити переліком Номенклатури товарів і послуг (меню Довідники – Товари і послуги – Номенклатура).

7

І списком партнерів Контрагентів (меню Довідники – Купівлі та продажі).

8

Для можливості реєстрації документів з господарськими операціями, для кожного контрагента потрібно створити хоча б один договір.

Початкові залишки по даним бухобліку вводяться за допомогою Помічника введення залишків (меню Головне – Початкові залишки).

9

Отже, ми розглянули як здійснити мінімально необхідні налаштування конфігурації Бухгалтерія 2.0 для початку роботи в програмі.

Перейти: всі статті по “Бухгалтерія 2.0”

Немає коментарів