Огляд конфігурації 1С: Бухгалтерія для України 2.0 (частина 1)

Особливістю редакції 1С: Бухгалтерія для України 2.0 є інтерфейс, так званий «Таксі»

Як бачимо він кардинально відрізняється від звичного нам інтерфейсу попередньої редакції 1.2

Новий інтерфейс “Таксі” дає змогу покращити і пришвидшити роботу з програмою. Його відмінностями є:

  • сучасний дизайн
  • зручність роботи на моніторах з низькою роздільною здатністю
  • великий шрифт
  • зручність навігації з використанням панелей: “Інструменти”, “Вибране”, “Історія” та ін .
  • можливість власноруч налаштовувати свій робочий простір
  • пошук по ключових словах

Налаштуванням передбачено відключення функціональних опцій.

Відключивши функціональну опцію, ми маємо можливість “приховати”з інтерфейсу програми документи (закладки і реквізитіи документів), звіти, довідники, пов’язані з опцією. Вимкнення функціональної опції не призведе до видалення об’єктів програми: тобто, якщо ми згодом знову включимо функціональну опцію, то звіти, документи і довідники  стануть доступними.

Наприклад, якщо наша організація не займається виробництвом, то цей розділ можна повністю відключити.  Здійснити такі налаштування можливо перейшовши по шляху Головне – Налаштування – Параметри обліку

Знімаємо відмітку «Ведеться виробнича діяльність» і натискаємо «Записати і закрити»

Після цього розділ «Виробництво» зникне з користувацького меню програми.

В 1С Бухгалтерії 2.0 доступні такі функціональні опції:

  • розрахунок у валюті
  • ведення зворотної тари
  • бланки суворого обліку
  • договора комісії
  • роздрібна торгівля
  • виробництво

Також передбачений параметр “Використовувати кілька організацій”. Його доцільно включити, якщо в довіднику “Організації” (Головне – Налаштування – Організації) зазначено більше ніж одна організація. Якщо опція вимкнена і в документах користувач не вказує організацію – це одна організація інформаційної бази.

Ще одним нововведенням є модуль “Версіонування об’єктів”. Модуль призначений для аудиту змін об’єктів (коли, хто і що змінив).

Механізм ведення історії зміни (версій) довідників і документів включається установкою відмітки “Версіонування об’єктів” (Адміністрування – Підтримка і обслуговування – Версіонування об’єктів). Налаштування варіантів версіонування відкривається за посиланням “Налаштування зберігання”.

Можливі такі варіанти версіонування:

  • Не версіонувати – історія версій об’єкта не ведеться;
  • Версіонувати при записі – новий запис заноситься в історію версій кожен раз при зміні (або створенні нового) довідника або документа;
  • Версіонувати при проведенні – версії зберігаються тільки при проведенні; може бути застосовано тільки для документів, для яких дозволено проведення.

Налаштування версіонування можливе відразу для групи виділених об’єктів в списку.

Існує можливісь налаштувати термін зберігання версій об’єктів: за останній тиждень, місяць, три місяці, шість місяців, рік і безтерміново.

В панелі навігації об’єктів, для яких встановлено Версіонування, по посиланню ” Історія змін ” відкривається список збережених версій об’єкта, з якого можна подивитися версію або повернутися до збереженої версії.

Про інші нововведення та відмінності  1С: Бухгалтерія для України редакції 2.0 Ви зможете дізнатися в Частині 2

Залишити коментар

avatar
wpDiscuz