Оренда BAS чи 1С:Підприємство – це робота з програмою у хмарі. Ви можете завантажувати дані зі сторонніх програм, змінювати стандартний функціонал, отримувати останні оновлення, здійснювати обмін з іншими конфігураціями або Вашим інтернет-магазином. І все це – з мінімальними витратами коштів.

Орендувати програму BAS/1С:Підприємство можна на довільний термін. Ви можете забрати свою базу даних та відмовитись від використання сервісу у будь-який момент.

Переваги використання сервісу оренди

  • Економія коштів– в порівнянні з придбанням програми та додаткових ліцензій
  • Оновлення  – послуга включена у вартість оренди
  • Доступність з будь-якого комп’ютера у будь-який час
  • Надійність – програма розміщена на надійних серверах у Німеччині та Польші, підключення відбувається по захищених каналах, Вам не потрібно купувати та обслуговувати серверну техніку
  • Захист Ваших даних – періодичне резервне копіювання бази, відсутність ризиків: несправності комп’ютерів, зараження вірусів, викрадення техніки тощо
  • Швидкість старту з мінімумом вкладень

“Хмарні” конфігурації

1С:ПідприємствоBAS
  • Управління торгівлею
  • Управління торгівельним підприємством
  • Зарплата та управління персоналом
  • Бухгалтерія / Бухгалтерія КОРП
  • Управління торгівлею
  • Комплексне управління підприємством
  • Малий Бізнес
  • Роздрібна торгівля

Вартість оренди 1 робочого місця BAS/1С:Підприємство: 350 грн на місяць*

*У вартість входить користування хмарним сервером протягом оплаченого терміну.

Найчастіші запитання щодо роботи з орендованими програмами

  1. Яким чином надається доступ до програми?
    1. Зазвичай доступ до програми BAS чи 1С:Підприємство надається через RDP (віддалений робочий стіл);
    2. Через браузер, шляхом публікації бази, без підтримки https.
  2. Як забезпечується захист даних?
    • На рівні входу у віддалений робочий стіл та через паролі в BAS/1С:Підприємство. Рекомендуємо встановлювати складні паролі та не передавати їх третім особам.
  3. Чи можна працювати без інтернету?
    • Ні, потрібен доступ до мережі інтернет.
  4. Скільки користувачів може бути підключено на сервер?
    • Кількість користувачів, що одночасно можуть працювати на сервері, рівна кількості сплачених орендованих робочих місць.
  5. Чи входять у вартість оренди консультації по роботі з програмою?
    • Ні, не входять.
  6. Чи входить у вартість оренди доступ до ліцензійних оновлень BAS чи 1С:Підприємство?
    • Так, входить, при цьому оновлення баз даних потрібно провести своїми силами.
  7. Яке програмне забезпечення встановлено на сервері?
    1. Облікова програма 1С:Підприємство чи BAS.
    2. Антивірус.
    3. Офісний пакет LibreOffice.
    4. M.E.Doc за проханням клієнта.
  8. Чи зберігаються резервні копії бази даних (backup)?
    • Так, зберігаються 4 дні.
  9. Як вивантажити податкову накладну чи первинний документ з BAS чи 1С:Підприємство в M.E.Doc?
    1. Експортувати файл в XML, скопіювати на свій комп’ютер та імпортувати його в M.E.Doc.
    2. Встановити M.E.Doc на орендований сервер та підключити інтеграцію (M.E.Doc встановлюють адміністратори сервера).
  10. Як роздрукувати документ з сервера?
    • Файл скопіювати на свій комп’ютер , а тоді роздрукувати;
    • Прописати шлях для принтера на сервер (налаштовує системний адміністратор).
  11. Чи можна з часом забрати базу даних?
    • Так, при цьому буде потрібна ліцензія на програму BAS чи 1С:Підприємство.

За детальнішою інформацією звертайтеся за тел. (050) 104 99 60 або залиште заявку нижче і ми зателефонуємо