Надходження та реалізація товарів і послуг в Управління невеликою фірмою

676

В даній статті розглянемо як правильно провести надходження та реалізацію товарів і послуг в 1С:Підприємство 8.3. Управління невеликою фірмою.

Надходження товарів і послуг в УНФ

Прихід товарів на склад оформляємо документом Прибуткова накладна. Список всіх прибуткових накладних знаходиться в розділі Закупівлі.

Прибуткову накладну можна оформити на підставі Замовлення постачальнику, а можна як окремий документ.

Створимо Прибуткову накладну, в шапці вибираємо Постачальника, Договір, Склад і Операція. Якщо раніше було оформлено Замовлення постачальникові, можемо вказати відповідне замовлення.

Далі заповнюємо вкладку Товари списком номенклатури, вказуємо кількість і ціну. Якщо нам були надані знижки, інформацію про них ми можемо вказати в колонці % знижки.

На закладці Передоплата можна вибрати раніше перерахований аванс.

На сторінці Додатково вибираємо підрозділ і вказуємо Номер і Дату документа за даними постачальника. Також тут вказується відповідальний менеджер.

Після запису або проведення документа ми можемо роздрукувати різні друковані форми, наприклад цінники або етикетки.

Після проведення документа зміняться залишки товарів і стан взаєморозрахунків. Залишки можна переглянути в звіті «Рух товарів по складах», де буде відображено наше надходження:

В звіті «Взаєморозрахунки з контрагентом» можна побачити збільшення заборгованості перед постачальником:

Реалізація товарів та послуг в УНФ

Реалізація товарів зі складу в базі оформляється документом Видаткова накладна. Список всіх видаткових накладних доступний в розділі Продажі.

Створювати Видаткову накладну ми можемо на підставі Замовлення покупця, Рахунку на оплату або Прихідної накладної.

Створимо новий документ Видаткова накладна. У шапці заповнюємо Покупця, Договір, вибираємо Склад і Вид операції. Якщо раніше було оформлено Замовлення покупця, то вибираємо і його.

У табличну частину Товари і послуги заповнюємо списком товарів і послуг,  вказуючи їх характеристики, кількість і ціну. Заповнити список товарів зручно через кнопку Підібрати. Якщо клієнту були надані знижки, вказуємо їх у відповідних колонках.

На вкладці Передоплата нам необхідно заповнити відомості по заліку авансів від покупця, якщо такі були. Заповнити їх зручніше по кнопці Підібрати. У новому вікні Залік передоплати в табличній частині Аванси вибираємо відповідний платіж і натискаємо Заповнити, щоб документ був перенесений в табличну частину До заліку і натискаємо Ок.

В результаті чого у нас відобразиться сума авансу.

Проводимо документ, тепер у нас зміняться взаєморозрахунки з клієнтом і залишки товарів.

З даного документа є можливість роздрукувати різні друковані форми, для цього в шапці документу натискаємо Друк і вибираємо потрібну форму.

Зміни в обліку можна перевірити, сформувавши звіти «Рух товарів по складах» і «Взаєморозрахунки з контрагентом»:

Таким чином можна провести надходження та реалізацію товарів і послуг, а також сформувати необхідні звіти, щоб перевірити, які зміни відбуваються після проведення даних документів в 1С:Підприємство «Управління невеликою фірмою».

Перейти: всі статті

Немає коментарів