1С:Комплексний облік для бюджетних установ як вивантажити реєстри казначейських документів в dbf


Конфігурація 1С Підприємство: “Комплексний облік для бюджетних установ України” редакція 2.0  дає можливість вести облік зобов’язань відповідно наказу МФУ № 309 від 2 березня 2012 року. Конфігурація дозволяє більше не використовувати ПЗ “Мережа” ДКУ.

Розглянемо порядок реєстрації зобов’язань та формування платіжних доручень детальніше.

Розділ “Облік коштів” документ  “Зобов’язання”  – вносимо всі поля, підсвічені червоним, це означає, що вони обов’язкові для заповнення.

Документ зобов'язання1

Мал. 1 Приклад заповнення вкладка Основна.

>Документ зобов'язання2

Мал. 2 Приклад заповнення вкладки Розподіл за кодами закупівель

На підставі зареєстрованих в базі зобов’язань формується документ “Реєстр зобов’язань”. Створюємо новий документ “Реєстр зобов’язань”, вказуємо джерело фінансування, натискаємо Заповнити, Провести,  потім Вивантаження dbf.

Вигрузка в dbf

Мал.3 Вивантаження зобовязань в dbf.

Така ж схема роботи з документами “Фінансове зобов’язання” на підставі яких автоматично формується  “Реєстр фінансових зобов’язань” та вивантажується в dbf, документами “Платіжне доручення” на підставі яких формується  “Реєстр платіжних доручень” та вивантажується в dbf згідно формату ПЗ “Мережа” ДКУ.

Для роботи з трьома реєстрами в одному вікні можна використовувати обробку “ Робота з реєстрами”, яка дозволяє також вивантажити та роздрукувати реєстри.

Робота з реєстрами

 

 

Мал. 4 Обробка Робота з реєстрами.

Отже, ми бачимо, що в 1С:Комплексний облік для бюджетних установ ми можемо сформувати реєстри, роздрукувати і записати їх на електронні носії в dbf згідно формату ПЗ “Мережа” ДКУ.