20 запитань по роботі з Flydoc

501

flydoc_logo

1. Що таке Flydoc?

Flydoc (“Флайдок”) –спеціальний модуль для обміну електронними документами безпосередньо в обліковій системі 1С, без встановлення додаткового програмного забезпечення.

2. Де знаходиться опис структури шаблонів?

Структуру шаблонів можна подивитися в медку в модулі “Шаблони первинних документів

3. Де знаходиться файл *.cf для об’єднання конфігурацій?

Файл входить в поставку підсистеми FlyDoc.

4. Де вказується електронна адреса контрагента? Які настройки вихідної і вхідної пошти використовуються?

Сервіс працює без використання поштової адреси, тільки по прямому з’єднанню.

5. Як налаштувати підписи для документів?

Щоб налаштувати комплект підписів для документів необхідно відкрити Робочий стіл FlyDoc.

Оберіть необхідне підприємство та натисніть кнопку Налаштування:

1.2

У вікні, що з’явилося, перейдіть до вкладки Види електронних документів.

Натисніть правою кнопкою миші на потрібному документі і оберіть Змінити:

1.4

В наступному вікні натисніть кнопку Додати новий елемент та у рядку, що з’явився, натисніть кнопку Вибрати і вкажіть відповідальну особу.

1.5

Щоб додати до комплекту підписів печатку підприємства необхідно повторити процедуру.

1.6

Для завершення налаштувань натисніть кнопку Записати та закрити.

Налаштування необхідно виконати для кожного з типів документів.

6. Як додати підприємство в підсистемі FlyDoc?

Щоб додати підприємство в підсистемі, необхідно відкрити Робочий стіл FlyDoc.

Натисніть кнопку Вибрати в полі Організація:

2.2

У вікні що з’явилося, натисніть кнопку Створити:

2.3

Заповніть необхідні поля, вкажіть відповідну організацію в 1С та натисніть кнопку Записати та закрити.

2.4

7. Як завантажити сертифікати в підсистему?

Щоб завантажити сертифікати відкрийте Робочий стіл FlyDoc.

Оберіть необхідне підприємство та натисніть кнопку Налаштування:

3.3

Оберіть необхідні сертифікати і натисніть кнопку Открыть:

3.4

8. Як підписати та відправити документ контрагенту?

Для того, щоб відправити документ контрагенту створіть необхідний запис в обліковій системі 1С (Наприклад реалізація товарів і послуг).

Відкрийте Робочий стіл FlyDoc та оберіть необхідне підприємство.

Натисніть кнопку Оновити. Створений в 1С запис з’явиться в реєстрі підсистеми:

4.4

Для перегляду електронної форми відкрийте запис, натиснувши на нього два рази лівою кнопкою миші.

Щоб створити електронний документ натисніть кнопку Підписати електронний документ у вікні відображення електронних документів:

4.6

Вкажіть шлях до секретних ключів, пароль та натисніть Підписати.

4.7

Для того щоб відправити документ натисніть кнопку Підписати та відправити у вікні відображення електронних документів.

4.8

Вкажіть шлях до секретних ключів, пароль та натисніть Підписати та відправити.

4.9

9. Як отримати первинний документ або квитанції в підсистему?

Для того щоб отримати первинний документ відкрийте Робочий стіл FlyDoc та натисніть кнопку Отримати.

Вкажіть шлях до секретного ключа, пароль для розшифрування повідомлень та натисніть Отримати вхідні повідомлення.

5.3

Вхідні документи з’являться в реєстрі підсистеми:

5.4

10. Як додати вкладення в первинний документ?

Для того, щоб додати вкладення в первинний документ відкрийте потрібний запис натиснувши на нього два рази лівою кнопкою миші.

6.1

У вікні відображення електронного документа натисніть кнопку Додати вкладений файл.

6.2

Оберіть потрібний файл і натисніть кнопку Открыть.

Завантажений файл з’явиться у вікні Ім’я вкладеного файлу.

6.4

В один первинний документ можливо завантажити максимум 3-и вкладення загальним розміром не більше 20 Мб.

11. Як заблокувати документ?

Після того як первинний документ був відправлений контрагенту у Вас є можливість заблокувати його. Ця функція працює при умові якщо на цей документ не отримано жодних відповідей або квитанцій. Для блокування оберіть потрібний документ в реєстрі підсистеми, натисніть кнопку меню Всі дії та оберіть Заблокувати.

7.1

Також процедура блокування документа доступна у вікні перегляду електронного документа

7.2

12. Як налаштувати автоматичне відправлення документів?

Для налаштування автоматичного відправлення документів із підсистеми в першу чергу необхідно вказати користувача, від імені якого буде відбуватися регламентоване завдання по обміну документами. Для цього відкрийте меню Сервіс і оберіть пункт Настройка програми.

У вікні, що з’явилося, оберіть розділ Обмін даними і вкажіть користувача:

8.2

Обравши користувача, натисніть Ок, закрийте програму 1С та запустіть її знову.

8.3

Після запуску 1С відкрийте меню FlyDoc розділ Налаштування і оберіть пункт Монітор регламентних завдань

Натисніть кнопку Додати нове регламентне завдання, оберіть Обробка вихідних документів та натисніть Ок

8.5

Виконайте відповідні налаштування та натисніть кнопку Записати та закрити

8.6

Для активації завдання встановіть позначку в колонці Увімкнено

8.7

13. Як налаштувати автоматичний прийом документів?

Після запуску 1С відкрийте меню FlyDoc розділ Налаштування і оберіть пункт Монітор регламентних завдань.

Натисніть кнопку Додати нове регламентне завдання, оберіть Получение входящих сообщений та натисніть ОК.

9.5

Виконайте відповідні налаштування та натисніть кнопку Записати та закрити

9.6

Для активації завдання встановіть позначку в колонці Увімкнено

14. До яких сервісів повинен бути відкритий доступ для роботи з FlyDoc?

1) http://uakey.com.ua:318 – TSP сервер отримання мітки часу підпису АЦСК «Україна»;
2) http://uakey.com.ua:2560 – OCSP сервер перевірки статусу сертифіката АЦСК «Україна»;
3) http://docflow.ezvit.com.ua/zvitpost3/sdoweb.asmx – сервер документообігу (СДО);
4) http://obmen.sfs.gov.ua/SWinEd_Doc/SwinEd.asmx – сервер ДФС для для обміну відꞌємними розрахунками коригуваннями (РК) до податкових накладних (ПН) між контрагентами.
5) http://217.76.198.151/WebSrvGate/gate.asmx – сервер ДФС, пряме зꞌєднання. Для подачі ПН та РК.
6) cert.api.medoc.ua – сервіс для завантаження сертифікатів контрагентів.

15. Чи обов’язково використовувати ssl сертифікат для з’єднання?

Необов’язково, Ви можете використовувати так само і свій сертифікат або не використовувати його взагалі.

16. Як вибрати тільки один шаблон для Виду електронного документа?

Необхідно перейти в Налаштування – Види електронного документа – Вибрати вид документа і перейти у вкладку Вивантаження документів. Для кожного шаблону може бути проставлена пріоритетність використання в чеккер «Використання». Знявши чеккер, користувач може залишити тільки один активний шаблон при відправці документів.

10

17. Як створити новий електронний документ для одного і того ж документа 1С?

Необхідно відкрити електронний документ – в рядку Електронний документ натиснути стрілку і вибрати Новий.

18. На робочому столі підсистеми не з’являється створений документ в 1С. В чому проблема?

Для відображення документів на робочому столі необхідно перед їхнім створенням налаштувати відображення електронних документів і документів 1С у вкладці Види електронних документів. Зробити це можна вручну, додаванням нового набору установок, або по кнопці «Завантажити стандартні настройки».

19. Як налаштувати свій шаблон для відправки документів ?

Для цього необхідно додати вручну налаштування в Настройки – Види електронних документів. Документу 1С поставити у відповідність шаблон. Правила вивантаження даних з документа 1С необхідно налаштувати у вкладці Вивантаження документів. Схема вивантаження “0” – для вивантаження даних в шапку електронного документа. Схема вивантаження “1” – перенесення даних з документа 1С в табличну частину електронного документа.

Щоб почати використовувати власний шаблон, необхідно завантажити в папку / tmpl API, після чого перезапустити службу сервісу або файл edi.exe. Після цього необхідно створити правило по завантаженню документів в 1С: Налаштування – Види електронних документів – Вибрати вид документа, перейти на вкладку Вивантаження документів і створити новий запис. Обов’язково ввести ім’я шаблону і налаштувати правила вивантаження і завантаження документів для подальшої роботи з обліковими документами, які відповідають даному шаблону.

20. Оновили конфігурацію. Проблема з повторним входом в 1С. Що робити?

При оновленні FlyDoc необхідно чітко дотримуватись інструкції. Основною проблемою є об’єднання Властивостей поточної конфігурації користувача і конфігурації з файлу. Тому завжди потрібно знімати чеккер «Властивості» при оновленні.

У разі виникнення помилок при повторному вході необхідно відновити резервну копію інформаційної бази та оновити підсистему згідно з інструкцією.

Якщо Вам потрібна допомога у налаштуванні FlyDoc, звертайтесь до спеціалістів ПП “Портфель” за тел. (095, 097) 333 39 23, (0372) 509 609

Немає коментарів