Формування звіту 1ДФ в 1С:Підприємство. Бухгалтерія 2.0

1 490

Конфігурація “1С:Підприємство. Бухгалтерія” редакція 2.0 автоматично формує регламентовану звітність на основі даних, що були внесені в процесі ведення обліку. У тому числі це форма 1ДФ «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку».

Згідно чинного законодавства у звіт 1ДФ попадає інформація:

  • про доходи співробітників з документів розрахунку заробітної плати (нарахування зарплати, відомості в банк, відомості в касу);
  • про доходи інших фізичних осіб, зокрема виплати на користь фізичних осіб – підприємців (ФОП) з документу Відображення взаєморозрахунків з контрагентами в 1-ДФ.

Примітка! Якщо у звіт 1ДФ не потрапляють дані по ФОП (підприємцях)» – це означає, що  у програмі відсутній проведений документ «Відображення взаєморозрахунків з контрагентами в 1-ДФ». Цим документом фіксуються усі доходи, що не стосуються заробітної плати, але мають включатися до звіту 1ДФ (доходи ФОП, аліменти і т.д.).

При створенні документу Відображення взаєморозрахунків з контрагентами в 1-ДФ  (Зарплата і кадри – ПДФО – Відображення взаєморозрахунків з контрагентами в 1-ДФ) спочатку вказуємо Період нарахування, за який квартал буде формуватися інформація у цьому документі та натискаємо:

  • Заповнити – По оплаті (для заповнення даними з документів «Списання з банківського рахунку» і «Видатковий касовий ордер», що пов’язані із виплатами на користь ФОП) або
  • Заповнити – За взаєморозрахунками (заповнення даними з документів «Авансовий звіт» та «Надходження товарів і послуг»).

Дату документу встановіть кінцем кварталу, за який має потрапити інформація до форми 1ДФ.

Для безпосереднього формування звіту 1ДФ у програмі відкрийте обробку Регламентована звітність (Звіти – Регламентована звітність – Регламентовані звіти вбудовані).

У вікні обробки Регламентована звітність у колонці Найменування знайдіть необхідну форму звіту та натисніть клавішу Створити звіт.

На наступному етапі вкажіть за який квартал буде формуватися звіт та натисніть кнопку Відкрити. Далі порядок заповнення форми 1ДФ зводиться до натискання клавіші Заповнити, після чого виконується автоматичне заповнення, на основі раніше введеної інформації у програму. Приклад заповненої форми бланку 1ДФ:

Для подачі звітності до контролюючих органів у електронній формі після заповнення звіту можна зберегти його у файл з розширенням .xml. Для цього натисніть кнопку Вивантаження – Вивантажити в XML.

Таким чином, можна сформувати звіт 1ДФ в “Бухгалтерія 2.0” та вивантажити його в формат .xml для подальшого імпорту в M.E.Doc.

Примітка. При формуванні звітності 1ДФ вкрай важливою є коректність ідентифікаційних номерів фізичних осіб. Для того, щоб уникнути помилок в звітах, скористайтесь обробкою перевірки ІПН для “1С:Підприємство”.

Немає коментарів